Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 11:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 22:28 
  
 
 
siaip tai ,kai nuimineji su spec sjomniku,jis isisuka i ta didele skyle ir centruoja zvaigzde.o kai be jo, tai,siaip tai nelabai ir yra ten jai vietos kur pabegti.del viso ko su baltu markeriu gali pasizymeti zvaigzdes danti ir grandine.abu variklius atsisuk ant mietku,mietkos yra ant skyvo priekyje,tik isitikink ar skyvas nera prasisukes is gumos,ar visa kita stoves ant mietku .velenelio mietka ir pirmo cilindro kakliukai i virsu.abu variklius pastatai taip ir pakeiti siurblius.aisku pirma ardykis senaji motora,nu del viso pikto.manau supratai.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2007, 01:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.20
Amžius:
37
Pranešimai:
55
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525tds 94'
EXvaldelis rašė:
dar vienas megstantis pasimegdzioti ir niekus patauksti!niekas ir nesake,kad turi but spaudimas kaip benzininiuose modeliuose,ir koks dar oras dyzelio kuro sistemoje,jis isvis negali ten pasirodyti.ir kur tas siurbliukas ji idomu isvaro,tavo zodziais snekant.tame siurbliuke ir taip stovi atbulinis voztuvas,kad kuras nenusestu,o jis tik palengvina darba ipurskimo siurbliui.

O tu ji buvai issiardes? As buvau ir pats susitvarkiau... Ir nera jame jokio vostuvo... Kodel tada esant nesandariai gryztamu slangeliu sistemai ar siaip kokiam nesandarumui kuras nuseda?.. Issiimk ir nerasi voztuvo ten tikrai, tam ir deda kiti zmones ji papildomai.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2007, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Šiandien dėl įdomumo (jau nervina tas neužsivedantis variklis) prijungiau tepalinį ir vairo stipr. radiatorius ir pabandžiau užvesti savajį varikli.Užsivedė gan lengvai nors stovėjo jau 1 mėn.Truputi pakėlė nuotaiką, o tai jau pradėjau mastyti, kad vdrug pakeisiu variklius ir neužvesiu .Tada visiškas ablomas.Sukeitus sūkių daviklius tas pats varijantas-maniškis užsiveda, o šis ne.Sugalvojom dar sukeisti kompus, tai maniškis neužsivedė.Vėl pastačius senajį-dirba iš pusės apsisukimo.Bandysiu pradžiai el. siurblio galvą keisti.Manau ten mažiau darbo.Kažkaip viskas linksta prie siurblio ir kompo.Galvoju kad blogiau jei kompui šakės.
klausimėlis:su kuo turi susiderinti kompas, kad veiktu-siurbliu, imobilaizeriu ar dar kaikuo?
Jei aš pakeisiu visą variklį su visu siurbliu, tai dar nereiškia, kad tiks kompas?
dar klausimas. Pakeitus el siurblio dalį ar ji dirbs su senuoju kompu?

Labai jau ji lengvai (mano manymu) ten pasikeičia.Viso labo atjungi viską ir trys "mamkos".Tiesa-ar ta el. dalis irgi reikia derinti, kad lygiai taip pačiai pastatyti kaip buvo senoji, ar ten tik kokie kontaktai?

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 24 Gru 2007, 16:02 
  
 
 
ja pakeisti, tai atjungi viena fiske,atsuki 4 varztus is siurblio virsaus ir ja pakeiti.keiciasi ne pats virsus 1.5 cm aukscio bet visa didele dalis,apie 2-3cm aukscio.ja pakeitus reikes pagauti reikiama vieta kur ji turi stoveti.ir gali buti problemu su kuro leidimu,jei gumines tarpines bus pasenusios ir sukietejusios.ju yra pirktio,kazkas forume cia rae kur oirko,temose apie dyzel siurblius.el dali lengvai prisuki ir uzvedi ,o paskui ciut atleidus varztus,simtosiomis mldalimis stumdai pirmyn ir atgal kol pagauni vieta kur giriausiai dirba,gerai priima gaza ir uzsivedus nesigazuoja,pradedant pilnai priverzineti ,visas jusu darbas gali labai pakisti,ir vel ieskome kur geriau.kartais gali pavykt pataikyti is karto,o kartais ilgai pazaisti.
jei gryztamo slangute vienodai itaisyta ant abieju siurbliu,buna virsuje siurblio ir buna is galo siurblio,tada galima keist el dali,o jei ne, tai netiks niekaip.turi tikti kompas su siurbliu ir ju originali provodke.kitokio nr kompo ir siurblio ,provodke netiks.KITAS dalykas ka tau reikia patikrinti ant naujojo variklio,tai nuemus starteri suki varikli ir ziuri ar yra visi 6 tokie pipsiukai ant smagracio is tos puses kur stovi starteris.jie yra 6 ,kiekvienam cilindrui,gali but,kad ju ten nera ,kad ir keliu.kitas dalykas pastatyk varikliant mietku,ir patikrink ar viskas sutampa,gal ten bedos su grandine,veleno varztu ,skyvu ir sponke.tai tiek.

Baobabas rašė:
O tu ji buvai issiardes? As buvau ir pats susitvarkiau... Ir nera jame jokio vostuvo... Kodel tada esant nesandariai gryztamu slangeliu sistemai ar siaip kokiam nesandarumui kuras nuseda?.. Issiimk ir nerasi voztuvo ten tikrai, tam ir deda kiti zmones ji papildomai.

reikia slangutes gryztamo susitvarkyti ir nereikes jokiu voztuveliu!ir nesandarumo ten negali buti,tai tas pats,jei sakytum,kad bendzine vistiek gali kaikur ora gaudyti.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2007, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Porą kartų perskaičius daėjo kur tie pypsiukai, ir ką jie daro.O nuėmus holo daviklį ir įkišus koki pieštuką nesijaus tų pypsiukų.Negi jie taip lengvai nulaksto? Del mietkiu, tai reiktų pažiūrėti.
Jau mane į kapus nuvaris tas BMW jau šalta prie geležies trintis:(

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 25 Gru 2007, 01:18 
  
 
 
nemanau,kad kaip nors juos pajausi.juk nera sunku nusukti starteri ir normaliai patikrinti ir isitikinti.svarbiausia mietkes.del nulakstymo tai buna visko,buna,kad siaip iskrenta,aisku niekas nezino kiekvieno varianto,gal sankaba keite ir smagratis buvo pazeistas ir tt.del salcio suprantu,bet kaip paskui bus malonu vel vairuoti! :wink:


StandartinėParašytas: 25 Gru 2007, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Šiaip tai ten automatas, tai kaip ir nėra ko ten lysti per daugiausiai.O jei nulakste, tai būtu visi, nes vedant jokio balto dūmelio iš duslos.Reikia nuimti kompą ir siurbli ir vežti pas specus.Jau lygtai išbandžiau ir patikrinau šias priežastys:
1.Kurą iš bako paduoda:nuėmiau šlangele ir įjungus degimą pompuoja.
2.Žvakės geros ir saugiklis geras:patikrinau su lempute per fiškę iš kompų bloko.
3.Holo daviklis geras:nuėmiau iš saviškės (užsivedančios) ir tas pat.
4.Sistema sandari:jokių burbuliuku nesimato.
5.Sukeičiau rėles nuo veikiančios (visas):nepadėjo.
6.Akumas naujas suka kaip žvėris.
7.Vedant skydelis nerodo jokių klaidų (viskas tvarkingai užgesta)
8.Nuėmus vamzdelį nuo forsunkės vedant tik kapsi (čia jau blogai)I kodėl taip:((((
Na dar liko mietkės, gal mesteltumėte koki saituką "dlia osobo tupych"
su nuotraukėlėm, o tai baigiu viska perskaityti forume per pajiešką uždėjus "siurblys".Nors, prie ko čia mietkės jei kuras tik kapsi.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 26 Gru 2007, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Naujos žinios.Nuėmiau įsiurbimo kolektorių, sukant starteriu pro vieno cilindro įsiurbimo skylę spjaudo orą-arba pasikores arba pradeges vožtuvas.Klausimėlis-ar dėl to gali neužsivesti?Jau atrodo sukant starteriu, kad tuoj griebti turi, bet ni chera.Ir dar-spjaudo ora iš to cilindro, kur purkštukas su laiduku.Ir bala prie to purkštuko-burbuliuoja pro abratkės šlangele.Kokios dar būtu mintys.Jau lygtais siūlo galas yra:(

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 26 Gru 2007, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.20
Amžius:
37
Pranešimai:
55
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525tds 94'
Na dar del mietkiu turi issiaiskint, nes jei velenelis irgi grybauja, tai gali juk suspaudimo momentu tau vostuva atidaryt... O del vieno vostuvo pradegimo, tai kuriant griebt manau tikrai turetu... Gal ir nesikurtu, bet griebtu. Ir soliarka garaze smirdetu... O pakaitinimo zvakes ziurejai? Ar srove i jas ateina?


StandartinėParašytas: 27 Gru 2007, 01:28 
  
 
 
rambis rašė:
Naujos žinios.Nuėmiau įsiurbimo kolektorių, sukant starteriu pro vieno cilindro įsiurbimo skylę spjaudo orą-arba pasikores arba pradeges vožtuvas.Klausimėlis-ar dėl to gali neužsivesti?Jau atrodo sukant starteriu, kad tuoj griebti turi, bet ni chera.Ir dar-spjaudo ora iš to cilindro, kur purkštukas su laiduku.Ir bala prie to purkštuko-burbuliuoja pro abratkės šlangele.Kokios dar būtu mintys.Jau lygtais siūlo galas yra:(


del vieno voztuvo turi uzsivesti,tik vienas voztuvas labai retai buna kad sulinktu,nebent pagavo kazka.dar vienas variantas tau,pasitikrinti kompresija,gal jis koki hidrosmugi gaves ir del viso pikto pauostyk pacia salera,gal koks bendzinas ipiltas.del to kad leidzia salera ir burbuliuoja ten isvis menka beda,jei tikrai bega pro slangute o ne per purkstuka.isimsi purkstuka,pakeisi saibele po juo ir viskas bus ciki.ir ,kad lyg griebia tai dar labiau vercia pasitikrinti mietkas ir kompresija.paprasyk gal kas turi autodata,as turiu bet nemoku kaip imest foto del mietku,jei ka pabandyk man pasukt i skype,valdas@alisa.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2007, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Lygtais atsiranda šviesa tunelio gale.Viršutinės žvaigždutės mietke radom, ji nežiūri įjokį tašką ar kitą orentyrą.Artimiausias taškelis ant velenėlio, ir jis tili ir nepanašus i mietke.Papasakokite nors vaizdžiai, į ką turi žiūrėti tą tikroji mietkė ant viršutimės žvaigždutės?

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 27 Gru 2007, 19:34 
  
 
 
nezinau kokia mietka radai,tik jos ten neturi buti,nes ta zvaigzdute sukasi bet kokioje padetyje ant velenelio,nes nera jokios "sponkes". i variklio velena statosi kaistis po starteriu,arba jei skyvas geras tai skyvo zyma turti sutapti su zyma ant priekines plokstes,tuo metu pirmo cilindro paskirstymo velenelio abu kulokeliai stovi vertikaliai,tai yra ziuri i virsu.iskart uz zvaigzdes yra pirmas kakliukas kuris laiko veleneli,ant jo yra zyma,per viduri,ir yra zyma ant velenelio,toks kaip kantas ar isplatejimas ir ant jo iskalta zyma.nepamenu ar originali,nes daznai buna jau perzymeta.kitas faktas ant velenelio,iskart uz pirmo kakliuko velenelis yra ne apvalus o kaip keturkampis ir tie nuslifuoti sonai,kai pirmo cilindro kulokeliai ziuri i virsu,turi buti 90 laipsniu statmeni galvos pavirsiui.galvos pavirsiumi skaitosi plokstuma ant kurios sukasi dangtelis.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2007, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Su šitom mietkem aišku.O kaip siurblys?Jis visą laiką ten kur reikia stovi?
Ir išvis, kodėl tą grandinė peršoksta-del to kad susidevėja įtempėjai.rekės jaučiu giliau kasti:(

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 27 Gru 2007, 22:50 
  
 
 
rambis rašė:
Su šitom mietkem aišku.O kaip siurblys?Jis visą laiką ten kur reikia stovi?
Ir išvis, kodėl tą grandinė peršoksta-del to kad susidevėja įtempėjai.rekės jaučiu giliau kasti:(

siaip nemaciau bmw tds persokusios grandines dar,tik girdejau.siaip buna problemos su veleno sponke,tokiu atveju maciau.siurblio nepatikrinsi,nes jis statosi ant grandines "mietku" kai viska renki naujai.o varikli prasukai ir viskas, pabego.dabar galima tik su indikatoriumi nustatyti ar siurblys stovi vietoje.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery