Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 15:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Sveiki,
Pajudant is vietos, jeigu apsukos nukrenta iki ~550 RPM, tai dazniausiai variklis uzdusta(uzgesta), jeigu apsukas palaikai bent ties 1100rpm tai viskas ok...
Gal kas susiduret, gal turit kokiu minciu kas gali buti...?
Diagnostika klaidu nemeta.

adas, E34 tds tou


Paskutinį kartą redagavo adas 07 Sau 2008, 21:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
45
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
O siurblio elektroninė dalis nė vienam meistreliui neužkliuvo ???


StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Min2tis rašė:
O siurblio elektroninė dalis nė vienam meistreliui neužkliuvo ???

Na, kai tikrino ten su kazkokiu stendu Domeikavoj(Kaune), tai nieko nesake, kad jam jau pabaiga, kuro kieki tik pareguliavo, bet tas nepadejo...


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
45
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
adas rašė:
Min2tis rašė:
O siurblio elektroninė dalis nė vienam meistreliui neužkliuvo ???

Na, kai tikrino ten su kazkokiu stendu Domeikavoj(Kaune), tai nieko nesake, kad jam jau pabaiga, kuro kieki tik pareguliavo, bet tas nepadejo...

Tai kokios dar gali buti mintys, jei buvai pas pakankamai rimtus specialistus-dyzelistus, kurie jungėsi kompa, testavo, eksperimentavo ir t.t. ?? Mes gi ne burtininkai ...
Tai jau vietoj turėjo kazką pasiūlyt ...


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Min2tis rašė:
adas rašė:
Min2tis rašė:
O siurblio elektroninė dalis nė vienam meistreliui neužkliuvo ???

Na, kai tikrino ten su kazkokiu stendu Domeikavoj(Kaune), tai nieko nesake, kad jam jau pabaiga, kuro kieki tik pareguliavo, bet tas nepadejo...

Tai kokios dar gali buti mintys, jei buvai pas pakankamai rimtus specialistus-dyzelistus, kurie jungėsi kompa, testavo, eksperimentavo ir t.t. ?? Mes gi ne burtininkai ...
Tai jau vietoj turėjo kazką pasiūlyt ...

Na, gal kas kitas tures minciu ar sprendimu...
O meistrais siais laikais pasitiketi sunku, bei nelabai jie nori su tds'ais krapstytis, kai kieme eilej naujesni ir "pinigesni" modeliai stovi...


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.29
Amžius:
40
Pranešimai:
76
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 524td
Gal sankaba taip sureguliuota, kad zemai jau sukibineja, tai juk priprasi ir taip vazinet, atleidinek sankaba nuo 1000-1100, o ne nuo laisvu, :wink:


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
SIG-Sauer rašė:
Gal sankaba taip sureguliuota, kad zemai jau sukibineja, tai juk priprasi ir taip vazinet, atleidinek sankaba nuo 1000-1100, o ne nuo laisvu, :wink:



O tai sankaba galima kazkaip reguliuoti?


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.29
Amžius:
40
Pranešimai:
76
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 524td
fructazz rašė:
O tai sankaba galima kazkaip reguliuoti?


Prie sankabos pedalo turetu eiti pareguliuoti pedalo eiga su cilindriuku.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
SIG-Sauer rašė:
Gal sankaba taip sureguliuota, kad zemai jau sukibineja, tai juk priprasi ir taip vazinet, atleidinek sankaba nuo 1000-1100, o ne nuo laisvu, :wink:

Nekoks variantas:) bet kol kas taip ir tenka daryti....


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 22:23 
  
 
 
100% reik siurbli pareguliuot.tie domeikavos dizelistai tikri grybai ir retai darant diagnostika buna kad parodytu kas kaltas [cia apie siurbli].pabandyk siu nr pasiskambint 860141190manau kad tau pades.bet jei tik tokia beda tau tai nesuk galvos ir vazinek kol prades pulsuot arba gest ir tada susitvarkysi.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Hm, reiks gal paskambinti, idomu ka pasakys


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 02:22 
  
 
 
speed rašė:
100% reik siurbli pareguliuot.tie domeikavos dizelistai tikri grybai ir retai darant diagnostika buna kad parodytu kas kaltas [cia apie siurbli].pabandyk siu nr pasiskambint 860141190manau kad tau pades.bet jei tik tokia beda tau tai nesuk galvos ir vazinek kol prades pulsuot arba gest ir tada susitvarkysi.


mano manymu ,tai tu cia musmires rankioji ir kitiems siulai!diagnostika sakai retai parodo,kazin kiek daug tokiu mechaniku ar garazu kurie turi tokius kompus kaip domeikavoje ir moka jais elgtis.tau net nesapnuot ju patirties ir darbo kokybes,bei zmoniu kiekio kurie mini juos tik gerais zodziais.nei tu reguliavai ,nei pasakok ,kad pades.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
adas rašė:
Sveiki,
Pajudant is vietos, jeigu apsukos nukrenta iki ~550 RPM, tai dazniausiai variklis uzdusta(uzgesta), jeigu apsukas palaikai bent ties 1100rpm tai viskas ok...
Gal kas susiduret, gal turit kokiu minciu kas gali buti...?
Diagnostika klaidu nemeta.

adas, E34 tds tou


Adai, šimtas procentų tai yra siurblio elektroninė dalis kalta. Man taip pat buvo, apsukos pulsavo, pareguliavo siurbli, pradejo nepulsuot, taciau motoras iš vietos nuo laisvų galios išvis neturėjo. Reikėjo kelti apsukas. Dabar pakeitė siublio elektrinę dalį kita, tai iš vietos važiuoja kaip žvėris, net gazo spaust nereikia.
Jei dar ne galas siurblio elektrinei dalei, tai tiesiog pareguliuos, ir viskas apsitvarkyt turėtu.
Paskambink, Aleksandras, jis man mano tds'ą tvarko. Manau surasit kompromisą. Meistras tikrai išmano savo darbą. 862129619. Čia Vilniuje ;)
Sekmės ;)

_________________
V8


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
adas rašė:
Sveiki,
Pajudant is vietos, jeigu apsukos nukrenta iki ~550 RPM, tai dazniausiai variklis uzdusta(uzgesta), jeigu apsukas palaikai bent ties 1100rpm tai viskas ok...
Gal kas susiduret, gal turit kokiu minciu kas gali buti...?
Diagnostika klaidu nemeta.

adas, E34 tds tou


ne nu jus vyrai ir pavarot.... apie ka cia kalbet, kiekviena diena toks pat klausimas.... nu paprasciau nebuna, kaip pasinaudoti paieska ir rasti atsakymus...
elektrine siurblio dalis, cia tau bet koks mazas vaikas i tai atsakys... :evil: :lol: nu kiek galima apie tai kalbet?????????? :!: :!: :!: :!: :evil:


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Dinus rašė:
adas rašė:
Sveiki,
Pajudant is vietos, jeigu apsukos nukrenta iki ~550 RPM, tai dazniausiai variklis uzdusta(uzgesta), jeigu apsukas palaikai bent ties 1100rpm tai viskas ok...
Gal kas susiduret, gal turit kokiu minciu kas gali buti...?
Diagnostika klaidu nemeta.

adas, E34 tds tou


Adai, šimtas procentų tai yra siurblio elektroninė dalis kalta. Man taip pat buvo, apsukos pulsavo, pareguliavo siurbli, pradejo nepulsuot, taciau motoras iš vietos nuo laisvų galios išvis neturėjo. Reikėjo kelti apsukas. Dabar pakeitė siublio elektrinę dalį kita, tai iš vietos važiuoja kaip žvėris, net gazo spaust nereikia.
Jei dar ne galas siurblio elektrinei dalei, tai tiesiog pareguliuos, ir viskas apsitvarkyt turėtu.
Paskambink, Aleksandras, jis man mano tds'ą tvarko. Manau surasit kompromisą. Meistras tikrai išmano savo darbą. 862129619. Čia Vilniuje ;)
Sekmės ;)


ačiū uz atsakyma ir kontaktus, skambinsiu pakalbeti, o tai jau baigiu ir sankaba sudilinti... dyzelis is vietos turi vaziuoti be uzgazavimu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery