Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 11:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Gru 2007, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
37
Pranešimai:
38
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex:
E36 318is
E34 525TDS
E36 328 Coupe
E39 523i
E39 528i
----------------------------
Sveiki,
Turiu tokia problema, kai variklis pasiekia darbine temperatura stipriau paspaudus akseleratoriaus pedala variklis pradeda kaisti, pradeda pusti salta ora. Atleidus pedala temperatura pradeda kristi ir nukrenta iki darbines temperaturos. Dar yra antifrizo dinginejimas. Dar pastebejau ryte atejus ir ijungus degima girdisi toks ciurlenimas, burbuliavimas vandens. Gal kas patarsit kame bedos gali buti.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2007, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
gal tiesiog blogai nuorinta? :roll:
o kai girdi ciurlenima tai matai kur isbega antifryzas?ar jis niekur neisbega?

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 15 Gru 2007, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
37
Pranešimai:
38
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex:
E36 318is
E34 525TDS
E36 328 Coupe
E39 523i
E39 528i
----------------------------
O negali cia buti del termomovos?Pastoviai jinai sukibus yra :roll:


StandartinėParašytas: 15 Gru 2007, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
jei pastoviai sukibus butu tai davus gazo tikrai nekiltu temperatura...
as lieku prie savo varjanto,nuorint pabandyk :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 16 Gru 2007, 21:28 
  
 
 
tau greiciausiai bus vandens pompa parejus arba galva trukus :lol:


StandartinėParašytas: 16 Gru 2007, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
tomasix rašė:
tau greiciausiai bus vandens pompa parejus arba galva trukus :lol:

kodel gi?
nereikia be reikalo gasdint zmogaus :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 01:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.31
Amžius:
36
Pranešimai:
250
Miestas:
Klaipėda
man taip irgi buvo,buvo blogai nuorinta,bei reikejo antifrizo bakelio kamsti pakeisti,nes praleisdavo ora.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
39
Pranešimai:
1008
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E36 cabrio 320vanos/ E36 328 coupe/ A8 4.2/Mitsubishi 3000GT/Chrysler Stratus Cabrio 02m
Skype:
dovydelis2006
Nikas:
Duvis
situacija labai panasi kaip ir man yra buve su E34, reikejo normaliai nuorint

_________________
LSD - Labai Svarbi Draugija =D


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
edga22 rašė:
Sveiki,
Turiu tokia problema, kai variklis pasiekia darbine temperatura stipriau paspaudus akseleratoriaus pedala variklis pradeda kaisti, pradeda pusti salta ora. Atleidus pedala temperatura pradeda kristi ir nukrenta iki darbines temperaturos. Dar yra antifrizo dinginejimas. Dar pastebejau ryte atejus ir ijungus degima girdisi toks ciurlenimas, burbuliavimas vandens. Gal kas patarsit kame bedos gali buti.


Jeigu girdi čiurlenimą ir čiurlena būtent viduje (o ne "į lauką"), vadinasi sistemoje yra nereikalingo oro, kurį privalai išleisti.
Nepamenu, kaip dyzeliuose, bet, pvz., manajame (M20 benzine) yra netgi du nuorinimo varžtai, kuriuos būtina pilnai atsukti, kai pilamas auš. skystis. Ir tik per tas angas pradėjus bėgti pačiam skysčiui (t.y. išėjus visam orui), tie du varžtai užsukami :!:

P.S. Vienas (plastmasinis) varžtas yra ant paties bakelio (kryžminiam atsuktuvui), kitas (metalinis) varžtas yra ant žarnų jungties viršaus per sprindį nuo paties bakelio (raktas, berods, Nr.6, bet tikrai mažesnis negu Nr.8 ).

P.P.S. Pasitikslink, kuriose vietose yra tie varžtai dyzeliuose :!:

P.P.P.S. Išsiaiškink, kur tiksliai dinginėja antifryzas: ar rytais po mašiniuku atsiranda balutės. Tam iš vakaro vos tik pastatęs auto, po juo padėk didesnį kartono galabą - rytą jį ištrauksi ir pamatysi, kas ir kurioje būtent vietoje varva (o gal ir visai nevarva, tiesiog važinėjant antifryzas iš bakelio perbėga į neužpildytas (nenuorintas) sistemos vietas).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery