Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 06:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
53
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
eksploatuojamas E39 523i, 98' sedanas
ex E36 325tds 96' sedanas;
Sveiki,

neseniai pastebejau kad iputimo kolektoriuj yra tepalo, ir taip gan daugokai. Faktas kad tepalas i ji patenka su oro srautu is turbinos. Tuo paciu pastebejau kad sumazejo trauka. Ar tai reiskia kad turbina yra trukus i reikia kitos, ar tepala leidzia turbinos salnykas, ir dar galima ja restauruoti?

325tds '96

ačiū.

_________________
BMW-MINI


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1554
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Pasinaudok paieska!
O siaip tai labai retai (net pas naujas ne visas) buna sausos slangos ir iputimo kolektorius :idea:
Klausimas tau, kodel tu manai,kad turbina kalta,o ne variklis :?:


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
53
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
eksploatuojamas E39 523i, 98' sedanas
ex E36 325tds 96' sedanas;
Paieska naudojausi, bet nieko panasaus neradau. O kad turbina kalta tai tiesiog pirma mintis sovus i galva buvo kad butent tai turbina. Nes man atrodo jei variklis butu kaltas, tai mestu melsva duma ir jei tepaliniai ziedai butu mire, vadinasi tas tepalas sudegtu cilindruose, ir gal tik maza dalis jo patektu i ismeimo kolika, o per ji i turbina is turbinos vel i cilindrus - zodziu gautusi uzdaras ratas.

Gal ir galetu taip but 8) Klausiu del to kad tiesiog neturiu praktikos su turbininiais varikliais.

O vaziuojant susidaro toks vaizdas kad nepucia turbina, nes variklis dirba lyg ir lygiai, bet labai jau sunkiai, ir spjaudosi juodais dumais.

_________________
BMW-MINI


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
O oro filtras senai keistas?


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
53
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
eksploatuojamas E39 523i, 98' sedanas
ex E36 325tds 96' sedanas;
Pavasari keiciau visa grupe - tepalus, oro filtra, tepalo elementa. Savaitgali buvau issiemes oro filtra, siek tiek papilkejes, bet pravaliau ir vel atgal idejau. Nemanau kad del filtro taip staiga imtu ir pasikeistu variklio darbas.

_________________
BMW-MINI


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Kiek daznai susiduriu su tepalais oro paemimo sistemoje - dazniausiai buna kaltas oro filtras. Jam uzsikisus kazkokiu man nesuprantamu budu ima pusti tepala pro oro paemima. Dazniausiai tai jau buna pirmas pozymis, kad filtras senai keistas. Jei nera pas tave kazkas rimtesnio, tai pakeitus ji isnyks ir tepalas :)


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
53
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
eksploatuojamas E39 523i, 98' sedanas
ex E36 325tds 96' sedanas;
Dekui, bandysiu pasikeist oro filtra.

_________________
BMW-MINI


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
Ar padejo filtro pakeitimas ir gal kas galit paaiskint kodel pasidarius prastam oro paemimui pradeda sikt tepalais?


StandartinėParašytas: 08 Gru 2007, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
53
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
eksploatuojamas E39 523i, 98' sedanas
ex E36 325tds 96' sedanas;
Pasikeiciau oro filtra ir tepalus, dar kol kas efekto nepastebejau, nes intercooleris taip pat yra pilnas tepalo, tai kai is jo ispus, gal ir pasauses tas iputimo kolikas. Pas drauga yra Opel Omega su tokiu pat varikliu. Pas ji taip pat pucia tepala. Jis bande plaut intercoolery , bet tas naudos nedave jokios. Na zodziu matysim jei po pakeitimo akivaizdziai bus matyt kad pagerejo - duosiu zinot.

_________________
BMW-MINI


StandartinėParašytas: 07 Gru 2008, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.14
Amžius:
39
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 318TDS 96m EX
BMW 730D 99m.
Del tepalo interkoleryje tai jis is dvieju gali buti saltiniu. Pirmas tai alsuoklis kuris eina tarp oro filtro ir turbinos oro paemimo. Jei oro filtras labai labai uzsikises tai oro bando traukti is alsuoklio ir kartu su juo patenka tepalo garai, kartais ir pats tepalas. Viena iseintis pasikeisti oro filtra o alsuokliui pasidaryti tepalo nusodinimo bakeli (siuo klausimu pagooglinkit). Padarius siuos darbus reikia praplauti interkoleri ir vamzdynus. Valant benzinu ir kitais degeis skysciai bukite LABAI ATSARGUS NES SUDEJUS IR NEISVEDINUS SLANGAS, UZKURUS AUTO NUSPROKS VISOS SLANGOS KAI UZSIDEGS GARAI VAMZDZIUOSE. Sakykime pavazinejome kiek tai laiko ir jei tepalas vis dar kaupesi interkoleryje tai reiskia parejo turbinos rieboksliai. O dabar ir mano klausimas prasideda. Kaip pataisyti turbina? Ar yra kokie rem. komplektai? kiek kainuoja ir ar apsimoka tai daryti


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Jei interkulerije tepalo pilna,tai turetu matuokle rodyti trukuma.Ir jei tepalo sanaudos zenkliai padideja,turbinai amen.Restauruoja TURBOSERVISAS Vilniuje,kiek teko daryti,rezultatas super.Priklausomai nuo turbinos kaina nustatoma.Pasiskambinkit ir pasiteiraukit.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2008, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
daugiausia tepalo patenka i oro sistema per alsuokli. variklio kompresiniai ziedai pasideveje ir truputeli leidzhia slegio i karteri, is ten su garais keliauja i oro vamzdyna tarp turbokompresoriaus ir padavimo kolektoriaus.
man buvo turbina pradejus vos vos leisti tepalus, ji buvo nuvezhta i skuba ir restauruota, taciau realaus pagerejimo nepasijaute. jeigu turbina leistu daug tepalo, tuomet apsimoketu ja restauruoti - kainos restauravimo apie 400-600 litu.
realiai as NESU mates NEIVIENO 524td, 524td ar 524tds, kuris neturetu VISISKAI tepalo padavimo kolektoriuje arba interkuleryje. mano 400k km 524td jo turi, draugu 525tds su ~170-200k km jo turi, ir t.t.t.t.t.
cia nera didele problema - prisiziurekite tepalo lygi ir vazhiuosit laimingi. norint ja sutvarkyti reikes nemazhu investiciju :wink:

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Turint minty jo patirtas traumas ir kaip jis tuos 3000 "nuriedejo" man kazkaip nera nieko keisto :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery