Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 09:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 19:52 
  
 
 
528i, 96m., mechanine - siaip gal nelabai tiksliai tema uzvadinau, bet nezinau kaip dar pavadint.. siaip gazuojant, tai atrodo viskas normaliai, variklis gerai priima paspaudimus.. bet va vaziuojant ir perjunginejant pavaras ismynus sankaba variklio apsukos kelias akimirkas uzsilaiko nekrisdamos, tai jei ties aukstesniais apsisukimais perjungineju begius, tai gerai pauzia :)
kame bedos? gal kas irgi susiduret su tuo?


StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
Siaip idomus klausimas.. jei uzsilaiko apsukos tai gerai.. turi laiko saiba kita imesti nereikia su koja pergazuoti.. papildomai.. o jei nespaudi tai is kur tada tos aukstos apsukos nejaugi pirma pavara normaliai vaziuodamas iki redlaino suki?! :lol:


StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 23:16 
  
 
 
ne, nekalbu apie redline :) neturi reiksmes kokios apsukos, tiesiog jos uzsilaiko vietoj perjunginejant pavaras.. gal troselis kur stringa ar kazkur giliau problemos ieskot..


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.29
Amžius:
47
Pranešimai:
40
Miestas:
Kaunas
O tai gazas ne elektroninis ?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
cia ne beda :) cia yra toks dalykas, kuri gali pats pagal savo poreikius pasireguliuot :) jei stovi trosas, tai kur prie variklio yra gazo "rankenele" ant jos turi but tok mazas varztelis, kuris remiasi i toki kaip ir "mygtuka". to varztelio pagalba ir reguliuojamas ekseleratoriaus "uzlaikymas".

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Sitam piesinuky matosi apatinej daly ekseleratoriaus "rankenele". vat prie jos ir ieskok mano mineto varztelio (ar kazko panasaus kas juda kartu su sia rankenele).

P.S. jei klystu, pataisykit, nes BMW dar nesu to reguliaves, bet labai daug masinu esu ta dares, todel remiuosi savo ziniomis ir galiu suklysti nurodydamas reguliavimo vieta

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Berniux rašė:
cia ne beda :) cia yra toks dalykas, kuri gali pats pagal savo poreikius pasireguliuot :) jei stovi trosas, tai kur prie variklio yra gazo "rankenele" ant jos turi but tok mazas varztelis, kuris remiasi i toki kaip ir "mygtuka". to varztelio pagalba ir reguliuojamas ekseleratoriaus "uzlaikymas".

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Sitam piesinuky matosi apatinej daly ekseleratoriaus "rankenele". vat prie jos ir ieskok mano mineto varztelio (ar kazko panasaus kas juda kartu su sia rankenele).

P.S. jei klystu, pataisykit, nes BMW dar nesu to reguliaves, bet labai daug masinu esu ta dares, todel remiuosi savo ziniomis ir galiu suklysti nurodydamas reguliavimo vieta


Tiesa. Ten toki plasmasini varzta suki ir tempiasi troselis.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
cia ne troselio tempime esme :) bent jau kiek teko susidurt, tai mano minimas varztelis remiasi i vakuumini prietais toki nedideli, kuris ne is kart nusileidzia. issuktas varztelis atsiremia i ji ir kol tas nenusileidzia yra palaikomos apsukos, kurios paskui nukrenta. susukus a varzteli minetas vakuumas nebeitakoja apsuku...manau apie tai kalbama :) bet gal mes apie ta pati kalbam :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
45
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Is tikro pas save esu pastebejes ta pati dalyka pries kokias 2 savaites.
Net nesupratau kas darosi, ar sankabos neisminu, ar gazo neatleidziu, butent perjungiant pavara jau atleidus akseleratoriu, toks ispudis, kad apsukos dar pakyla kokiu 100-200, o tada po truputi pradeda kristi.
Pradejau galvoti kas cia gali buti, kur beda, tariausi pas meistra nuvaziuoti, bet laiko neradau, dabar to efekto nebepastebiu.

Realiai man jis kazkuo panasus kai dabar kai vesu, ryte uzvedi varikli ir apsukos pacios pakyla virs 1000, o paskui po truputi leidziasi zemyn.

Jeigu tai butu varztelis, tai jis turejo buti pasuktas, o paskui atsuktas atgal.
Prie variklio niekas nelindo, nieko nereguliuota.

_________________
BMW E39 523i - Lelyte...:)


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 15:33 
  
 
 
va va, man lygiai tas pats darosi kaip ir tau Chloras... anksciau to nebuvo, bet ir dabar nedingsta.. jei rasi koki sprendima, tai duok zinot, ok?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Man taip buvo, kai turejau Ford Focus :( .Ten apsukos kildavo numynus sankaba, tai pakeite kazka oro srauto matuokleje ir viskas susitvarke. BMW nebuvau susidures su tokiu fenomenu.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.11
Amžius:
42
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530d - E46 320d - E30 316i
nenorejau naujos temos kurti. pas mane 523i tai dabar priesrukiniu lenpute ant skydelio, uzsidega padega, uzgesta . halogenai isjunkti . nelabai suprantu nuo ko ji taip gali uzsidegti ? gal jau kas susiduret su sita liga?

_________________
BMW .. FORMATAS.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
45
Pranešimai:
22
Miestas:
Vilnius
Jeigu nenorejai kurti naujos temos, tai bent jau reikejo paieskoti temos, kur problema panasi i tavaja.

_________________
BMW E39 523i - Lelyte...:)


StandartinėParašytas: 22 Lap 2007, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
woolffas rašė:
nenorejau naujos temos kurti. pas mane 523i tai dabar priesrukiniu lenpute ant skydelio, uzsidega padega, uzgesta . halogenai isjunkti . nelabai suprantu nuo ko ji taip gali uzsidegti ? gal jau kas susiduret su sita liga?


:D :D :D

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.29
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 528i MT 96'
Ar nors kas issiaiskino realiai sita beda?
Pats irgi vazineju su 528i mechaniniu 96 metu... Irgi ta pati problema...Begejantis, nuspaudus sankaba, kad imesti i sekanti begi, apsukos dar trumpam uzkyla 200-300 rpm...
Gazas elektroninis...

Cia aisku nelabai teisingas pavadinimas. Cia labiau nedidelis pergazavimas, nei lagas.

Ar berniux pasiulymas teisingas?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2011, 09:21 
  
 
 
Prikeliu sena tema... 1998 523i vakar pastebejau, kas ismynus sankaba, ypac greitejant ir keiciant pavaras, apsukos siek tiek pakylamir tik veliau pradeda kristi. Akseleratorius lyg ir bukesnis pasidares net ir stovint pagazavus. Kas per problema, kokie sprendimai? ačiū uz pagalba!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery