Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 18:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Enzo is tavo pasakymo supratau, kad tik vienintelis vokietis yra pats geriausias gamintojas, teisingai? :)

Visa savo teisiu turejimo laika vazinejau tik japoniskais automobiliais ir negaliu pasakyti, kad kazkuriam butu susideveje tepaliniai ziedai (ir apskritai ziedai). Tas gal greiciau ivyksta kai zmones pila ne tepala, o atrabokte vietoj tepalo :) Na as cia labiau vaizdziai palyginau. Tiek japono, tiek vokiecio, tiek prancuzo ar amerikono varikli gali uzmust vienodai greitai ir sekmingai jei tavo toks tikslas :)


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.03
Amžius:
38
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Kiek teko skaityti oficialu E36 service manual`a, tai ten buvo parasyta, kad normaliai veikiancio varyklio apsukos turetu pakilti ~1000-1500 apsuku ir greitai (per kelias sekundes) grizti iki 800... Del 1000-1500 tiksliai ne pamenu, permeciau greitai akimis manual`a, bet nesuradau tos vietos.

P.S.
Seip mano 318i panasiai ir daro, uzsikures apsukos padideja ~1000 ir per ~2-3 sekundes grizta iki 800, o ten stovi mirtinai iki pedalo paspaudimo


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.21
Amžius:
42
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas
o pasmane nemirtinai stovi.nukrenta ir vel pakyla.gal kas galit parodyt kaip atrodo laisvos eigos varikliukas 2 litru variklio[plyta]

_________________
bmw 320i


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Enzo rašė:
Japonisku automobiliu varikliai (kalbam apie 10 metu ir senesnius variklius) turi trukuma, kad pas juos labai greitai susidevi variklio tepaliniai ziedai. Tuo tarpu kompresiniai ziedai laiko gerokai ilgiau.

Vokietis apskaiciaves, kad tiek kompresiniai, tiek tepaliniai ziedai tarnautu panasiai.

Isvada: senesnes japoniskos auto megsta "pavalgyt" tepalus. Kartais nespeji dapylinet. O pas vokieti kiek ipylei, tiek mazdaug ir rasi.


nu mano buvusio japono, tikros ridos 500 000, nors neaisku, gal buvo atsukta dar.. buvo ir antifriza isvare, vazinejau su tusciu radiatoriu, tik veliau supratau, kad kazkas netaip, kad greitai pakyla darbine temp, ir silto oro nepucia, o tepalo isvis nedegino :) tiktais lasedavo pro karteri :D

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
qwerty rašė:
Kiek teko skaityti oficialu E36 service manual`a, tai ten buvo parasyta, kad normaliai veikiancio varyklio apsukos turetu pakilti ~1000-1500 apsuku ir greitai (per kelias sekundes) grizti iki 800... Del 1000-1500 tiksliai ne pamenu, permeciau greitai akimis manual`a, bet nesuradau tos vietos.

P.S.
Seip mano 318i panasiai ir daro, uzsikures apsukos padideja ~1000 ir per ~2-3 sekundes grizta iki 800, o ten stovi mirtinai iki pedalo paspaudimo


Visiskai teisingai, tep ir turi buti


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.08
Amžius:
40
Pranešimai:
163
Miestas:
Vaidotai CITY
Vytenis rašė:
qwerty rašė:
Kiek teko skaityti oficialu E36 service manual`a, tai ten buvo parasyta, kad normaliai veikiancio varyklio apsukos turetu pakilti ~1000-1500 apsuku ir greitai (per kelias sekundes) grizti iki 800... Del 1000-1500 tiksliai ne pamenu, permeciau greitai akimis manual`a, bet nesuradau tos vietos.

P.S.
Seip mano 318i panasiai ir daro, uzsikures apsukos padideja ~1000 ir per ~2-3 sekundes grizta iki 800, o ten stovi mirtinai iki pedalo paspaudimo


Visiskai teisingai, tep ir turi buti


pamenu uzraša monuale - kuriant varikli paduodama 3kart daugiau degalu nei dirbant varikliui
paranormalu


IRA DIDŽIULIS KLAUSIMAS
Mano 1.8is laiko apsukas 700-600 šaltas ikaitus 500-400 variklis nesipursto veikia tolygiai maksimalai apsukas pakyla 4.500 ir išmuša
LEV tvarkoi ir praplautas
gal pas ka buve taip ???? ar tesiog man taxometras gryba pjauna

_________________
:]


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.26
Amžius:
41
Pranešimai:
96
Miestas:
Klaipėda/Telsiai
Automobiliai:
E36 325 tds + Chip 97'
Audi A8 4.2Q
Del tu japonisku ir vokisku varikliu uzsilimo, tai tikrai nepasakyciau, kad vokiski uzsila greiciau. Pazystama vairuoja Honda CRV, tai kiek teko pavazinet man su juo nera net ka lygint su mano BMW :(


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Tadinis rašė:
Del tu japonisku ir vokisku varikliu uzsilimo, tai tikrai nepasakyciau, kad vokiski uzsila greiciau. Pazystama vairuoja Honda CRV, tai kiek teko pavazinet man su juo nera net ka lygint su mano BMW :(


nu termostatai nedirbo pas ta crv, mano teva subarikas uzsikuriu ryta, padirba kokias 3-5min, pradedu vaziuoti, pavaziuoju 2km jau buna temp per viduri kur ir dazniausiai stovi :) pirma karta pamaciau, kad japonas taip greitai uzsiltu, bet kaikurie automobiliai tai letai syla, vw labai letai syla, arba opel dyzeliniai :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2007, 19:50 
  
 
 
Annoucements rašė:
mano 318tds ryte uzvestas saltas rodo 1000aps/min . po 1.5min mazdaug nukrenta iki 750aps/min ar panasiai. nezinau ar taip turi buti.


Pas mane irgi lygiai taspats.... :roll:


StandartinėParašytas: 19 Lap 2007, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
krc prasidejo pas mane visai kazkas darytis..plaukioja kaip karsta taip ir salta.. nuo 800- iki 1000.. jauciu sakes laisvos eigos reguliatoriui? o ji imanoma prapaluti?

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 19 Lap 2007, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.08
Amžius:
116
Pranešimai:
123
Miestas:
Druskininkai-Vilnius
Automobiliai:
E36 318i '92
TIK M40 rašė:
krc prasidejo pas mane visai kazkas darytis..plaukioja kaip karsta taip ir salta.. nuo 800- iki 1000.. jauciu sakes laisvos eigos reguliatoriui? o ji imanoma prapaluti?

ploviau ploviau savąjį, po plovimo gerai, o po kelių dienų vėl tas pats. jau užsisakiau iš šroto LEV, pabandysim kaip su juo


StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
v.pavardenis rašė:
TIK M40 rašė:
krc prasidejo pas mane visai kazkas darytis..plaukioja kaip karsta taip ir salta.. nuo 800- iki 1000.. jauciu sakes laisvos eigos reguliatoriui? o ji imanoma prapaluti?

ploviau ploviau savąjį, po plovimo gerai, o po kelių dienų vėl tas pats. jau užsisakiau iš šroto LEV, pabandysim kaip su juo
parasik butinai ..kaip po pakeitimo.. as ploviau vakar ..visvien tas pats..

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.08
Amžius:
116
Pranešimai:
123
Miestas:
Druskininkai-Vilnius
Automobiliai:
E36 318i '92
TIK M40 rašė:
parasik butinai ..kaip po pakeitimo.. as ploviau vakar ..visvien tas pats..

o rankoj kai suki iš inercijos aplink išilginę ašį ar kauksi? turi sklendė trumpam atsidaryti ir atšokti atgal. pas mane gal vistik ir sugedęs, nes kartais atšokusi atgal, ji iš kito galo palieka ~4mm tarpelį, todėl galiu įtarti kad kai taip atšoka važiuojant tai ir pulsuoja...

ir šiaip, dar sako su aukštu spaudi.mu reikia plauti...


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 17:08 
  
 
 
cia priklauso nuo varikllio ir nuo oro . automatiskai viska daro tai tikslai inieko nebuna pas amne tai 1000 duoda jei zemiau dusta masinuke...


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
TIK M40
apsukos sokineti gali ir del LZ ir del matuokles ir del skyliu oro padavime ir t.t. ir pan... ne tik LEV reguliuoja laisvas apsukas. nes pvz blogai veiks LZ, sokines jos itampa, tai ir kura taip paduos ir apsukos sokines.
jei plovei LEV, tai jo keist nera tikslo (jei klaksi kaip auksciau cia rase v.pavardenis).
bendrai sakant cia oro / kuro padavimas, o gal ir jo uzdegimo sistema...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery