Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 18:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.06
Amžius:
40
Pranešimai:
20
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320i M50 92'
Pas mane užvedus iš ryto irgi keliom sekundėm pakyla iki 1000, po to normalizuojasi iki 800, o jau įšylus varikliui 600. Manau viskas gerai pas tave.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Annoucements rašė:
tawas rašė:
As kadangi bmw neturiu, turiu tevuko subaru ryta uzkuriu buna 1300, ir laikosi kaip ikalta, ir tada kas kelias min is leto pakrenta kas 100 :) o paskiau atsistoja ant 400-500:)


400-500aps/min yra permazai varikliui dirbant ant laisvu .


tikrai ne:) Pasidomek apie boxer varikli, kuris yra H4 :) laisvos apsukos daug zemesnes nei iprastai :) jai kas blogai, iskarto meta check engine :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
na vadinasi as neteisus :) kazkaip ATRODE kad pridust ,tas variklis ant tokiu apsuku dirbdamas, turetu.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.21
Amžius:
42
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas
sveiki.o gal kam buvo toks atvejis.uzkurus po keliu sekundziu nukrenta apsukos,bet poto vel pakyla.ir taip sokineja,net ir silta kartais ant laisvu buna 1000 aps,bet ilgokai trunka kol nukrenta i normale.laisvos eigos vostuva praploviau.nepasikeite :(

_________________
bmw 320i


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Annoucements rašė:
na vadinasi as neteisus :) kazkaip ATRODE kad pridust ,tas variklis ant tokiu apsuku dirbdamas, turetu.



Isviso nepridusta, vaziuojant is vietos jai sankaba tik naudojies nukrenta ir iki 200bet neuzdusta :) zodziu pasizymi subaru varikliai labai zemomis apsukomis, pats net nustebau is pradziu, galvojau, kaip gali buti tokios zemos apsukos, kai paprasta auto ant 600jau dusta, purtos variklis, o sitas lygiai graziai dirba vos vos girdis :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Enzo rašė:
....pabandyk praplauti laisvos eigos voztuva,nes jo veikimas (tai itakoja apsukas saltai masinai) priklauso nuo ausinimo skyscio temperaturos

veikimas tai priklauso bet variklio darba jis(voztuvas) itakoja ir salto ir karsto :wink:


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
E36Coupe rašė:
Enzo rašė:
....pabandyk praplauti laisvos eigos voztuva,nes jo veikimas (tai itakoja apsukas saltai masinai) priklauso nuo ausinimo skyscio temperaturos

veikimas tai priklauso bet variklio darba jis(voztuvas) itakoja ir salto ir karsto :wink:


Teisingas pastebejimas ;)

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
as rašė:
sveiki.o gal kam buvo toks atvejis.uzkurus po keliu sekundziu nukrenta apsukos,bet poto vel pakyla.ir taip sokineja,net ir silta kartais ant laisvu buna 1000 aps,bet ilgokai trunka kol nukrenta i normale.laisvos eigos vostuva praploviau.nepasikeite :(


tada kaltas laisvos eigos varikliukas. Ji jau reikia keisti. Na ir zinoma gali buti begale kitu priezasciu. Diagnostika pasakys ;)

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Enzo rašė:
Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.

Kad aukštesnės - tai faktas. Bet kodėl japonas ilgiau šildo motorą, o vokietis ne?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
G3D45 rašė:
Enzo rašė:
Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.

Kad aukštesnės - tai faktas. Bet kodėl japonas ilgiau šildo motorą, o vokietis ne?


bet japono motoras prabeges 500 000buna labai gyvas :) pats savo akimis maciau, ir vairavau toki japona :D

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.12
Amžius:
40
Pranešimai:
97
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 523 Touring 98m.
Enzo rašė:
Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.


As nelyginu, as pavyzdi pateikiau, kad viskas priklauso nuo variklio.
Bet jei lygint kaip greit pasyla variklis - tai pas mano buvusia HAC (kur buvo 2k apsuku) ir BMW (ant ~800 apsuku) tai laikas beveik vienodas. Turiu omeny laikas, kai rodykle pasikelia virs melynos zonos.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.12
Amžius:
40
Pranešimai:
97
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 523 Touring 98m.
tawas rašė:
G3D45 rašė:
Enzo rašė:
Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.

Kad aukštesnės - tai faktas. Bet kodėl japonas ilgiau šildo motorą, o vokietis ne?


bet japono motoras prabeges 500 000buna labai gyvas :) pats savo akimis maciau, ir vairavau toki japona :D


Del patvarumo tai ner ka sakyt - paziurek http://uk.youtube.com/watch?v=ALZIS-5V_ ... ed&search=

Manau nei vienas bmw to neislaikytu :)


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.

Temos autoriui: pabandyk praplauti laisvos eigos voztuva. Nes jo veikimas (tai itakoja apsukas saltai masinai) priklauso nuo ausinimo skyscio temperaturos. Jei ausinimo skystis saltas, praleidziama daugiau oro ir taip palaikomos didesnes apsukos. Ir stebek variklio temperaturos davikli. Jei jis kyla normaliai, tai labai jaudintis nereiketu[/quote]
Okaip ji praplauti? ir kur jis? man dar saltai esant masinai vaziojant tarkim treciu begi perjungiu i laiva tuomet strele nukrenta iki 500 kazkur lig uzgesdama paskui pakila iki stukos ir vel normalei tas iviksta greitai bet auto suspeja susipurtit.. ir tas viksta tik slatam varikliui

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Japonisku automobiliu varikliai (kalbam apie 10 metu ir senesnius variklius) turi trukuma, kad pas juos labai greitai susidevi variklio tepaliniai ziedai. Tuo tarpu kompresiniai ziedai laiko gerokai ilgiau.

Vokietis apskaiciaves, kad tiek kompresiniai, tiek tepaliniai ziedai tarnautu panasiai.

Isvada: senesnes japoniskos auto megsta "pavalgyt" tepalus. Kartais nespeji dapylinet. O pas vokieti kiek ipylei, tiek mazdaug ir rasi.

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Jei yra problemu su apsukomis, prasome pasiskaityt cia:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ooting.htm

_________________
Coupe'


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery