Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 00:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
g3d4s o tau teko kadanors atsisesti prie alpinos vairo?
ir anyway tu esi is tu zmoniu kuris nesupranti kas yra alpina?
tai klausimas gal tai ir bmw nereikalingas? juk jis gal irgi prastas modelis a? nepamastei gal GOLF II tawo swajoniu masina? susimastyk


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.06
Amžius:
50
Pranešimai:
840
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320D 03'
E36 328 M52 95'
ex E36 320 92;
ex E30 318 86
cia paliava gerai pastebejo, kad alpina ilgesnaim vazinejimui, (palyginus brolio M3 '04 jau keite katalizatorius , nors nuvaziavi 21 000 myliu..) , na gal cia taip gavosi, kad pratinosi prie tokios auto... :roll:

_________________
Tomas


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.12
Amžius:
55
Pranešimai:
242
Miestas:
Moscow
Automobiliai:
Z1
G3D45 rašė:
Link ten ir lenkiu, kad Alpina tikslas yra dirbtinai sukurti kažkokį deficitą, iš kurio puikiai pasipelnyti. Imamas masinis modelis, kuriam nereikia išleisti milžiniškų kūrimo kaštų, o tik modifikuoti... Audi RS ar M-B AMG juk lenkia kitus modelius, o čia taip nėra (nebėra).


Na, po tokių postringavimų nebeišlaikiau, nors iki šiol stengiausi į šią diskusiją nesikišt, nes manau, kad neesu nešališkas.

Pirma, noriu perspėti G3D45, sakydamas "Imamas masinis modelis, kuriam nereikia išleisti milžiniškų kūrimo kaštų, o tik modifikuoti" pagal forumo taisykles turi pasakyti, kad tai tavo nuomonė, kitaip tavo teiginys bus palaikytas neatitinkančiu tikrovės arba klaidinančia informacija.

Antra, Alpina nėra labai pelninga įmonė. Didžiąją dalį pajamų ji skiria tyrimams ir vystymui (R&D). Todėl Alpina, nė kiek neįžeisdama BMW, teigia, kad kas pas juos [Alpinoj] variklių vystyme buvo prieš 5 metus, dabar yra BMW šiandiena. BMW, beje, visiškai neįsižeidžia, ir naudoja Alpina variklius savo modeliuose (pvz. X5 su 4,6 ir 4,8 varikliais). Iš kitos pusės, tai patvirtina faktai: Alpina paprastas 3,0 variklis (be daugiasklendinės sistemos ir t.t., kaip M modelio) dar 1993 metais pasiekė 250 AG. BMW prireikė beveik 10 metų, kad sukurtų panašių parametrų variklį. Būtų naivu tikėtis, kad tai "patunintas" BMW variklis.

Trečia, Alpina savininkas Bovensiepen'as tai daro savo malonumui, kaip beje ir užsiima vyno prekyba. Jis nesiekia pelno bet kokia sąskaita ir pastoviai investuoja į vystymą.

Ir paskutinis dalykas. Alpina yra automobile fuer connoisseur, t.y. automobilis žinovui, vertintojui. Paprastai žodis "connoisseur" yra taikomas meno žinovui ir vertintojui, bet mano nuomone jis puikiai tinka Alpinai. Alpina, kaip ir menas, ne kiekvienam suprantama ir tinkama. Ir aš labai tuo džiaugiuos.

_________________
There is no replacement for displacement...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Supaprastinta versija :D
Versija nr:1 Imi kokio rasalo pvz:"vetra" prikali kokioj tarpuvietej,bandai kokia pana pakabinti gatvej bet gaunas totalus sudas ir panarines galva pedini namo ir galvoji koks susiktas gyvenimas.

Variantas nr 2: kokiam pub'e pavaisini zavia butybe stiklu brendzio(ar gero vyno taure),maloniai pabendraujat,tikrai gerai praleidi vakara.
Ir namo skrendi kaip ant sparnu.(nors ir vaziuodamas su taksu)

Moralas:apsvaigsti ir nuo to ir nuo to gerimo,bet aplinka totaliai skirtinga.Ir finalas 2 atveju daug malonesnis.Nors pirmas atvejis gerokai pigesnis.Taip kad gimes sliauzioti,skraidyt negali. :D


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Kriugeriux, teko. Nepatikėsi - "pasimatavau" visuose naujausiuose modeliuose. Nuo tolimesnių "atsišaudymų" (dėl Golf) geriau susilaikysiu.

Bad Boy, nesiruošiu drabstytis purvais. Nenoriu nieko užgauti ar įžeisti. Pats kaip ir daugelis čia, patyliukais svajoja tapti Alpina savininku.
Man tiesiog įdomu. Stengiuosi tiesiog pasižiūrėti į Alpina per verslo prizmę. Yra gamintojas, yra produktas. Yra masinis produktas, yra specializuotas produktas, ir yra nišinis produktas. Yra gamintojas, kuris pats sukuria produktą ir yra kitas gamintojas, kuris naudojasi kažkieno sukurta baze (kad ir lincencijos ar franšizės pagrindu) ir rinkai tiekia jau modifikuotą produktą.

O visa kita, yra emocijos ir marketingas (kuris kaip matau labai veikia!).


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Butent emocijos.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2007, 23:17 
  
 
 
Alpina nera bmw. Tik bmw kebule patalpintas visiskai kitas automobilis, ka atspindi ir lietuviskame ar kitokiame tech. pase yrasas prie grafos marke - ALPINA ... (NE bmw ...).


StandartinėParašytas: 07 Lap 2007, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
manau visus savo atsakymus surasi cia.. ir nori pasakyt teko sita modely bandyt teko? kazkaip abejoju tuo...

http://www.alpina-automobiles.com/downl ... 3_0707.pdf


StandartinėParašytas: 07 Lap 2007, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.12
Amžius:
55
Pranešimai:
242
Miestas:
Moscow
Automobiliai:
Z1
Na, tuomet čia tinka Bovensiepeno pasakymas, kad "aš paimu puikius automobilius ir padarau juos dar geresniais".

Amen

_________________
There is no replacement for displacement...


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 00:35 
  
 
 
vienu zodziu paskaiciau visus pasisakimus ir nuspredziau kad cia triuksmas del nieko nes as manu kad reikia dziaugtis jog ALPINA pasirinko BMW auto modifikuot varikli o ne koki OPEL FORD MB ir pan. vien del ju mes turim dar viena isskirtini modeli kaip M ar HAMAN :!:


StandartinėParašytas: 11 Lap 2007, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
is kur tokia didele kaina? grupele geru inzinieriu, kurie atrenka tik geriausias ju nuomone dalis, patys surenka ir ilgai tikrina. Ir BMW reikia moket uz geras dalis, ir inzinieriams, ir irangai testavimui. Siaip turbo naudojimas ilgaamziskumo neprideda, bet butent rinktines dalys ir geras tikslumas. Be to manau M'kiu trumpesnis gyvavimas yra del to, kad jos perkamos daugiau draskymuisi, o Alpina - ne vien greicio kaifui pajaust :wink:. Visi kruopsciai daromi isskirtiniai dalykai kainuoja nemazus pinigus, tai as Alpinu kainomis nesistebiu

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 30 Geg 2008, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.29
Pranešimai:
1107
Cituoti:
Antra, Alpina nėra labai pelninga įmonė. Didžiąją dalį pajamų ji skiria tyrimams ir vystymui (R&D). Todėl Alpina, nė kiek neįžeisdama BMW, teigia, kad kas pas juos [Alpinoj] variklių vystyme buvo prieš 5 metus, dabar yra BMW šiandiena. BMW, beje, visiškai neįsižeidžia, ir naudoja Alpina variklius savo modeliuose (pvz. X5 su 4,6 ir 4,8 varikliais). Iš kitos pusės, tai patvirtina faktai: Alpina paprastas 3,0 variklis (be daugiasklendinės sistemos ir t.t., kaip M modelio) dar 1993 metais pasiekė 250 AG. BMW prireikė beveik 10 metų, kad sukurtų panašių parametrų variklį. Būtų naivu tikėtis, kad tai "patunintas" BMW variklis

Kodel naivu ? ALPINA paima gatava produkta, siuo atveju varikli ir "patunina" ji. Mano manymu BMW ir ALPINOS gamintoju skirtingi tikslai. Viska ka tu isvardinai ka ALPINA pasieke varikliu "evoliucijoj" buvo ju "arkliukas" kuris sudare pagrindine masinos kaina. Nes kitaip moket tik uz grazius ratus pora zenkliuku ir grazia oda, tikrai butu neprotinga.
Cituoti:
reikia dziaugtis jog ALPINA pasirinko BMW auto modifikuot varikli o ne koki OPEL FORD MB ir pan.

[-X MB turi ne ka prastesni AMG


StandartinėParašytas: 30 Geg 2008, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
38
Pranešimai:
56
Miestas:
olandija. ijmuidien
Automobiliai:
E34 m60b30
Skype:
gabrielius_e30
Cituoti:
MB turi ne ka prastesni AMG
ir opelis kazkadaise turejo isskirtini modeli... OPEL LOTUS OMEGA [-X

_________________
slow but low:D


StandartinėParašytas: 31 Geg 2008, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.08
Amžius:
47
Pranešimai:
126
Miestas:
Vilnius
Henris rašė:
[-X MB turi ne ka prastesni AMG


bozhe moj, a kas tas AMG bent supranti ir is kur MB ji turi? Suprantu Brabus'a lygintum...

_________________
e24 628 82
e21 315 82
E30 325 90


StandartinėParašytas: 01 Bir 2008, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
O kuom AMG prastesnis uz Alpina, kaip perdirbejas?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery