Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Sau 2025, 09:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:08 
  
 
 
dabar taip problema tokia. pasikeiciau radiatoriu (pirkau nauja) ir kai uzpili antifrizu visa sistema, sukilus slegiui pradeda varvet per radiatoriaus apacia ir pradeda isipletimo bakelyje virt antifrizas o patc radiatorius saltas. gal kas zinot kame cia problema gal nepilnai nusiorina jis, o orinau tikrai gana netrumpai.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:12 
  
 
 
BioHazard rašė:
dabar taip problema tokia. pasikeiciau radiatoriu (pirkau nauja) ir kai uzpili antifrizu visa sistema, sukilus slegiui pradeda varvet per radiatoriaus apacia ir pradeda isipletimo bakelyje virt antifrizas o patc radiatorius saltas. gal kas zinot kame cia problema gal nepilnai nusiorina jis, o orinau tikrai gana netrumpai.

geras, pas amne ir tas pats darosi, o varvet pradeda per paties radiatoriaus apacia, ar per sujungima tadiatoriaus ir issipletimo bakelio?


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.30
Amžius:
35
Pranešimai:
226
Miestas:
Silale - Kaunas
Automobiliai:
525i [E34], [E39] ir [E34] 525 tds
Skype:
gestautasster
gal per daug antifrizo pripylet, nes kai per daug ypili kai variklis pradeda silti ir pleciasi antifrizas pakyla gerokai o jei privaret iki virsau tai jum ir turi leist per apace nes ten yra tam skirts vostuvelis, o variklis ar nekaista
?

_________________
Mano pirmas auto - BMW


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:44 
  
 
 
MAnciuz rašė:
gal per daug antifrizo pripylet, nes kai per daug ypili kai variklis pradeda silti ir pleciasi antifrizas pakyla gerokai o jei privaret iki virsau tai jum ir turi leist per apace nes ten yra tam skirts vostuvelis, o variklis ar nekaista
?

kaista. ir bega ne per voztuveli. ir kiek antiftrizo reikia pilt irgi zinau.
kol neuzvefžrda nebega, bet kai pradeda virt tai pradeda ir begt per visus galus. arba kai motora uzgesini po keliu minuciu pradeda begt. per kelias minutes didziausia bala po masina.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
blogai nuorinta :wink:
jau galit manim patiket,ne karta keiciau sau radiatoriu ir zinau tuos pozymius
jei motoras m20 tai turi but ant radiatoriaus ir ant termostato nuorinimo varztai,taip pat orinant reikia ijungt peciuka,ir kai jau baigi orint gerai pragazuot
tada viskas turi buti tvarkoj 8)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 19:40 
  
 
 
Jara_E-34 rašė:
blogai nuorinta :wink:
jau galit manim patiket,ne karta keiciau sau radiatoriu ir zinau tuos pozymius
jei motoras m20 tai turi but ant radiatoriaus ir ant termostato nuorinimo varztai,taip pat orinant reikia ijungt peciuka,ir kai jau baigi orint gerai pragazuot
tada viskas turi buti tvarkoj 8)

sakai del to? variklis m40.
hm... nu jo, ir kaista blogai, ir pecius nesildo... gal ir ne del radiatoriaus...
o tai pala, reiskias nuorinsiu gerai, ir nebebegs niekas?


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:02 
  
 
 
piktas_d rašė:
BioHazard rašė:
dabar taip problema tokia. pasikeiciau radiatoriu (pirkau nauja) ir kai uzpili antifrizu visa sistema, sukilus slegiui pradeda varvet per radiatoriaus apacia ir pradeda isipletimo bakelyje virt antifrizas o patc radiatorius saltas. gal kas zinot kame cia problema gal nepilnai nusiorina jis, o orinau tikrai gana netrumpai.

geras, pas amne ir tas pats darosi, o varvet pradeda per paties radiatoriaus apacia, ar per sujungima tadiatoriaus ir issipletimo bakelio?
Man rodos kad persujungima ,bet tikslei nesu garantuotas.


Paskutinį kartą redagavo BioHazard 04 Lap 2007, 20:06. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:03 
  
 
 
MAnciuz rašė:
gal per daug antifrizo pripylet, nes kai per daug ypili kai variklis pradeda silti ir pleciasi antifrizas pakyla gerokai o jei privaret iki virsau tai jum ir turi leist per apace nes ten yra tam skirts vostuvelis, o variklis ar nekaista
?
Antifrizo norma o variklis kaista.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:08 
  
 
 
blogai nuorinai o varva gal per ta kur issileidzia antifryzas gal jis neuzsuktas gerau.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:09 
  
 
 
Jara_E-34 rašė:
blogai nuorinta :wink:
jau galit manim patiket,ne karta keiciau sau radiatoriu ir zinau tuos pozymius
jei motoras m20 tai turi but ant radiatoriaus ir ant termostato nuorinimo varztai,taip pat orinant reikia ijungt peciuka,ir kai jau baigi orint gerai pragazuot
tada viskas turi buti tvarkoj 8)
A vo cia gali ir buti beda nes tik radiatoriu orinau o prie termostato nagu nekisau


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:22 
  
 
 
na man gal teko kokius 4 kart keist radiatoriu tai tokiu bedu nebuvo.... tiesiog idedi nauja, pili antifriza, uzvedi varikli, atsuki peciuka ant max ir pakaitini kol atsidaro termostatas. Tada dar pili antifrizo kol jis pradeda begt per nuorinimo varzta radiatoriuje...pradeda silta ora pust pecius, slangos siltos ir viskas baigta:) ryte tik pasiziuriu jo lygi issipletimo bakelyje.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:35 
  
 
 
speed rašė:
blogai nuorinai o varva gal per ta kur issileidzia antifryzas gal jis neuzsuktas gerau.
as ji su hermetiku ustepeu ir usukau per ji tikrai negali varvet


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.13
Amžius:
41
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34
Turejau karta tokia situacija, nepilnai uzpildyta sistema skysciu.todel ir kaista variklis, orint tada gali kiek nori. Per kur skysti pili i variklio bloka? Tikiuosi ne per bakeli.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 22:22 
  
 
 
klepseliukas rašė:
Turejau karta tokia situacija, nepilnai uzpildyta sistema skysciu.todel ir kaista variklis, orint tada gali kiek nori. Per kur skysti pili i variklio bloka? Tikiuosi ne per bakeli.
Nesupratau.O per kur daugiau ji pilti jeigu ne per bakeli?


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
piktas_d rašė:
Jara_E-34 rašė:
blogai nuorinta :wink:
jau galit manim patiket,ne karta keiciau sau radiatoriu ir zinau tuos pozymius
jei motoras m20 tai turi but ant radiatoriaus ir ant termostato nuorinimo varztai,taip pat orinant reikia ijungt peciuka,ir kai jau baigi orint gerai pragazuot
tada viskas turi buti tvarkoj 8)

sakai del to? variklis m40.
hm... nu jo, ir kaista blogai, ir pecius nesildo... gal ir ne del radiatoriaus...
o tai pala, reiskias nuorinsiu gerai, ir nebebegs niekas?
turetu viskas susitwarkyt,nes kai blogai nuorinta susidaro didelis slegis ir tada pro toki kaip voztuveli per kuri turi iseit perteklius varva...
as nezinau ar m40 wariklyje yra ant termostato nuorinimo varztas,bet manau kazkur turetu but :wink:
o jei sakai kad silto oro nepucia tai irgi nuo to kad blogai nuorinta

_________________
...nes tai BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery