Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Sau 2025, 14:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:46 
  
 
 
Sveiki :) apie masinas nieko neismanau, bet noriu pasidalinti savo problema. Man idomiausia butu suzinoti kiek kainuotu sitos problemos issprendimas( jei toks yra) :) taigi:
Turiu BMW 520 1989m. automatas benzinas/dujos.
Uzvedus varikli, padidini apsukas persijungia dujos(bedos nera :D ) .Pradedant vaziuoti ir pavaziavus 200 - 500 metru masina pradeda springt, gaza spaudi masina tik rieda, tai vel patraukia truputi, vel rieda, kol galu gale uzsidega visos lemputes ir uzgesta :) . Na tuomet reikia kuri laika prastovet kol uzsiveda. Vedi - masina niekaip neuzsiveda, tik po kurio laiko bandymu spaudant gazo pedala masina siaip taip uzsiveda. Taigi keliaujam toliau :D viskas normaliai vaziuoji, bet jeigu sustoji masina vel pradeda gest, jei speji perjungt laisva kol neuzgeso ir palaikai aukstesnes apsukas ji neuzgesta, taciau paskui reikia spet perjungt begi kol neuzgeso. Jeigu uzgesta, masina vel kuri laika neuzsiveda, taciau trumpesni negu per pirmaji uzgesima. Na toliau vaziuojant nebebuna jokiu problemu. Taip buna jeigu masina stovi kol variklis atvesta, masina yra stovejus 2 savaites nejudinta. Dekui uz bet kokia pagalba :)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
problemos su dujų reduktoriaus aušinimu. kol variklis nepasiekia optimalios temperatūros, reduktorius kažkodėl negauna šilto skysčio ir užšąla. čia vienas iš variantų (pagal išsakytus simptomus realiausias)

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 19:05 
  
 
 
aba tiesiog ausinimo skyscio lygi pasiziurek,greiciausiiai truksta jo.
o kaip benzinu vaziuoja?


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:08 
  
 
 
hmm... del benzino net nzn :D nebandziau benzinu vaziuot :) beja, mama savaite vazinejo su sita masina ir sake, kad jai tokiu dalyku nebudavo, tai gal kazkaip ne taip vaziuoju? :D nros automatu vaziuojant nemanau, kad galima kazka ne taip daryt :) ausinimo skyscio yra pakankamai. dekui uz pagalba :)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
jeigu benzinu važiouja normaliai, tai tada tikrink reduktoriaus aušinimo šlangas. jei ten viskas tvarkoj - ieškok reduktoriuj ligos.

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:27 
  
 
 
beda bus su ausinimo skyscio kiekiu sistemoje (kai vaziuoji dujomis). Paciam teko tai patirt kol nesusitvarkiau ausinimo sistemos, nes vis leido radiatorius ir taip per pora dienu litra tosolo isvarydavo, ko pasekoje nedapylus jo, reduktorius uzsaldavo. teko ilgai vesti kol uzsivesdavo.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 20:27 
  
 
 
ir benzinu pamegink, benzinu pravaziuot.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
38
Pranešimai:
113
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E-38 M60 730 95
dar gali buti, kad ausinimo sistemoje yra oro kamstis, to pasekoje per reduktoriu eina oras su antifrizu ir nespeja syldyti reduktoriaus, man taip yra buve...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 22:48 
  
 
 
Na matau problema su ausinimo sistema turbut, o kiek autoservise kainuotu mazdaug tvarkymas? :) pats esu visiskai zalias automobiliuose, tia nlb ka ten paziuresiu ar pataisysiu :D


StandartinėParašytas: 05 Lap 2007, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
kazhkaz rašė:
Na matau problema su ausinimo sistema turbut, o kiek autoservise kainuotu mazdaug tvarkymas? :) pats esu visiskai zalias automobiliuose, tia nlb ka ten paziuresiu ar pataisysiu :D


Ziurint koks gedimas. Ausinimo sistema didele, daug detaliu. Nuvaziuok i servisa ir issiaiskinsi.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery