Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 15:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Spa 2007, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
o kaip su 830? esu toki mates varianta, bet ar jis gamikliskai buvo dedamas?


StandartinėParašytas: 31 Spa 2007, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
runcikas rašė:
o kaip su 830? esu toki mates varianta, bet ar jis gamikliskai buvo dedamas?


Tikrai nebuvo. O ką aš žinau, gal ir atsirado dalbajobų, kurie įmetė tokį variklį garaže. Tik nesuprantu esmės - kam dėti silpnesį variklį, kuris net nepriklauso tokiai mašinai. Tas pats, kaip į C123 idiotai dyzelius metasi, nesuprasdami, kad taip beviltiškai sumažina jau turbūt kylančią šio modelio kainą.


StandartinėParašytas: 31 Spa 2007, 07:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
truputi pataisysiu kolegos, buvo vis gi 18 lyg ir vientu 830 - bet ne placiajai laudziai, o eksperimentams pagaminta..
veliau jie buvo sunaikinti.


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
40
Pranešimai:
130
Miestas:
Ijmuiden, Nederlands
Automobiliai:
E32 Racing Dynamics
Skype:
aron735
idomu ar tai buvo V8 ar tik sesiuke, nes BMW istorijoj sitie paprasti 3,0 varikliai nepesiteisino, silpni ir labai greit uzmusami buvo...

_________________
7er just for pleasure...


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
aron_g rašė:
idomu ar tai buvo V8 ar tik sesiuke, nes BMW istorijoj sitie paprasti 3,0 varikliai nepesiteisino, silpni ir labai greit uzmusami buvo...


kurie cia silpni? L6 ar V8?

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
42
Pranešimai:
71
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
ex E23 735i
ex E32 730
ex E32 750iL
E39 530D
runcikas rašė:
o kaip su 830? esu toki mates varianta, bet ar jis gamikliskai buvo dedamas?

http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E31
http://www.e31.net/navmodelle_e.html


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
40
Pranešimai:
130
Miestas:
Ijmuiden, Nederlands
Automobiliai:
E32 Racing Dynamics
Skype:
aron735
cia as apie L6

_________________
7er just for pleasure...


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 16:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
40
Pranešimai:
130
Miestas:
Ijmuiden, Nederlands
Automobiliai:
E32 Racing Dynamics
Skype:
aron735
va Paulius geros informacijos rado, buvau teisus, 3,0 nepasiteisino, ir buvo sunaikinti, galejo ir E32 su L6 sunaikint ar bent jau sustabdyt gamyba... silpniausia dalis paskirstymo velenelis...

_________________
7er just for pleasure...


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
aron_g rašė:
va Paulius geros informacijos rado, buvau teisus, 3,0 nepasiteisino, ir buvo sunaikinti, galejo ir E32 su L6 sunaikint ar bent jau sustabdyt gamyba... silpniausia dalis paskirstymo velenelis...


O kodel tik E32 naikinti?
Juk m30 blokas ejo i begale BMW nuo 1976. Isemus m30 liktu BMW be pagrindines savo sesiukes kuri gyveno nuo 76' iki 92'.
O jei ziurint i E32 tai jis gaminamas nuo 86' iki 94'. Ir tiktai nuo 92 galimas su V8, taip kad jei sunaikinti E32 su L6 mes iki 92 turetume tik 750i :D .

P.S.
M30 turi beda ne su veleneliu, o su jo tepimu.

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
42
Pranešimai:
71
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
ex E23 735i
ex E32 730
ex E32 750iL
E39 530D
Nu L6 3.5 tikrai nera vertas sunaikinimo :wink: O kas liecia e24 ta m70 manau nebutu pamaises 8)


StandartinėParašytas: 04 Lap 2007, 02:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
40
Pranešimai:
130
Miestas:
Ijmuiden, Nederlands
Automobiliai:
E32 Racing Dynamics
Skype:
aron735
nesakiau, kad ir L6 3,5 isimt is gamybos, as apie tai ir sneku kad tik L6 3,0 l beda su 3,5 l viskas idealu variklis stiprus...o 3,0 l ne tepimas beda o del to kad velenelis plonesnis ir greiciau nutrukdavo jei tik reciau reguliuojami voztuvai buvo...kuom gali prasciau tept jei tepimo sistema ta pati....nemazai situ varikliu esu pats perrinkes dar kai E34 turejau....

_________________
7er just for pleasure...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery