Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 00:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2005, 02:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
greitai_ rašė:
Gena
PranešimasParašytas: Kv. 08 04, 2005 3:24 pm Rašyti temą:
kai pvz zhiema sustoji kur prie padrduotuves apsipirkiti isheini, nori pradeti vazhiuoti ir nesisek, nes viena galinis ratas ant ledo, tai jei blokuotas reduktorius, tai 25% sukimo momento perduoda i kita ratai, tai dazhnai tu 25 % uzhtenka pajudeti nuo ledo, nes kitas ratas stovi ant asfalto... chia kaip PVZ...


Ta ir norejau pasakyti-tik pritaikiau asfalta:)


Jei padangos vienodos gale ir asfaltas tolygus tai beveik visada is vietos raunant suksis 2 ratai. LSD pats pagrindas yra posukiai. Kai masina slysta sonu, su blokuotu diffu lengviau valdosi, lengviau nuspejamas slydimas ir jis neslopsta. O su paprastu uzputoja 1 rata i vsio, arba staigiai sukabins abu ir persuks masina. Vienu zodziu nekas.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2005, 09:25 
  
 
 
Nu nepasakyciau,kad valdymas lengvesnis.Pradziamoksliui su LSD gali buti dideliu problemu.Valdymas labai specifins,reikalaujantis igudziu.


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2005, 20:57 
  
 
 
Evaldas rašė:
Nu nepasakyciau,kad valdymas lengvesnis.Pradziamoksliui su LSD gali buti dideliu problemu.Valdymas labai specifins,reikalaujantis igudziu.


PRITARIU :D


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2005, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
na ziema tikras malonumas vazinet su neblokuotu, o jei dar butu blokuotas tai isvis butu gera :)


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2005, 21:12 
  
 
 
Patikek,jega tikrai.Palyginimui:
Ziema stojom 3 bmw ant uzsalusio ezero ir laika matavom.As nestojau,nes niekas su mano X ziema neprasideda. :) Tai su blokuotu reduktoriumis tuos 2 "padare" daugiau kaip ant puse trasos.Su blokuotu reduktoriumi bmw motoras buvo 2.0 , o kitu M50 2.5.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 13:56 
  
 
 
ledas sniegas ir t.t cia jau sakyciau galioja dar ir padangu bei mases taisykles


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 13:59 
  
 
 
AndriuxaBmw rašė:
Evaldas rašė:
studentas rašė:
na ziema tikras malonumas vazinet su neblokuotu, o jei dar butu blokuotas tai isvis butu gera :)


Patikek,jega tikrai.Palyginimui:
Ziema stojom 3 bmw ant uzsalusio ezero ir laika matavom.As nestojau,nes niekas su mano X ziema neprasideda. :) Tai su blokuotu reduktoriumis tuos 2 "padare" daugiau kaip ant puse trasos.Su blokuotu reduktoriumi bmw motoras buvo 2.0 , o kitu M50 2.5.


ledas sniegas ir t.t cia jau sakyciau galioja dar ir padangu bei mases taisykles


Mase vienoda - visi 5er.Nu bet matesi ir plika akimi,kad blokuoto reduktoriaus pranasumas akivaizdus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery