Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 15:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
EdgaBMW rašė:
Del klaksejimo tai neturetu but, gali but kad kompensatoriai kalena.

Dekui uz atsakyma. Jau ir pats pamaciau kad ne visi TDs'ai kalena.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
Min2tis rašė:
Nelabai suprantu ant kokių Tu ten papuoli, bet jei man asmeniskai palyginus su audi TDI, tai į vienus vartus dėl variklio garso ... ne taip turi būti, o taip ir yra ... Tą TAvo jaučiamą vangumą išgelbėtų čipas ...


Patykek, per paieskas tokiu variantu prisiziurejau kad ohoho :lol: Ir kad uz kiekviena mano girdeta pardaveju "nieko nedaryta, tokia atvaziavo", "cia ne as parduodu o sunus/draugas/dede/brolis" gauciau po 10 lt- nusipirkciau dar viena BMW :lol:
Nesuprantu zmoniu, kurie perka tokias masinas ir paskui jas kankina kol vaziuoja ir durys uzsidaro. Po to bando prastumt kaip geras :roll:
Na, bet lyg pavyko rast nebloga 98m. TDs'a, kol kas patenkintas.
Turiu pora klausimu apie valdyma, bet su jais veliau uzsuksiu kai isstudijuosiu foruma. ačiū.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Min2tis rašė:
Nelabai suprantu ant kokių Tu ten papuoli, bet jei man asmeniskai palyginus su audi TDI, tai į vienus vartus dėl variklio garso .....

As savo isrinktojo [E39 bmw 525tds 97' ~200K km] dar ne seiminikas ir is viso tik karta maciau ir klausiausi variklio ant tusciu uzdarame pozeminiame garze (nes auto dar neregistruota, todel kaip atvezta, taip dar ir ikalinta belangeje :D)

Uzvedem salta, jokiu spalvu dumu ir kvapu (kaip nekeista), bet pabirbinus minute gesinau (CO nors ir nesmirda, bet ... :)). Variklio triuksmingumas, sakyciau, buvo gan didelis. Bet gal tai tik del mazos uzdaros erdves? Tik spustelejus gaza klaksejimas is karto dingsta, o apsukos labai graziai vaiksto :).
Palyginti klaksejima (jo garsini efekta tokiomis salygomis) galeciau nebent tik su savo ex amzina atilsi Mitsubishi Galantu 2.0TD 96', kaip jis vaitodavo kai ji uzvesdavau ziema lauke prie -20C :).

Perku ta bmw is pazistamu vezeju, kurie ja specialiai man atrinko ir dar Vokietijoje spejo kelis simtus km testdrive prasukti. Ju isvada - idealus stovis (tiek, kiek jis begali buti "idealus" tokiu metu masinai). Pakeis dar filtrus, dirzus, tepalus ... ir pirmyn.
Gal mano pazistamas ir pasitiki savimi, bet jis tikrai nera motoristas/dyzelistas ir tuo labiau neuzsiima isimtinai tik bmw, todel man ant dusios neramu, nes is savo skaudzios praktikos zinau, kiek man kainavo ankstesnio dyzelio remontas (nenoriu apie tai prisiminti).

Neturiu pagrindo nepasitiketi pazistamu pardaveju. Bet tas triuksmingas variklio darbas ant tusciu vis tiek neduoda ramybes, ypac paskaicius tokius atsiliepimus apie bmw isskirtinai tylu darba :-k

Buciau dekingas uz koki patarima. Pvz. gal kas parekomenduotu kur Vilniuje butu protinga tokiomis aplinkybemis papildomai patikrinti masina/varikli (pries susizenijant Regitroje :D)


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
@bmw rašė:
Palyginti klaksejima (jo garsini efekta tokiomis salygomis) galeciau nebent tik su savo ex amzina atilsi Mitsubishi Galantu 2.0TD 96', kaip jis vaitodavo kai ji uzvesdavau ziema lauke prie -20C :).


Kaip bebutu keista i TDs'a persedau irgi is galanto :lol: Na, mano ryklys tikrai tyliau dirbo. Kadangi nezinau kokie tepalai yra (pagal popierius dar ne laikas keisti), vistiek keisiu i gerus tepalus ir ziuresiu ar tyliau dirbs.
Nors, kaip ne kaip 6 cilindrai, tai ir triuksmo turetu daugiau buti.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
42
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
kaip bebutu tepalus vistiek reik keist, ka zinai ko pripilta. O del triuksmo tai kaip cia pasakius, vistiek jis neturi buti kaip traktoriaus.

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Valentas rašė:
Nors, kaip ne kaip 6 cilindrai, tai ir triuksmo turetu daugiau buti.

Tai jo, ir as taip manau (arba save itikineju), kad cia kalti tik 6 zveries cilindrai :D

Be to (imho) garsas dar ne viskas, nes is karto po ex Galanto pastebejau viena esmini skirtuma - BMW salone ir vaire nebuvo juntama dyzeliuose (bent jau tos kartos) man tapusi iprasta vibracija. Buvau nustebes - pasirodo gali buti ir kitaip =D>


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
46
Pranešimai:
141
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E83 X3 20d 05'
ex E34 520i 92'
6 cilindru eilėje varyklis yra idealiai subalansuotas ir triukšmo bei vibracijų turėtu kelti mažiau negu 4 cilindru, nepriklausomai dyzelis ar benzinas.

_________________
Think before you act!


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
@bmw, apie kokį traktorių kalbi čia? Nenugainiotas BMW dyzelis dirba labai tyliai. Taip tyliai, kad neįgudusi ausis net nesuprast gali, dyzelis tai ar benzinas. Būna ir taip. O apie vibraciją tokios klasės automobilyje net kalbėt neverta.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 02:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Nemanau, kad mano ausys igudusios, bet neatskyriau dyzelio nuo benzino as tik karta, ir buvo tai ne BMW, o Toyota Yaris 1.4 D-4D :roll:

Anyway, tikrai dekui uz nuomones, nes tam ir klausiau, kad abejones kilo. Jei pradeciau BMW paieska is naujo, tai dabar jau targetas butu E39 530d 99'-03'.
O pasiliksiu prie siulomo senesnio 525tds tik jei itikins, kad variklis idealus.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 08:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Na, gal čia nelabai vykęs ir objektyvus pavyzdys, tačiau visai nesenai į mano BMW įlipęs tech. apžiūrų ekspertas toli gražu neišsyk užvedęs variklį (patalpoje) suprato, kad čia dyzelis.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
Javelin'ai, nekalbu apie vibracija. Tu teisus- nesijaucia visai. Ir vaziuojant negarsus ligus darbas. Tik ant laisvu girdisi kompensatoriu kalenimas. Ir tai nepriklauso nuo cilindru skaiciaus- uztenka ir vieno kad kalentu :lol: .
Kalbu tik apie savo auto, pas kitus gal TDs'as tyliau uz benzina dirba :wink:

Kazbekai, tavo juk 3 ltr. Kiek teko ziuret- visi tyliai graziai dirba, nors ir budavo tepalais apsisyke. Bet nemaciau nei vieno 2,5 TDs'o kad taip tyliai dirbtu.
Manau, su laiku pridesiu rankas prie variklio ir paziuresiu ka is jo galima isgauti :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2007, 15:44 
  
 
 
Yra galimybe isigyti E39 su 2.5d varikliu (ne tds). Nesugebejau forume rasti jokios issamesnes informacijos apie si varikli. Kaip sio variklio eksploatacija ? Problemos ? Trauka/ekonomiskumas ? Ar verta taupyti kelis litus ar zymiai geriau 3.0d ?
Dekui.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2007, 16:52 
  
 
 
na kiek zinau tai tie 2,5d ganetinai nepatvarus varikliai, tetis varineja masinas tai kiek yra buve sake apie 200,000km galvos telaiko, ir ne vienam pazystamui taip yra nutike... o 3d yra retesnis variantas, bet tikrai geresnis, taip, kad geriau pataupyk ant 3ltr d.. :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2007, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1554
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Kaip tik 2.5d retesnis :wink: O bedos manau panasios kaip ir 3.0d turetu buti,svarbiausia ziuret,kad "nepavarges" butu.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2007, 16:54 
  
 
 
Turbut maisai su tdsu,tie naujasni 120kw normalus.. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery