Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 15:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgs 2007, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Problema: Ant laisvos pavaros ar metant bėgį "dūsta", o kartais ir užgęsta.
u]Trumpai[/u]
Išsukus neįšilusį variklį iki 1800-2400 rpm ir atleidus akseleratoriaus pedalą variklis nutyla. Trumpą laiko tarpą variklis į akseleratorių nereaguoja (~0,5s)
Pravažiavus ~5km problema dingsta (įšyla variklis). Mašinai pastovėjus ilgesnį laiką (4val ir daugiau) problema vėl kartojasi.

Tiek šalta, tiek šilta kuriasi puikiai, šalta ir šilta važiuoja nuostabiai (po dusulio priepuoplio), traukai priekaištų neturiu


Pabaigai


Gal kas esat susidūrę su šia problema ir žinot kur pradėti ieškot bėdų?
Gal yra žinančių kur gerai dyzelius Šiauliuose tvarko? (Buvau DIZVOJ, tai tik pečiais patraukė "Atvažiuok, paliksim per naktį, o po to žiūrėsim")

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2007, 07:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
man irgi taip buvo pradzioj poto problema tapo rimtesne ir jau i akseleratoriu nereagavo kai variklis ir siltas buvo (t.y. irgi mazdaug 1 sec arba uztekdavo dar karta paspaust gaza), nors su uzvedimu problemu nebuvo, ir ijungus visa el. irgi nepulsuodavo, rodykle kaip ikalta stovejo, tai nuvaziavau i dyzelservisa, verdiktas el. kuro siurblio dalis (badne restauruot bet nepavyko, sake jau liuftas per didelis), ilgai negalvodamas pakeiciau ir el. ir mechanine, nes pavargau nuo to bajerio (o seno ieskot garantijos pasake nera kad ryt jam bus irgi chana, nes jie tik patikrint gali ar siuo metu jis veikia), tai nusipirkau nauja bosh. dabar lyg viskas ir gerai tfu tfu tfu....


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2007, 06:53 
  
 
 
kilowatas rašė:
man irgi taip buvo pradzioj poto problema tapo rimtesne ir jau i akseleratoriu nereagavo kai variklis ir siltas buvo (t.y. irgi mazdaug 1 sec arba uztekdavo dar karta paspaust gaza), nors su uzvedimu problemu nebuvo, ir ijungus visa el. irgi nepulsuodavo, rodykle kaip ikalta stovejo, tai nuvaziavau i dyzelservisa, verdiktas el. kuro siurblio dalis (badne restauruot bet nepavyko, sake jau liuftas per didelis), ilgai negalvodamas pakeiciau ir el. ir mechanine, nes pavargau nuo to bajerio (o seno ieskot garantijos pasake nera kad ryt jam bus irgi chana, nes jie tik patikrint gali ar siuo metu jis veikia), tai nusipirkau nauja bosh. dabar lyg viskas ir gerai tfu tfu tfu....




okur pirkai siurbly ir kiek sumokejai?


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2007, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
pirkau dyzelservise ir el. dalį ir mechaninę. mokėjau už viską 4300 lt. į kainą įėjo darbas, siurblys, visi filtrai bei patikrinimas seno.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery