Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 15:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Rgs 2007, 13:52 
  
 
 
Sveiki.
Esu šio forumo naujokas todėl tikiuosi būsit atlaidesni mano rašlevai.
Važinėju šiuo automobiliu ( 525 M50, 24V, E34, 1994m) 1.5 m.Kartas nuo karto pasitaiko variklio vibravimas ant laisvų apsukų ( kartais net tahometro rodyklė truputį pajuda) taip būna ant šalto variklio bei pasiekus optimalią temperatūra.
Ir kas keisčiausia šaltas variklis geriau traukia nei šiltas. Kai įšyla normali trauka prasideda nuo 3000 ,o ant mažesnių apsukų būna kaip prisvilus...
Ir kas keisčiausia įjungus galinio lango šildymą - pasikeičia variklio darbas, kaip ir pasukiojus vairą ant laisvų apsukų...
Ir dar toks klausimėlis - man meta užrašą, kad kažkas su stabdžių kaladėlėmis bei diskais...nors autoservise sakė, kad stabžių diskai ir kaladėlės geros. kame čia kampas...
Ir dar... :wink: Pradėjo barškėti važiuoklė kai važiuoji per kietesnes duobes..."Garažinis" sako nieko blogo važiuoklėje nėra ir , kad turbūt amortikams galas...bet aš prieš 1.5 m keičiau priekinius amortikus ( Bilshtein geltoni) - tai tiek trumpai laikė?
Soory , kad tiek daug visko prirašiau - žodžiu artėja tech. apžiūra laikas pradėt tvarkyti tik net nežinau nuo kurio galo griebt :cry:


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2007, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Dėl apsukų šokinėjimo - pasitikrink laisvos eigos reguliatorių.
Dėl stabdžių - būtų lengviau patarti žinant tikslesnę metamą klaidą (jeigu kaladėlės tikrai geros, tai gal suporto stūmoklis netvarkingai dirba?).
Dėl važiuoklės barškėjimo - gal tiesiog amortikų apsauginė guma/plastmasė įtrūko ir dabar laisvai judėdama daužosi.
Dėl variklio darbo pasikeitimo įjungus lango šildymą - matyt, jau nusilpo akumas, nors, teko girdėti garbingų forumiečių atsiliepimus, kad E34 varikliams yra būdinga (suprask - normalu) reaguoti net į pečiuko/kondicionieriaus ventiliatoriaus darbą.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2007, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
46
Pranešimai:
1352
Miestas:
Vilnius
Del stabdziu usraso - gali buti nutruke kaladeliu nusidevejimo davikliai, arba jų isviso nebuti.
Del apsuku - pades tik gera diagnostika, aisku galima profilaktiskai isplauti laisvos eigos voztuva, bet jis labai nemalonioje vietoje, po isiurbimo kolektoriumi.
Del barskejimo gali buti daugybe dalyku


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2007, 16:59 
  
 
 
Ankščiau diagnostika klaidų nerodė , nors ant laisvų ir papulsuodavo, akumas kažkur 1.5m ( pirkau naują kai įsigijau šitą auto atrodo - Baner), kaladėlių davikliai nauji pakeisti, lemdas keistas ( atrodo Semens - jei neklystu), laisvos eigos vožtuvo neradau :oops: ( ir kaip jį patikrinti ?), žvakės pakeistos ( Bosch), oro, tepalo, kuro - taip pat...
Dėl užrašo - reikės tiksliai pažiūrėti...nors išvertus iš Vokiečių kalbos reiškia " stabdžių padėtis", o Anglų "apvalkalas"
O gal dėl traukos gali būti ASC defektas ir ar ją galima visiškai (nelaikinai) išjungti


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 08:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Kai pasakei, kad stabdžių "apvalkalas", tai supratau apie ką kalbi, nes pats šią metamą klaidą kažkada verčiausi iš anglų k.
Žodžiu, ten bėda bus su stabdžių davikliais arba pačiomis kaladėlėmis.
Jeigu sakai, kad kaladėlės tikrai tvarkingos, tai vadinasi bėda pačiuose davikliuose - jie bus arba netvarkingai įdėti (tai realiausia, nes aš pats prie naujų kaladėlių buvau įsistatęs senuosius daviklius - tai jie tiesiog išslydo iš savo vietos ir ėmė liesti rato diską, taip signalizuodami apie, neva, nusidėvėjusias kaladėles), arba kita galima bėda - netvarkingi laidai (tačiau tai beveik nerealu praktikoje, nes tokie laidai turi būti taip užsilenkę, kad prie "kažko" liestųsi plika laidų dalimi).
Taigi arba pirk naujus daviklius (Tanagroje jie kainuoja po 10Lt/vnt.) arba tikrink, ar tvarkingai įstatyti dabartiniai davikliai. Beje, nauji davikliai tikrai įsistato į savo vietas be jokių paklaidų, t.y. nelieka jokios galimybės jiems laisvai judėti).


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 09:51 
  
 
 
Tuos daviklius keitė man autoservise ( pavadinimo nesakysiu , kad nebūtų reklama ar antireklama) naujais - vienas 10lt.Dar toks klausimas - kai sudyla kaladėlės ar diskai kur turi rodyti informacija - ar kažkokia sakė lemputė su taškiukais užsidega šalia rankinio indikatoriaus ar turi būti užrašas?
Kaladėlės tipo orginalios ( po atvežimo auto iš Vokietijos), dar nekeistos -po to rida apie 17000km. Stabdant kažkas silpnai plonai cypia - nors vizualiai kaladėlių"mėsos" yra kokie 3-5mm


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
:roll:
Neįsižeisk, bet nelabai paveju Tavo minties...
Sakai, kad keitė daviklius servise, bet kaladėlės ... originalios (kartu su mašina) iš Vokietijos :roll: (Bet tai visai ne mano reikalas :wink: )
Šiaip, jeigu cypia, tai arba cypia naujos kaladėlės, kurios prisitaikinėja prie apzulinto stabdžių disko (toks cypimas būna gana sodraus garso), arba cypia plikos kaladėlės (gal net jau nutrintas ir pats daviklis) ir toks cypimas yra plonas "falcetas", t.y. tyras metalo trynimas.

Žodžiu, rekomenduočiau pačiam pasitikrinti ir jeigu reikia pasikeisti stabdžių kaladėles (ir jau kartu daviklius, kurie taip pat bus nuzulinti).
Nieko ten sudėtingo nėra tereikia specialaus šešiakampio rakto Nr.7. Šis raktas "specialus", nes jo šiaip nebūna raktų komplektuose (kažkodėl Nr.7 ten "praleidžiamas").
Beje, tikrinti reikėtų visus keturis ratus, ypač priekio kairįjį ir galo dešinįjį, kuriuose ir būna tie davikliai.

O dėl pranešimo, tai pas senuosius modelius stabdžių gedimas rodomas spidometro leputėje (apskritimas apvestas punktyrine linija), bet pas tavąjį '94m. jau turėtų būti pranešimas į OBC ir angliškai jis turėtų atrodyti kaip "brake-linings".


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 10:59 
  
 
 
Truputį parašysiu aiškiau...Na kai pirkau šį auto jokių užrašų nemėtė...Po daugiau kaip metų , šį pavasarį pradėjo mesti užrašus, tada nuvariau į autoservisą, o ten pasakė, kad kaladėlės geros keisti nereikia , kad turbūt tik davikliai...na juos ir pakeitė. Tai problemos neišsprendė - užrašai karts nuo karto pasirodydavo - aš tai paprasčiausiai nurašiau,kad mano auto senas grabas ( kai sako kiti 12m puvena)ir puliuoja elektronika. Na o dabar atsirado kiti užrašai kurie yra praktiškai visada važiuojant , o tarp jų būna ir "brake-linings"
Na reikės varyt į autoservisą, kad patikrintų ant stendo važiuoklę bei pažiūrėtų tas kaladėles. Tiesa kaip firmos PAGIT kaladėlės - man jas rekomenduoja dėt , o gal yra padoresnių už priimtina kainą?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Jeigu pavasarį paliko naudotas kaladėles ir po to nuvažiavai 17000km, tai gal jau ir pačios kaladėlės susidėvėjo.
Prisimenu, kaip keičiau savąsias, tai ir jos buvo apie 3-4 mm pločio. Tada dar stebėjausi, kam reikia keisti tokias iš pirmo žvilgsnio "mėsingas" kaladėles :roll: Bet šios abejonės iš karto dingo, kai iš dėžutės išsitraukiau naujas kaladėles - jos buvo 2-3 kartus "mėsingesnės" už manąjį "likutį" :oops:
Be to, tokio pranešimo "metimą" gali nulemti ir susidėvėjęs stabdžių/rato diskas - tokiais atvejais suportas turi daugiau dirbti, kad "padengtų" dėl sudilusio disko atsiradusią "laisvą eigą".

Dėl kainų, tai sunku ką ir bepatarti - juk dėl skonio nesiginčijama.
Aš pats turiu "pramintų takelių" pas vieną didmenininką, kuris man "praplovė smegenis", kad "lock-heed", "jurid", "pagid" gamina detales skirtas tik atsarginėms dalims. Žodžiu, jis man įsiūlė "ferodo" kaladėles (berods, galinės - apie 80Lt), kurios, neva, naudojamos, pvz., 1003km lenktynėse. Nežinau, tiesa tai ar eilinis smegenų praplovimas, bet su tom kaladėlėm tikrai neturiu vargo. O kadaise senajam E30 stačiausi lock-heed, tai nusibosdavo jas reguliuoti :evil: . Iš pradžių galvojau, kad aš nemoku keisti stabdžių, bet vėliau patyręs meistras "užmetė akį" ir pasakė, kad nemoku tik rinktis kaladėlių - tipo, pasirinkau ... Lietuvoje "klijuotas" kaladėles :oops:


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 12:50 
  
 
 
Aš nuo meistrų tikrinimo pravažiavau kokius 7000 km( 17000km nuo auto pirkimo). Matai nedaug palyginus važinėju , darbas arti namų , bimbalą naudoju ęsant reikalui ar ilgesnėms trasoms...O kur yra pirkti tų "ferodo" ir kieno jų gamybos


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2007, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
202 rašė:
...O kur yra pirkti tų "ferodo" ir kieno jų gamybos


Anot didmenininko, Kaune juos atstovauja Navicko firma. O gamyklos yra išsibarsčiusios visoje ES - Anglijoje, Italijoje, Vokietijoje...


StandartinėParašytas: 01 Spa 2007, 20:11 
  
 
 
O kaip stabdziu kaladeles MEYLE? Tipo sako neblogos, bet man itartinai pigios - priekiui tik 79Lt. kai PAGID 139Lt. O gal zinote kur Kaune galima gauti FERODO ir ar verta ju iekoti ar kalti kokias nors tipo MEYLE ir nesukti sau galvos :-k


StandartinėParašytas: 02 Spa 2007, 11:48 
  
 
 
Na PAGID pilno komplekto neturi ... išsirinkau ATE - gana brangios 130+100, bet sako panašaus lygio kaip PAGID...
Kiek kilometrų reikia pritrynimui - kokių 300 užteks?


StandartinėParašytas: 02 Spa 2007, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
300 - tikrai užteks.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2007, 17:57 
  
 
 
Na ką pakeitė man tas trinkeles...
Pirmas įspūdis gan idomus - stabdžiai maloniai "mikšti" ir stabdant girdisi duslus garsas žžž ...
Dingo iš panelės užrašai :)
Važiouklėje nieko baisaus nerado ...kažkokiose priekinėse traukėse yra truputį laisvumas, bet sako leistinas ( kas ten kliba sakė, bet aš neprisimenu...) Sako jei padaryti idealiai - brangu :cry: Patikrino amortikus priekiniai (iš kairės į dešine) 75 - 69 proc., galas 65-65 proc. - sako tipo viskas gerai...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery