Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Geg 2025, 06:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
DJ Genius rašė:
Tai kad ten nera kam dilti. Dantraciai labai stiprus. Sakyciau tada, kad VANOS solenoidas, bet reikia gerai isiklausyti is kur garsas sklinda.

na sake yra dalis, kuri ar sudyla, ar atsilaisvina... tik niekas i ta vanos lysti nenori, nes spec yrankiu reik ir laiko daug... o solenoido diagnostika neturetu rodyti?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
41
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
all in music rašė:
DJ Genius rašė:
Tai kad ten nera kam dilti. Dantraciai labai stiprus. Sakyciau tada, kad VANOS solenoidas, bet reikia gerai isiklausyti is kur garsas sklinda.

na sake yra dalis, kuri ar sudyla, ar atsilaisvina... tik niekas i ta vanos lysti nenori, nes spec yrankiu reik ir laiko daug... o solenoido diagnostika neturetu rodyti?

Del diagnostikos nezinau, neteko susidurti. O kad specialiu irankiu reikia, nepasakyciau. Stai, pasiziurek i anglu puslapi (reik but uzsiregistravus, tad, tikiuosi, adminai nesupyks, jei pacituosiu):
core_four rašė:
Vanos is designed to change the inlet cam timming to produce more torque when required ie when pulling away or at full power....
it does this by taking inputs from sensors such as throttle position engine speed and road speed to control a solenoid which lets oil pressure push the vanos gear cup in and out of the end of the inlet cam. A set of helical splines on the inside and outside of the gear cup mean that the position of the inlet cam sprocket can be adjusted in relation to the position of the inlet cam in other words thay are not fixed like a normall cam sprocket bolted directly onto a camshaft.
the non m3 straight sixes had this applied to them in late 1993 and it only works on the inlet camshaft.
the m3 engines have a system with similar principles but itworks on both the inlet and exhaust camshaft.

vanos pics:


top cover off:

Paveikslėlis




vanos removed:

shows the splined rod in the end of the inlet cam. the inlet cam sprocket is not fixed to the inlet cam it can move completely independantly, the vanos unit alters its position on the inlet cam and so changes the valve timing.....


Paveikslėlis




inlet and exhaust sprockets - note splines on inside edge of inlet sprocket (the top one)

Paveikslėlis


vanos unit with "gear cup"



Paveikslėlis




hope thats of interest!!!


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
figure 22, vat sitas man rodos pareina... bet nesu tikras...
cia geras saitas, pakankamai gerai nupasakota.
figure 5 yra tas irankis...
"Here is the tensioner tool, which we use in place of the spring-loaded tensioner when timing the camshafts. It's important to use this tool, and not to rely solely on the spring-loaded tensioner - it does not provide enough tension when the car is sitting to accurate time the camshafts. Use the tool, and get the accurate reading that your engine deserves."
cia viskas nuosekliai nupasakota, tik kazkaip prigasdino visi, tainekilo rankos lysti prie motoro, ziureti ta vanos... dar tas irankis...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
41
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
Na, taip, issiardyti VANOS tai nera kazkoks zaidimas, taciau, jei nuosekliai seki PelicanParts.com DIY (Do It Yoursel - Pasidaryk pats), tai visiskai nesunkiai galima VANOS'a issiardyt, pasitikrint dantracius, pasikeist ka reikia ir vel viska sutvert. Zinoma, tas timing'o irankis reikalingas, jis kainuoja $37, taciau Lietuvoje kazin ar kur gausit ji nusipirkt. Bet mechanikai turetu ji turet, reik kreiptis pas varikliu mechanikus. Gal Lietuvoj kur nors mechanikai nuomuoja irankius? Labai patogu butu taip issinuomuot ir paciam atlikt darba.


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dar butu gerai suprasti isardzius, kad blogai yra :) jei nesi mates kaip gera dalis atrodo, tai sunku butu nustatyti ar dalis nudilusi, ar gera... na apie akivaizdzius dalykus nesneku, bet buna, kad dalis atrodo gera, bet jau reikia keisti... kas blogiausia, nelabia yra salygu kurnors nuardzius ziureti kas blogai, t.y. nera garazo... :/ siaip nusiardes matai kas blogai, susirandi per diena, kita ir sudedi atgal...
del irankiu, tai bent klp maciau iskaba silute pl. "irankiu nuoma", tai gal ten butu... tik neaisku ar toki turetu nuomai...
vat dar butu gerai, jei kas turejo beda su vanos, suzinoti kuri butent dalis pareina...
nes kiek su meistrais kalbejau, tai sake, dazniausiai nudyla kazkas (jau nepame nu kas), kai uzsikemsa tepalo padavimo sistema i vanos... tai vat reikia pradizai padaryti, kad tepala gerai paduotu (gal tai solenoido darbas?), ir pakeisti kas sudile.

"Incidentally, when my mechanic confirmed the bad VANOS, he asked what kind of oil I was using. My last oil change, I bought 0-50 weight synthetic oil, because it said on the container that it was specifically formulated for BMW. Shortly after that is when the noise started. He suggested that I drain the synthetic oil (there went $40 poured out in my back yard, oops, I mean recycled at Autozone) and replace with Castrol 20-50. Unfortunately, the damage had been done: the thinner oil had caused the VANOS to become starved of oil pressure at lower rpms."
tai kaip cia suprasti, kad skystesnis tepalas nesukuria reikiamo tepalo spaudimo?
zinau viena, kad vanos butina palaikyti tepalo norma, kitaip jis bus pridaustas... bet kad per skystas netinka, tai ka as zn...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
bet va dar komentaras...
"i just did an oil service (switched to mobil-1 0W-40) and the problem seems much reduced. Will post in about a week with observations.
It's been a week and the annoying ticking noise is gone!. I guess it must have been low oil pressure after all."

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o siaip man atrodo, kad gal barska butent sie dantraciai...
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... /pic28.jpg
dar idomiai cia, ar yra dedama tarpine, ar tik hermetikas?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
41
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
all in music rašė:
bet va dar komentaras...
"i just did an oil service (switched to mobil-1 0W-40) and the problem seems much reduced. Will post in about a week with observations.
It's been a week and the annoying ticking noise is gone!. I guess it must have been low oil pressure after all."


Taip, del skysto tepalo ir as ne viena nusiskundima turejau. Paaiskinti labai lengva. Isivaizduok, jei piltum vandeni ant dantraciu... ar ilgai vanduo issilaikytu ant tu dantraciu palyginus su tirstesniu tepelu? Zinoma, kad ne. Tas pats vyksta ir su sintetiniu tepalu. Taip pat labai priklauso nuo tepalo firmos. As naudoju tik Mobil 1 15w-40. Amerikoj ir Anglijoj beveik visi naudoja sita tepala arba dar Redline 15w-40 arba 10w-40. O greiciu dezei eina dar tirstesni tepalai, netgi iki 70w tirstumo, butent del to, kad dantraciai daug stambesni.
Del tepalu nepakankamumo gali ir voztuvu lifters (sorry, nezinau lietuvisko issireiskimo - keltuvai?) barsketi. Butent del tos pacios problemos, del per skysto tepalo. Tad tikrai nepatartina naudoti 0w syntetinio tepalo, patartina yra 10w-15w - 40.
Ta pats barskejimas gali buti dar ir pacios tepalavimo ( :lol: ) sistemos nesvarumo, visoks slamstas gali blokuoti kai kurias tepalo angas, del ko kai kurios variklio dalys stokoja tepalo, kaista, labiau dyla ir barska. Pas mane pati kartais pabarska kazkas variklio galvoje, tad ir man reikes pasikeist tepalus.


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.21
Amžius:
40
Pranešimai:
137
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex. E36 320i
E39 523i M52TU '99
Nikas:
Pokstas
Griztant prie grandines ytempejo, va klausimas kaip patikrint ar geras ar blogas jis. Kiek apziurejes varikli savo m50b20 lyg tas grandines ytempejes issisuka is isores variklio, nieko per daugiausiai ardyt nereikia, ar ne taip?

_________________
BMW E36 M50B20 sedan


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na pas mane garsas prasidejo, dar kai buvo kiti tepalai (nzn kokie, nes su tokiai pirkau auto), o kai pakeiciau, pyliau sintetinius Mobil-1 10-40 ar 50... tai nesakyciau, kad labai skysti... garsas nepasikeite... bet kas idomiausia, kad pradzioj (kai prasidejo garsai), tas garsas kartais dingdavo... ir jis buvo tylesnis nei dabar. va tas tai mistika.
va asdel to ir norejau bent nusiimti ta vanos dangteli, kad paziureti bukle, ar ten bent yra tepimo...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2007, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Pokstas rašė:
Griztant prie grandines ytempejo, va klausimas kaip patikrint ar geras ar blogas jis. Kiek apziurejes varikli savo m50b20 lyg tas grandines ytempejes issisuka is isores variklio, nieko per daugiausiai ardyt nereikia, ar ne taip?

kiek girdejes, uztenka variklio dangteli nusiimti ir galima issiaiskinti... tik pats remontas daugiau pastangu reikalauja :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Kov 2008, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
44
Pranešimai:
73
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 325 tds M51 96'
Skype:
JonelisD
Pas mane 325 TDS 96 tai taip pat teko keist grandines itempeja, tai su visom detalem ir visais darbais tepalu pakeitimais palikau 2000Lt.

_________________
Tiesiog BMW !


StandartinėParašytas: 13 Lie 2008, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
40
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
apiplesimas grazioi formoi :) kita varikli uz tokius litus galejiai idet, o čia tik itempeja pakeite :} mano drauguj vanos parejo tai pirko deveta uz 100 ar 150lt, viska sudejo db uzsiveda ir po kokiu 10 min uzgesta. pats jis ne naujokas remonte, du metus jau mokinas kolegijoi, tai siulyciau dar gerai pagalvot ar verta paciam tvarkyt vanos :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 13 Lie 2008, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
sanimda rašė:
apiplesimas grazioi formoi :) kita varikli uz tokius litus galejiai idet, o čia tik itempeja pakeite :} mano drauguj vanos parejo tai pirko deveta uz 100 ar 150lt, viska sudejo db uzsiveda ir po kokiu 10 min uzgesta. pats jis ne naujokas remonte, du metus jau mokinas kolegijoi, tai siulyciau dar gerai pagalvot ar verta paciam tvarkyt vanos :)

tai kad vanos cia ne prie ko prie gesimo... jis tik velenelio padeti reguliuoja.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 16:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
1274
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2.5td 1995m
e61 2.5d 2004
Skype:
smikis100
sveiki, problemele ir pas mane. turiu 2.5td, ir kai buna salta masina kazkas barska variklyje. įtariu grandine arba įtempėja. barskėjimas buna tik kai masina dar buna nepasilus, kai nukrenta apsukos iki 600-700. kai duodi gazo barskejimas nustoja,ir kai susyla masina ( kai antifryzo temp pasiekia viduri) tuomet pasaliniu garsu nera o ir vaziuoja puikiai. ar verta sunerimti? nezinau kaip atskirti ar TIKRAI jis suejes.Jei pakeikciau tik itempeja ar tai butu didele nauda is to? beje manau itempeja pasikeiciau ir pats. cia beveik tik apie benzus snekat o apie dyzelius nelabai ka radau, bet manau gal daug kazkuo nesiskiria. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery