Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 18:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
sveiki
pribrendo reikalas keisti varikli, tai tuo paciu bus idetas 2.5 vietoje 2.0.
prasau komentaru zmoniu, kurie yra tai dare ir zino su keitimu susijusius niuansus... (kas nesate su tuo susidure, prasau susilaikyti nuo komentaru).
2.0 ir 2.5 tvirtinimai yra tie patys, tai ideti bedos nebus. tai klausimas yra, ka butina keisti? variklis ant jo esanciais davikliais, kompas, matuokle, LZ - cia savaime suprantama, labiau norejau pasiteirauti del pavaru dezes ir reduktoriaus. max speed manes nedomina, nera kur vaziuoti daugiau kaip 160. kaip suprantu deze reikia keisti? (ar tai butina) o reduktorius turetu tikti, tik perdavimas kitas bus? ismetimas pradziai liks tas pats, kol rasiu padoru nuo 2.5. ausinimas, vaziuokle, stabdziai lieka nuo 2.0? dar klausimas iskilo del spidometro, praktiskai tai turetu buti lygiai toks pat... ar nebus greicio paklaidos?
esamas - 2.0 M50 vanos, numatytas 2.5 M50 vanos.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
Del greiciu dezes galiu tik pasakyti tiksliai, kad ji ta pati kaip ir pas 2.0, taip ir pas 2.5. keist nereikia jos.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
38
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
del reduktoriaus tai silpnokas jis bus 2.5 varykliui. ten pas tave pusasiu tvirtinimai mazesni.

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.11
Amžius:
37
Pranešimai:
962
Miestas:
Panevėžys
Stabdziai,vaziuokle ir ausinimas turi but tie patys, bent pas mane viskas tiko nuo 325i, siaip paieskok info http://www.bmwfan.lt/forumas/index.php ten keleta temu apie tai maciau


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
all in music rašė:
dar klausimas iskilo del spidometro, praktiskai tai turetu buti lygiai toks pat... ar nebus greicio paklaidos?

Nebus. Greičio signalas matuojamas galiniame reduktoriuje. Net jei perdavimo skaičius pasikeičia, greičio signalas lieka teisingas.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na va, su deze, spidometru, vaziuokle, stabdziais, ausinimu kaip ir aisku :)
force - kokios galimos pasekmes palikus 2.0 reduktoriu? ar cia tik "gali buti, kad prades uzti"? siaip kaip suprantu perdavimas butu toks, kad lengviau apsukas imtu, bet max speed sumazetu... ar blogai mastau?
bmwfan radau temu, bet arba "sudauziau masina, nebereikia nieko keisti", arba kiti modeliai, kaip is 1.8 i 2.5, arba keiciant tik bloka ir t.t., bet kaip is 2.0 i 2.5 neradau... 2.0 i 2.5 keitimas turetu buti daug paprastesnis... reiks dar po darbo atidziau paziurineti.
dar iskilo klausimas del LZ fiskes... kiek pamenu, pas bosch buna 3 ir 4 laidai, tai kazin ar tiks ta pati fiske nuo siemens...?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Reduktorius tiks irgi,bet jis 2,5l.yra per silpnas.As jau kelis suedziau su 2l.Jei desi dideli reduktoriu tau reikes keisti kardana,pusasius kuriu sunku rasti,yra bet kaina didoka.LZ bosch ir siemens skiresi itampa,tad jei pas tave viskas bus nuo siemens tai bosch neidesi ir atvirksciai.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
efkav rašė:
Reduktorius tiks irgi,bet jis 2,5l.yra per silpnas.As jau kelis suedziau su 2l.Jei desi dideli reduktoriu tau reikes keisti kardana,pusasius kuriu sunku rasti,yra bet kaina didoka.LZ bosch ir siemens skiresi itampa,tad jei pas tave viskas bus nuo siemens tai bosch neidesi ir atvirksciai.

na matai, kompas taigi irgi keicias, tai ten bus viskas bosch... man patys laidai domina su fiske, ar tiks bosch LZ, kai anksciau ten junges siemens... itampa bus kaip ir priklauso... juk pravodke visa keiciasi.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 17:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o reduktorius manau atlaikys, driftu nevarau... jei ir sueitu, manau pasikeisciau i toki pat. masina turbut 2 metams ~...
bet kad nebutu taip, kad kas menesi keist ji reiktu. tai butu gerai isgirsti ir kitu nuomoniu, gal kas dares panasiai.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Pati fyske netinka.Nes viena kart bandziau uzdeti,kol nezinojau apie itampa.Is paziuros jos vienodos,netinka vidiniai grioveliai,kad ussifiksuotu fyske.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Reduktorius laikys,jei vazinesi normaliai,beto ju pilna pirkti ir kaina padori 50-100lt.Paprasti jie laiko,o blokuotu lusta asys kur guolis usimauna.Bet tai sutvarkoma :P


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
38
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
efkav teisus, jeigu sauliu navarysi, laikys. o uzsinoresi blokuoto, tai tada teks nemazai ka pakeist :wink: apsukas rinks lengviau, tik max speed bus mazesnis, jeigu tau nemotais, tai palik sena

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na va del LZ reiks galvoti kazka tada... pradziai is bedos ir be jos pavazineciau, visgi cia bosch, o nebe siemens :) (del to as busiu laaaabai laimingas) :)
sauliu nepaisau, na kartais prasuku, bet buna viena ar du kartus per metus (sniegas esiskaito :) ). man 2.5 prisireike, ne del driftu, o kad mano uzvedimo ir traukos problemos isspresti nepavyko, o remontas kainuotu panasiai kaip kitas variklis, tai prie to pacio gyvesni motora isidesiu :) beje taip pat del siemens... atsibodo uz laida moketi po 500 LTL...
na tai kaip suprantu problema liko tik LZ fiske ir pati varikli parsigabenti :)
gal ir darbu foto bus galima padaryti, bus naudingos info ir kitiems :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
NA KIEK SIEMENS KAINUOJA ZINAU :lol: Ziauru truputi.Fyske nera beda,galesi laidus tiesiai sujungti.Bosch nesvarbu i kuri balta laida ateis srove.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2007, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na ziuresim :)
dekui uz komentarus!

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery