Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 16:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 11:08 
  
 
 
Andriux rašė:

Kas is Jusu turi koki oficialu BMW rasta ar to rasto kopija, kurioje butu parasyta kad dujos kenkia BMW varikliams ir kad tik del ju genda variklis?



Yra tas rastas tik ne is BMW, o is techniniu moksliniu tyrimo centro :wink:


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
CDU 328 rašė:
Andriux rašė:

Kas is Jusu turi koki oficialu BMW rasta ar to rasto kopija, kurioje butu parasyta kad dujos kenkia BMW varikliams ir kad tik del ju genda variklis?



Yra tas rastas tik ne is BMW, o is techniniu moksliniu tyrimo centro :wink:


Tai idek paskaitysim ir baiksim viena karta gincytis del......... :wink:


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
39
Pranešimai:
1008
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E36 cabrio 320vanos/ E36 328 coupe/ A8 4.2/Mitsubishi 3000GT/Chrysler Stratus Cabrio 02m
Skype:
dovydelis2006
Nikas:
Duvis
faktas tas kad pajauti i kokia nori masina dek dujas vistiek motoras droziasi zymei labiau.

_________________
LSD - Labai Svarbi Draugija =D


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
46
Pranešimai:
1352
Miestas:
Vilnius
As tai manau jei nori ekonomijos perki 318 tds, bet ne duju iranga dedi i 328 :twisted:


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
LPG: Bendros charakteristikos

LPG yra suskystintos dujos išgaunamos iš naftos.
LPG yra angliavandenilis, sudarytas iš propano ir butano dujų mišinio. Jis gaunamas perdirbant naftą.
Komercinis butanas pagrinde yra sudarytas iš butano, kurio formulė C4H10.
Komercinį propaną pagrinde sudaro propanas, kurio formulė C3H8.
Propano ir butano mišinio santykis apsprendžia garavimo intensyvumą, kuris atitinka dujų fazės ir skysčio fazės balansą. Propano ir butano garavimo intensyvumas proporcingai padidėja priklausomai nuo temperatūros. LPG slėgis svyruoja nuo MIN 2 barų iki MAX 8 barų laikant, kad temperatūra yra įprasta.
Kadangi LPG dujų fazėje turi didesnį tankį negu oras, bet koks LPG nutekėjimas kaupsis žemiausiose vietose. LPG skysčio fazėje turi mažesnį tankį negu vanduo. Todėl galimi vandens pėdsakai bako dugne.
LPG nutekėjimas skysčio fazėje yra daug pavojingesnis negu garų stadijoje, kadangi vyksta pagrindinės masės nutekėjimas, esant tam pačiam dujų kiekiui. Faktiškai skysčio tūris sudaro apie 270 garų tūrio.
Kita LPG charakteristika skysčio fazėje yra tūrio kitimas keičiantis temperatūrai.
LPG tirpdo tokias medžiagas kaip riebalai (tepalas), aliejai ir dažai. Jis sukelia natūralios gumos pabrinkimus, tačiau nuo jo nerūdija dažniausiai naudojami metalai ir lydiniai. Todėl yra naudojamos sintetinės gumos ir metalai. Propanas ir butanas yra greitai užsiliepsnojantys, kaip ir visi degalai. Todėl labai svarbu nenaudoti jų šalia atviros ugnies arba labai įkaitusių daiktų.
LPG atmosferoje gali sudaryti užsiliepsnojančius mišinius, kuriuos nėra lengva nustatyti. Skysčio fazėje jis sukuria charakteringą labai greitai užsiliepsnojantį “rūką”, kuris nusėda ant žemės. Taip pat nepatartina įkvėpti LPG garų (nors jis nėra nuodingas) dėl jo anastezinių savybių. Be to reikia vengti tiesioginio kontakto su LPG skysčio fazėje, kadangi jo greitas garavimas gali sukelti šaldančius nudegimus.

LPG pranašumai, lyginant su benzinu:

* Taupumas. Dujų kaina yra vidutiniškai du kartus mažesnė už benzino.
* Atsparumas detonacijai (variklio detonacija praktiškai neįmanoma).
* Nėra medžiagų, ardančių katalizatorių.
* Dujų mišinys greitai ir beveik visas sudega, todėl nesusidaro nuodegų ant stūmoklių, vožtuvų ir uždegimo žvakių.
* Ekologija. Kenksmingų medžiagų išmetamosiose dujose sumažėja kelis kartus.

Visa tai padeda dvigubai sutaupyti lėšų degalams, 30-40proc. pailgina variklio tinkamumo laiką, alyvos ir žvakių - du kartus. Tad sumažėja ne tik eksploatacijos, bet ir remonto išlaidos.


Duomenys iš "Nacionalinės suskystintų dujinių degalų vartojimo kelių transporto priemonėse programos" Vilniaus Gedimino technikos universitetas, 2000m.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Suskystintų dujų ir benzino charakteristikos
formule.JPG
formule.JPG [ 56.69 KiB | Peržiūrėta 5995 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Placiai nepasakosiu, bet:

LPG pranašumai, lyginant su benzinu:
* Taupumas. Dujų kaina yra vidutiniškai du kartus mažesnė už benzino.
Kaina ne visada pastovi, vadinas nera santykio 2X, dazniausia jis buna mazesnis (be to kaina neparodo, kad daiktas yra geresnis)

* Atsparumas detonacijai (variklio detonacija praktiškai neįmanoma).
Idealiai tiksliai duju nepduosi varikliui, gali buti per daug arba per mazai. Kadangi sudeginimui reikalingas tam tikras oro kiekis, nori nenori bus nukrypimas nuo idealaus sudegimo.

* Nėra medžiagų, ardančių katalizatorių.
Vien jau tai, kad yra sieros aromatizatoriai jau daug ka pasako. Katalizatorius nera vienintelis elementas. (be to keista kam mineti katalizatoriu jeigu dujos nekenkia aplinkai)

* Dujų mišinys greitai ir beveik visas sudega, todėl nesusidaro nuodegų ant stūmoklių, vožtuvų ir uždegimo žvakių.
Taip pat sekmingai sausina sieneles padidindamas trinti.

Visa tai padeda dvigubai sutaupyti lėšų degalams, 30-40proc. pailgina variklio tinkamumo laiką, alyvos ir žvakių - du kartus. Tad sumažėja ne tik eksploatacijos, bet ir remonto išlaidos.
vien jau del sitos dalies galima visa darba laikyti niekiniu ir is marketingo srities.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
Cia duomenys yra 2000m.

Vat tame ir yra problema, kad is vienos (benzinas) ir is kitos puses (dujos) yra pateikiamas marketinginis variantas, o kazkokiu tiksliu irodymu ir nera.

As asmeniskai nemegstu dyzeliu, bet i ju darza akmenu nemetau.

Visos mano, sesios, masinos buvo benzinas-dujos, visos neturejo jokiu problemu susijusiu del duju ir niekaip nesuprantu - kur ju gali buti jei viskas yra sumontuota taip kaip priklauso.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
nu laukiam CDu dokumentu - gal pades ivesti aiskuma :-)

beje ne veltui tiek daug elektronikos naujose masinose, ypac susijusios su precizisku kuro padavimu. Neisivaizduoju kaip padaryti tokioms auto universalias duju irangas ir suderinti kad veiktu tokiu paciu kaip benzinas.
pvz. vien del labai tikslios kuro padavimo sistemos BMW islosia labai daug arkliu.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
PrakalejaS rašė:
beje ne veltui tiek daug elektronikos naujose masinose, ypac susijusios su precizisku kuro padavimu. Neisivaizduoju kaip padaryti tokioms auto universalias duju irangas ir suderinti kad veiktu tokiu paciu kaip benzinas.
pvz. vien del labai tikslios kuro padavimo sistemos BMW islosia labai daug arkliu.

va butent... ir tokia loterija, kai ant duju gerai vaziuoja, nevisiems pavyksta islosti... jau nevienas, vaziuoantis su dujomis yra sakes, kad dujos yra gai... ir su jomis ilgia nepavazinesi. jei vazineja, prasideda laaabai daug bedu (kam sekasi, maziau, bet yra) o pas juos naujausios kartos duju iranga, dejo firmose, tipo kur ta supranta, bet pripazino, kad dujos nera gerai... kaikurie is ju dabar pirkosi naujas, tai arba dizelis, arba bendzinas...
pasakiau, ka man pasakojo, o man tai ant ju nusispjaut :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2007, 23:07 
  
 
 
gaila dabar nerandu to straipsnio.

Bet ten kazkas tokio kaip kaitrumo temperatura ir sausas kuras ir t.t.t.

Pasekoj to sudega greiciau duslintuvai bei kencia lambda

+net 4kartos duju iranga nera tobula, nes nusprogineja kompai.

NERA UNIVERSALIU DALYKU!!!!!!!!!!!

Nebent pats BMW sukurtu kompa dujom valdyti, (bet jam turbut nelabai apsimoka} :roll:


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
Tai va visur tik nuomones ir jokio konkretaus atsakymo, o nuomone nera atliktas mokslinis tyrimas.

As manau, kad cia yra mitas del duju, aisku dujos varikli veikia kitaip tai tiesa, bet teigti kad jis gadina negalima, nes benzinas taipat daro negiama poveiki, dar nera israsto amzinai veikiancio variklio, cia fizika viskas turi susideveti.

Isivaizduokit jei auto gamintu tik dujomis varomus ir nebutu jokiu benzinu ir dyzeliu, juk visa Arabija ir USA zlugtu nebebutu tokiu pajamu lengvu.


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Konkrečiai šitas (BRK030) automobilis dujomis gali "eiti" geriau nei benzinu. Tereikia pareguliuoti kai kuriuos dujų kompo parametrus. (išbandyta ir ne vieną kartą praktikoje :twisted: )

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 10:20 
  
 
 
Andriux rašė:
Tai va visur tik nuomones ir jokio konkretaus atsakymo, o nuomone nera atliktas mokslinis tyrimas.

As manau, kad cia yra mitas del duju, aisku dujos varikli veikia kitaip tai tiesa, bet teigti kad jis gadina negalima, nes benzinas taipat daro negiama poveiki, dar nera israsto amzinai veikiancio variklio, cia fizika viskas turi susideveti.

Isivaizduokit jei auto gamintu tik dujomis varomus ir nebutu jokiu benzinu ir dyzeliu, juk visa Arabija ir USA zlugtu nebebutu tokiu pajamu lengvu.


Cia ir buvo atliktas tyrimas tik nerandu as to straipsnio. O pacitavau tik tai kas man uzstrigo tame straipsnyje


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Andriux rašė:
Tai va visur tik nuomones ir jokio konkretaus atsakymo, o nuomone nera atliktas mokslinis tyrimas.

As manau, kad cia yra mitas del duju, aisku dujos varikli veikia kitaip tai tiesa, bet teigti kad jis gadina negalima, nes benzinas taipat daro negiama poveiki, dar nera israsto amzinai veikiancio variklio, cia fizika viskas turi susideveti.

Isivaizduokit jei auto gamintu tik dujomis varomus ir nebutu jokiu benzinu ir dyzeliu, juk visa Arabija ir USA zlugtu nebebutu tokiu pajamu lengvu.

Turejau as jau viena Mita, atsikandau as tu duju ir gyvenime ju nedesiu, jai jau ekonomine padetis prispirs, geriau su traktoriu vazinesiu :)


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2007, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.14
Amžius:
39
Pranešimai:
115
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36
kaskada turejau auto sudujom,tai tada kai kasnors sakydawo kad dyzelis jau geriau,tai juogdawausi.o dabar kai pats nusipirkau dyzeli tai niekada daugiau newazinesiu su dujom.dyzelis jega :) :) :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery