skraidykle rašė:
520d touring, ka manote?
Sveiki noreciau padiskutuoti apie si matara ideta i penktos serijos BMW. Gal kas turite butent toki modeli, kaip vaziavimo kultura? labai tragiska? Zinau kad geriausiai 530d ar 525d, bet paprasciausiai del idomumo pasidalinti patirtimi, sanaudomis, trauka, vaziavimo kokybe:)
Karlitaz rašė:
BMW E39 Sedan
520d M47 4 cylinder 136 HP 206 km/h 2000 - 2003
BMW E39 Touring
520d M47 4 cylinder 136 HP 205 km/h 2000 - present
o tai kas nors turi 520d E39, kokie nusiskundimai?:) pastebejimai, nes pakolkas tik issiaiskinome, kad jie gaminami nuo 2000 ir buvo dedami i E39, o dabar ir i e60:)
gal nelabai as cia i tema:) nes visi kaip zinia arba su benzu, o jai dyzelistai tai su tds arba 530d. 520d ir 525d retas kuris turi, kiek suprantu is rasanciu bedu ir t.t. gal as klystu?:) aisku pastarieji startavo tik 2000m.
Dinus rašė:
Esu kiek pasivažinėjęs su E46 2003m. tuo jau po face'lifto 320d, variklis su common rail'u ( 148ag, 330nm ). Varikliukas man labai patiko, dinamiškas, judrus, traukos tikrai užtenka, ir sukimo momentas jaučiasi
Sąnaudos pasakiškos, mieste ~8ltr, trasoj ~5,5ltr
Tiesa, kuras turi būti griežtai geros kokybės, tik iš kolonėlių, jokių second-hand.
Nes jau keitė vieną purkštuką po ~20 000 km su tokiu kuru besivažinėjant. Dabar griežtai į jį pilamas tik iš kolonelių, tą patį jam liepė ir remonto darbus atlikusi Krasta auto.
Manau, E39 touring kėbule šis varikliukas jausis taipogi gerai, traukos jei mėgsti komfortiškai važinėti, ( tai yra daug važinėti ir keliauti, juk touring'as tam ir skirtas
), tikrai pakaks.
Tik ieškokis tvarkingo, o visa kita su tokiu automobiliu manau bus liuks
o dekui uz pasisakyma.
nesenai skaiciau forume kad 2l dyzeliai pasizymi ne kokia vaziavimo ergonomija, triuksmo lygiu ir t.t. Nors pats esu pralekes is Vln i Kn su 320d touring 2002m tai visai patiko. Tik klausimas ar penktukui jisai nebus per silpnas. Siaip nesu zinovas ir lakstyti nelabai megstu.
Siaip manau kita bus tik dyzelis, net nezinau ka pavyks nupirkti ar 520d ar 525d ar net 530d.
Zinoma jau noreciau faceliftinio modelio:) Planuoju ateityje (kitais metais) palekti iki vokieciu ir parsivaryti, nes pastoviai sedziu mobile.de tai tikrai yra is ko rinktis. Aisku, kainos tai tikrai didesnes nei lt, jai ziuri, kad butu tvarkinga, pralekus apie 200k su prieziuros zinynais, (lietuvoje zinau jie nieko verti, bet manau ten dar galima pasitiketi jai ne is turko imsi:)). As linkes geriau daugiau pamoketi nei paskui moketi meistrams. Galvojau dar BRC ar kazka panasaus bet kainas uzrove tai net slykstu- kokius 3k euru daugiau nei rinkoje uzsimete drasiai. Bjaurybes
Jonas! rašė:
turi pazystamas 320d, viskas ok, tik garsas didokas, bet tikrai sanaudos kompensuoja
aisku, geriausias psirinkimas 530d arba 525d touring. dekui uz pamastymus.
BMW-manjakas rašė:
Turiu toki 520d M47 100kw sedanas praėjęs 190.000 km visai normaliai lekia jis man nu ne F1 bet pilnai užtenka mieste 6,5l užmiesti iki 5 l, dar žiūrint kaip važiuoji. O bėdos kaip ir pas visus
mindaugasJ rašė:
jei BMW išleido tokia 2000 m. reiškias, kad viskas ten tikrai gerai ir trauka ir sanaudos ir taip toliau, turi pinigų ir perki. važiuoji ir džiaugiesi
Arkus rašė:
Turiu 520d M47 100kw sedanas, 2001/04 gamybos, praėjęs 187.000 km, važiuoja labai normaliai, suprantama ne "žvėris", bet viska kompensuoja kuro sąnaudos, t.y. mieste 6,5-7,5 l, trasoje iki 120 km/val. 5,5 l, o prie 14n - apie 6 l
runcikas rašė:
turiu i as tokia masinele E39 520d touring 2000m. liuks ir pakolkas nenoriu skirtis
DmK rašė:
Pliusas - kuro sanaudos, aisku ne 6.5
, kaip minejo
BMW-manjakas , bet i 8 be kondiskes itelpu. Minusai - triuksmingesne uz 530d, na ir galios maziau (100kW), vaziuojant tarp kibiru uztenka, o jau su rimtesne masinike nepasigincisi
Mano galva, viska apsvarscius, optimaliausi varikliai tokios klases masinoms, kaip penktos klases BMW ar AUDI 6 yra bent 2,5 ar didesni matarai. Uztenka paklausyti kaip dirba 520d is isores, tai ir praeina noras ji pirkti, be to kuro sanaudos nera jau tokios nekaltos, kaip sis mataras sumontuotas i penktuka:) Laukiu kol atsidursiu vel LT, tada E39, o gal net e61 susigundysiu, kas zino, ju kainos ganetinai pavaziavo zemyn. Vokietijoje galima surasti nemokant mokesciu e61 uz 13-14K euru su nemblogu kilometrazu ir nebloga iranga (oda, xenon ir t.t.). Tik nezinau kaip e61 patvarumas palyginus su E39. Gal geriau pagriebti senesni, bet patikima:) hua!!!:)
Vidma rašė:
2,5 diesel jau silpnokas penktukui
DmK rašė:
Gal but, bet 2.0d arkliu tiek pat kaip ir tavo 2.5tds
Vidma rašė:
sukimo momentai tokie patys, arklių pas 2,0 truputi mažiau... įdomiai
technologijos žengia pirmyn
sanimda rašė:
mano nuomone E39 2d yra nelogiskas sprendimas, nebent labai pigiai parduoda, jau sedanui mazai butu o čia dar touring, touringams manau minimum 2.5, net benzinas 2l sedanui-touringui nuostolingas. geriau 2l daugiau pilu nei su 2l vazinet
Xolen rašė:
Uz 2.0l benza tai vaziuoja tikrai smagiau, sukimo momentas kaip pas 2.8 benza
DmK rašė:
Tokie pat sukimo momentai, bet skirtingos apsukos:
2.0d - 1750 rpm
2.5tds - 2200 rpm
Galia: 5 kW skirtumas, bet vel 2.0d pasiekiama anksciau -4000 pries 4600 rpm.
Sakyciau 2.0d pranasesnis
MantOzas rašė:
o 520d idejus chipa galia padideja 15kW, o sukimo momentas 60nM
sanimda rašė:
pamirsai paminet kiek metu tarnavimo laikas sumazeja
artx81x rašė:
Turiu 02m 520D Touring daugiau nei puse metu, pravaziavau 30tukst km jokiu bedu, tik nesenai teko starteri tvarkyti. Siaip galios tikrai pakanka ir paspausti gali aisku nelyginu su 530D uztat kuro sanaudos tikrai mazos ir kompensuoja viska.Miestas uzmiestis vasara buvo 6-6,3ltr dabar apie 7ltr tikrai ekonomiska.
BMW-manjakas rašė:
Sveiki vyručiai, kas čia sakė kad nesamonė 6,5l/100km. Kai pasikeičiau abu termostatus tai kompas atsisitojo ant 5,6 l/100km tai va užmiesti iki 5,0l/100km. Jums rinktis...
DmK rašė:
As sakiau. 520d ne kokia ten malolitrazke. O i kompa visai neziuriu. Pabandik taip primesti.
Linius rašė:
Gimineje yra tokia masina, tai dede dziaugiasi, kad labai ekonomiska, tai naujesne BMW technologija nei 2,5tds. Tikriausiai variklis 2.0l yra lengvesnis, nei 2,5tds, kas salygoja dar geresi ekonomiskuma. Ir sukimo momentas greiciau pasiekiamas negu 2,5tds.
Manau vertas demesio variklis.