Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 16:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 16:19 
  
 
 
Galiu pasidalinti mintim-pas mane 2000 530d, tai labai juo patenkintas. Traukia tai nuostabiai, tiesa pas ji cipas idetas, tai aisku galingumas sukeltas, bet manau ir be cipo jis eina puikiai. Minkstas, tylus, patogus. Mokejau uz ji 7900e-buvo truputi ilenktas kapotas ir sparnas.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 17:35 
  
 
 
Nu jau,nu jau.Kad minkstas tai abejociau,nors neaisku su kuo lygini.. :D


StandartinėParašytas: 24 Lie 2007, 01:02 
  
 
 
O kaip, wyrukai, su 2.5 warikliukais, kazkaip silpni jie sako ... ir as ne apie galia sneku, o apie patikimuma ... ? ir siurbliai silpnoki ... wat kas del 3.0 d, tai girdejau, kad stiprus warikliai, ne tokie principywuus ...


StandartinėParašytas: 24 Lie 2007, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
ir vel **** apie ta pati. Normalus tie varikliai tik reikia prieziuros


StandartinėParašytas: 26 Lie 2007, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
51
Pranešimai:
29
Miestas:
KRETINGA
Automobiliai:
e 39 530 d 1999-12-15
manau kad už tokia pinigų suma yra nerealu nupirkti važiuojančia 530 d mašina. Aš atidaviau 26500 99/12. Pirkdamas pasitikrink dėl ABS bloko, kondicionieriaus vewntiliatoriaus, o šiaip 530 d tikrai manau kad geras variantas. Nepagailėk lituku diagnostikai, nes paskui kainuoti gali daug daugiau. Kaip ABS blikas 001 numeriuku nuo 600 iki 1000 lituku, purkštukas nuo 300 ir t. t. Sekmės.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2007, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.29
Amžius:
48
Pranešimai:
43
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d touring 2001
skraidykle rašė:
520d touring, ka manote?
Sveiki noreciau padiskutuoti apie si matara ideta i penktos serijos BMW. Gal kas turite butent toki modeli, kaip vaziavimo kultura? labai tragiska? Zinau kad geriausiai 530d ar 525d, bet paprasciausiai del idomumo pasidalinti patirtimi, sanaudomis, trauka, vaziavimo kokybe:)

Karlitaz rašė:
BMW E39 Sedan
520d M47 4 cylinder 136 HP 206 km/h 2000 - 2003
BMW E39 Touring
520d M47 4 cylinder 136 HP 205 km/h 2000 - present

o tai kas nors turi 520d E39, kokie nusiskundimai?:) pastebejimai, nes pakolkas tik issiaiskinome, kad jie gaminami nuo 2000 ir buvo dedami i E39, o dabar ir i e60:)
gal nelabai as cia i tema:) nes visi kaip zinia arba su benzu, o jai dyzelistai tai su tds arba 530d. 520d ir 525d retas kuris turi, kiek suprantu is rasanciu bedu ir t.t. gal as klystu?:) aisku pastarieji startavo tik 2000m.
Dinus rašė:
Esu kiek pasivažinėjęs su E46 2003m. tuo jau po face'lifto 320d, variklis su common rail'u ( 148ag, 330nm ). Varikliukas man labai patiko, dinamiškas, judrus, traukos tikrai užtenka, ir sukimo momentas jaučiasi :!: Sąnaudos pasakiškos, mieste ~8ltr, trasoj ~5,5ltr :wink: Tiesa, kuras turi būti griežtai geros kokybės, tik iš kolonėlių, jokių second-hand. :twisted: Nes jau keitė vieną purkštuką po ~20 000 km su tokiu kuru besivažinėjant. Dabar griežtai į jį pilamas tik iš kolonelių, tą patį jam liepė ir remonto darbus atlikusi Krasta auto.
Manau, E39 touring kėbule šis varikliukas jausis taipogi gerai, traukos jei mėgsti komfortiškai važinėti, ( tai yra daug važinėti ir keliauti, juk touring'as tam ir skirtas ;) ), tikrai pakaks. ;) Tik ieškokis tvarkingo, o visa kita su tokiu automobiliu manau bus liuks ;)

o dekui uz pasisakyma. :D nesenai skaiciau forume kad 2l dyzeliai pasizymi ne kokia vaziavimo ergonomija, triuksmo lygiu ir t.t. Nors pats esu pralekes is Vln i Kn su 320d touring 2002m tai visai patiko. Tik klausimas ar penktukui jisai nebus per silpnas. Siaip nesu zinovas ir lakstyti nelabai megstu.
Siaip manau kita bus tik dyzelis, net nezinau ka pavyks nupirkti ar 520d ar 525d ar net 530d. :oops: Zinoma jau noreciau faceliftinio modelio:) Planuoju ateityje (kitais metais) palekti iki vokieciu ir parsivaryti, nes pastoviai sedziu mobile.de tai tikrai yra is ko rinktis. Aisku, kainos tai tikrai didesnes nei lt, jai ziuri, kad butu tvarkinga, pralekus apie 200k su prieziuros zinynais, (lietuvoje zinau jie nieko verti, bet manau ten dar galima pasitiketi jai ne is turko imsi:)). As linkes geriau daugiau pamoketi nei paskui moketi meistrams. Galvojau dar BRC ar kazka panasaus bet kainas uzrove tai net slykstu- kokius 3k euru daugiau nei rinkoje uzsimete drasiai. Bjaurybes :evil:
Jonas! rašė:
turi pazystamas 320d, viskas ok, tik garsas didokas, bet tikrai sanaudos kompensuoja :)

aisku, geriausias psirinkimas 530d arba 525d touring. dekui uz pamastymus.
BMW-manjakas rašė:
Turiu toki 520d M47 100kw sedanas praėjęs 190.000 km visai normaliai lekia jis man nu ne F1 bet pilnai užtenka mieste 6,5l užmiesti iki 5 l, dar žiūrint kaip važiuoji. O bėdos kaip ir pas visus

mindaugasJ rašė:
jei BMW išleido tokia 2000 m. reiškias, kad viskas ten tikrai gerai ir trauka ir sanaudos ir taip toliau, turi pinigų ir perki. važiuoji ir džiaugiesi

Arkus rašė:
Turiu 520d M47 100kw sedanas, 2001/04 gamybos, praėjęs 187.000 km, važiuoja labai normaliai, suprantama ne "žvėris", bet viska kompensuoja kuro sąnaudos, t.y. mieste 6,5-7,5 l, trasoje iki 120 km/val. 5,5 l, o prie 14n - apie 6 l

runcikas rašė:
turiu i as tokia masinele E39 520d touring 2000m. liuks ir pakolkas nenoriu skirtis ;)

DmK rašė:
Pliusas - kuro sanaudos, aisku ne 6.5 :mrgreen: , kaip minejo BMW-manjakas , bet i 8 be kondiskes itelpu. Minusai - triuksmingesne uz 530d, na ir galios maziau (100kW), vaziuojant tarp kibiru uztenka, o jau su rimtesne masinike nepasigincisi

Mano galva, viska apsvarscius, optimaliausi varikliai tokios klases masinoms, kaip penktos klases BMW ar AUDI 6 yra bent 2,5 ar didesni matarai. Uztenka paklausyti kaip dirba 520d is isores, tai ir praeina noras ji pirkti, be to kuro sanaudos nera jau tokios nekaltos, kaip sis mataras sumontuotas i penktuka:) Laukiu kol atsidursiu vel LT, tada E39, o gal net e61 susigundysiu, kas zino, ju kainos ganetinai pavaziavo zemyn. Vokietijoje galima surasti nemokant mokesciu e61 uz 13-14K euru su nemblogu kilometrazu ir nebloga iranga (oda, xenon ir t.t.). Tik nezinau kaip e61 patvarumas palyginus su E39. Gal geriau pagriebti senesni, bet patikima:) hua!!!:)
Vidma rašė:
2,5 diesel jau silpnokas penktukui :)

DmK rašė:
Gal but, bet 2.0d arkliu tiek pat kaip ir tavo 2.5tds

Vidma rašė:
sukimo momentai tokie patys, arklių pas 2,0 truputi mažiau... įdomiai :) technologijos žengia pirmyn :)

sanimda rašė:
mano nuomone E39 2d yra nelogiskas sprendimas, nebent labai pigiai parduoda, jau sedanui mazai butu o čia dar touring, touringams manau minimum 2.5, net benzinas 2l sedanui-touringui nuostolingas. geriau 2l daugiau pilu nei su 2l vazinet

Xolen rašė:
Uz 2.0l benza tai vaziuoja tikrai smagiau, sukimo momentas kaip pas 2.8 benza :wink:

DmK rašė:
Tokie pat sukimo momentai, bet skirtingos apsukos:
2.0d - 1750 rpm
2.5tds - 2200 rpm
Galia: 5 kW skirtumas, bet vel 2.0d pasiekiama anksciau -4000 pries 4600 rpm.
Sakyciau 2.0d pranasesnis

MantOzas rašė:
o 520d idejus chipa galia padideja 15kW, o sukimo momentas 60nM ;)

sanimda rašė:
pamirsai paminet kiek metu tarnavimo laikas sumazeja :)

artx81x rašė:
Turiu 02m 520D Touring daugiau nei puse metu, pravaziavau 30tukst km jokiu bedu, tik nesenai teko starteri tvarkyti. Siaip galios tikrai pakanka ir paspausti gali aisku nelyginu su 530D uztat kuro sanaudos tikrai mazos ir kompensuoja viska.Miestas uzmiestis vasara buvo 6-6,3ltr dabar apie 7ltr tikrai ekonomiska.

BMW-manjakas rašė:
Sveiki vyručiai, kas čia sakė kad nesamonė 6,5l/100km. Kai pasikeičiau abu termostatus tai kompas atsisitojo ant 5,6 l/100km tai va užmiesti iki 5,0l/100km. Jums rinktis...

DmK rašė:
As sakiau. 520d ne kokia ten malolitrazke. O i kompa visai neziuriu. Pabandik taip primesti.

Linius rašė:
Gimineje yra tokia masina, tai dede dziaugiasi, kad labai ekonomiska, tai naujesne BMW technologija nei 2,5tds. Tikriausiai variklis 2.0l yra lengvesnis, nei 2,5tds, kas salygoja dar geresi ekonomiskuma. Ir sukimo momentas greiciau pasiekiamas negu 2,5tds.
Manau vertas demesio variklis.


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 22:00 
  
 
 
tai va esu girdejas kad sie matoriukai nera ipatingai patikimi ir kad 525tds megsta galvos trukinet tai kaip is tikruju? o ir kaip 530dvariklis? ir neitema bet prie to paties kaip su automatu blokiruotem kaip ant senesniu E34 525tds tai praktiskai visu yra blokiruote ir sportinis rezimas o kaip su E39 jau juose labai retas varijantas toks? ir kaip jis ziema jauciasi be jos? nes manasis E34 524td tai neipatingai megsta uzbuksuot ir daugiau mienas ratas muilint .na laukiu jusu komentaru :D


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
ispera rašė:
tai va esu girdejas kad sie matoriukai nera ipatingai patikimi ir kad 525tds megsta galvos trukinet tai kaip is tikruju?

Reikia karts nuo karto pažvelgti į aušinimo sistemą ir panašių problemų išvengsi ...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
44
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
3.0d geras varijantas ir patvarus ,2.5 tds maziau,del siurbliu, o blokuotas reduktorius tik pas M5 :wink:

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
Laba diena.
Gal neuzpyks temos autorius jei ir as prisijungsiu prie jo.
Irgi ieskau 530D, arba 525 TDS tik su geru varikliu.
Noreciau paklausti protingu zmoniu.
Ar visi TDS'ai tai garsiai dirba "ant tusciu"? Kiek teko ziuret- visi klaksi gan garsiai. Ne taip kaip 530D. Ar tik man tokie papuola?
Teko pravaziuot tik viena karta su 530D, tai nuo mazu apsuku visai vangiai ima pagreiti. Taip turi but??? Tikejaus kazko kito, juk kW nemazai ir sukimo momentas nemazas.
Tai tiek. Jei kas netinges- pakomentuokit. Buciau dekingas


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
tai kas kad kw nemazai ir sukimas nemazas, bet pasiziurek charakteristikas prie kokiu apsuku tas sukimas didziausias. Nenorek kad tau vaziuojant treciu ar antru begiu kai apsukos 1500RPM uzmynus gaza guldytu prie sedynes, visas efektas pas dyzelius pasireiskia kazkur nuo 2500. Cia panasiai kaip mano zmona 30km/h vaziuodama treciu begiu apsuku rodo 1000RPM spaudzia gaza ir sako kazko netraukia tas tavo bmw :D
Del klaksejimo tai neturetu but, gali but kad kompensatoriai kalena.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 17:19 
  
 
 
na supratau tada :) o tai dar truputi noriu paklaust kaip tiksliau su ta deze arba gal geriau tam sukurt atskira tema na dekuj del variklio :D na dar nekursiu o jei kas turit tds su automatu gal gali papasakot kaip jis ziema ar nebuna kad vienas ratas ant esfalto o kitas sniege ir sukasi laisvai :D


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Tam ir yra skirtas ASC, kad taip nebutu :D


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 17:42 
  
 
 
bet ar jis yra visuose e39tds na as issivaizduoju kad tu kalbi apie ta paildoma jungikli prie racego kur kiek maciau visuose buna E34 tds


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Nu ASC yra antipraslydimas, o be jo dar neteko matyti nei vieno E39 :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery