Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 10:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bir 2007, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
sveiki
jau ilga laika rasiau, kad blogai vedasi ir paskui viskas pasisuko, kad nebesivede.
dabar vedasi - buvo kaltas paskirstymo velenelio daviklis.
BET - isliko ta pati problema, kad kai variklis saltas, sunkiau uzsiveda. uzvedus apsukos nesokineja. staigiau paspaudus gaza (ir iskarto atleidus), apsukos truputi nukrenta ir su trukciojimais uzkyla. jei is vietos pajudi, tai masina prigesta, jei staigiau sankaba atleidus, tia ir uzgesti galima. kai variklis pasyla iki normos, uzvedi is naujo ir tada beda dingsta, vaziuoja gerai.
pamanyciau, kad temperaturos daviklis kaltas, bet buvo ir jis sugedes, tai yra nauju keistas. beto ir sitie simptomai buvo, kai temp daviklis sugedes buvo, tai pakeitus davikli viena beda dingo, bet si vis dar tesiasi...
pakeista - LZ (naujas orig), paskirstymo velenelio daviklis (naujas orig), alkuninio veleno padeties daviklis (2 naudoti). LEV praplautas.
pries isigijant masina, matomai buvo keista ir oro srauto matuokle. slanga nesutrukinejus.
kuro sistemoje slegis 3 bar.
gal kas kokiu minciu turit? buvo patarimas pasikeisti LEV o ne praplauti, nes tai nepadeda... beje manuale radau, kad kai saltas blogai vedasi, tai kaltas jis gali buti (kiti isvardinti manuale patikrinti).
sakyti, kad jis magnetiniu principu viekia ir ner kam sugesti, negalima, nes ir alkuninis ir paskirstymo davikliai magnetiniu principu viekia ir laaabai sekmingai genda...
diagnostika rodo, kad viskas gerai.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2007, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
nu is elektrines dalies dar lieka babinos..


StandartinėParašytas: 13 Bir 2007, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
bet pasilus, tai gerai veikia, tai kazin, ar babinos gali buti kaltos...
na jei rasiu nebrangiai in klp LEV, pasikeist pameginsiu... bet butu gerai daugiau nuomoniu isgirsti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 25 Lie 2007, 22:48 
  
 
 
all in music rašė:
sveiki
jau ilga laika rasiau, kad blogai vedasi ir paskui viskas pasisuko, kad nebesivede.
dabar vedasi - buvo kaltas paskirstymo velenelio daviklis.
BET - isliko ta pati problema, kad kai variklis saltas, sunkiau uzsiveda. uzvedus apsukos nesokineja. staigiau paspaudus gaza (ir iskarto atleidus), apsukos truputi nukrenta ir su trukciojimais uzkyla. jei is vietos pajudi, tai masina prigesta, jei staigiau sankaba atleidus, tia ir uzgesti galima. kai variklis pasyla iki normos, uzvedi is naujo ir tada beda dingsta, vaziuoja gerai.
pamanyciau, kad temperaturos daviklis kaltas, bet buvo ir jis sugedes, tai yra nauju keistas. beto ir sitie simptomai buvo, kai temp daviklis sugedes buvo, tai pakeitus davikli viena beda dingo, bet si vis dar tesiasi...
pakeista - LZ (naujas orig), paskirstymo velenelio daviklis (naujas orig), alkuninio veleno padeties daviklis (2 naudoti). LEV praplautas.
pries isigijant masina, matomai buvo keista ir oro srauto matuokle. slanga nesutrukinejus.
kuro sistemoje slegis 3 bar.
gal kas kokiu minciu turit? buvo patarimas pasikeisti LEV o ne praplauti, nes tai nepadeda... beje manuale radau, kad kai saltas blogai vedasi, tai kaltas jis gali buti (kiti isvardinti manuale patikrinti).
sakyti, kad jis magnetiniu principu viekia ir ner kam sugesti, negalima, nes ir alkuninis ir paskirstymo davikliai magnetiniu principu viekia ir laaabai sekmingai genda...
diagnostika rodo, kad viskas gerai.


matomai ir pas mane parejo tas paskirstymo velenelio daviklis, kadangi pas mane ant salto variklio kuriasi butent taip kaip apibudinai. Ar diagnostika parodytu jei jame gedimas butu ar yra galimybe kad diagnostika gali neparodyti to kad sis daviklis yra uzsilenkes? beje, kiek tox davikliukas apytiksliai kainuotu E36-ui (1.8i) ir kur butu galima jy pigiau nusipirkti Vilniuje?


StandartinėParašytas: 26 Lie 2007, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Biggz rašė:
matomai ir pas mane parejo tas paskirstymo velenelio daviklis, kadangi pas mane ant salto variklio kuriasi butent taip kaip apibudinai. Ar diagnostika parodytu jei jame gedimas butu ar yra galimybe kad diagnostika gali neparodyti to kad sis daviklis yra uzsilenkes? beje, kiek tox davikliukas apytiksliai kainuotu E36-ui (1.8i) ir kur butu galima jy pigiau nusipirkti Vilniuje?

matai, del paskirstymo velenelio daviklio, pas mane visai nesivede... jei uzvedi per stebukla, tai avariniu rezimu masina vaziuoja...
blogai dar ir dabar vedasi, bet beda alkuninio veleno padeties daviklis... diagnostika reikia daryti betkuriuo atveju, nes brangios sios detales... man naujos po 500 - 700 kainuoja, bet tau bus pigiau... apie 300 naujos, o ir naudotu rasi nemazai, pas tave kita kuro padavimo sistema.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Lie 2007, 17:44 
  
 
 
all in music rašė:
Biggz rašė:
matomai ir pas mane parejo tas paskirstymo velenelio daviklis, kadangi pas mane ant salto variklio kuriasi butent taip kaip apibudinai. Ar diagnostika parodytu jei jame gedimas butu ar yra galimybe kad diagnostika gali neparodyti to kad sis daviklis yra uzsilenkes? beje, kiek tox davikliukas apytiksliai kainuotu E36-ui (1.8i) ir kur butu galima jy pigiau nusipirkti Vilniuje?

matai, del paskirstymo velenelio daviklio, pas mane visai nesivede... jei uzvedi per stebukla, tai avariniu rezimu masina vaziuoja...
blogai dar ir dabar vedasi, bet beda alkuninio veleno padeties daviklis... diagnostika reikia daryti betkuriuo atveju, nes brangios sios detales... man naujos po 500 - 700 kainuoja, bet tau bus pigiau... apie 300 naujos, o ir naudotu rasi nemazai, pas tave kita kuro padavimo sistema.


gal kas galetu patarti kur geriau butu vaziuoti daryti diagnostikos Vilniuje? daug kur ta diagnostika daro bet kur vaziuot kad dirbtu tikrai suprantantys savo darba meistrai tai esu be supratimo :?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2007, 22:36 
  
 
 
all in music rašė:
sveiki
jau ilga laika rasiau, kad blogai vedasi ir paskui viskas pasisuko, kad nebesivede.
dabar vedasi - buvo kaltas paskirstymo velenelio daviklis.
BET - isliko ta pati problema, kad kai variklis saltas, sunkiau uzsiveda. uzvedus apsukos nesokineja. staigiau paspaudus gaza (ir iskarto atleidus), apsukos truputi nukrenta ir su trukciojimais uzkyla. jei is vietos pajudi, tai masina prigesta, jei staigiau sankaba atleidus, tia ir uzgesti galima. kai variklis pasyla iki normos, uzvedi is naujo ir tada beda dingsta, vaziuoja gerai.
pamanyciau, kad temperaturos daviklis kaltas, bet buvo ir jis sugedes, tai yra nauju keistas. beto ir sitie simptomai buvo, kai temp daviklis sugedes buvo, tai pakeitus davikli viena beda dingo, bet si vis dar tesiasi...
pakeista - LZ (naujas orig), paskirstymo velenelio daviklis (naujas orig), alkuninio veleno padeties daviklis (2 naudoti). LEV praplautas.
pries isigijant masina, matomai buvo keista ir oro srauto matuokle. slanga nesutrukinejus.
kuro sistemoje slegis 3 bar.
gal kas kokiu minciu turit? buvo patarimas pasikeisti LEV o ne praplauti, nes tai nepadeda... beje manuale radau, kad kai saltas blogai vedasi, tai kaltas jis gali buti (kiti isvardinti manuale patikrinti).
sakyti, kad jis magnetiniu principu viekia ir ner kam sugesti, negalima, nes ir alkuninis ir paskirstymo davikliai magnetiniu principu viekia ir laaabai sekmingai genda...
diagnostika rodo, kad viskas gerai.


tai ar issprendei savo problema su nesikurimu rytais? butu smalsu suzinoti kame gi reikalas buvo..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery