Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 11:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Lie 2007, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.16
Amžius:
49
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Pas mane kitaip raso irgi nieko kito nerodo,ir man jau kantrybe truko treciadieni keisiu i paprastus amortikus ir pasibaigs visos bedos 8)


StandartinėParašytas: 17 Lie 2007, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Martynas BMW 525 rašė:
Noreciau papriestarauti Bimeriux'ui.
Prie koki menesiuka borto kompas pradejo rasyti klaidas del sios sistemos gedimo. Galiu tiksliai pacituoti dvi viena paskui kita rasomas eilutes: "SUSP LEVELING" "OWNERS MANUAL". Juos ismeta nuo uzvedimo nuvaziavus pora kilometru ir rodo pastoviai (negali isijungti nei laiko nei temperaturos nei kt.).
Taigi OBC zino siuos gedimus.


Hm, žemai nuleidžiu galvą ir prispaudžiu iš gėdos paraudusias ausis :oops:
Perdaug pasiklioviau manualais, kuriuose buvo aprašomos, kaip tuo metu klaidingai maniau, VISOS ĮMANOMOS OBC metamos klaidos (tarp kurių neradau nė vienos susijusios su hidraulika :oops: ).


StandartinėParašytas: 17 Lie 2007, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
munia22 rašė:
Pas mane kitaip raso irgi nieko kito nerodo,ir man jau kantrybe truko treciadieni keisiu i paprastus amortikus ir pasibaigs visos bedos 8)


Manau, kad keisdamas į paprastus amortikus išleisi daugiau pinigų, negu pakeisdamas tik vieną sistemos komponentą.
Jeigu teisingai pamenu, tai visos sistemos keitimas (detalės+darbai)kainuotų apie 1200-1400Lt (iš kurių galėtum minusuoti savo parduodamas detales).
Tuo tarpu pačios "hidraulinės" detalės šrotuose kainuoja "tik" 100-200Lt.
(Ir nebijok pirkti iš patikimų šrotų, nes šios detalės yra pakankamai patvarios, todėl nebaisu dėtis naudotas).
Spręsti Tau :wink:


StandartinėParašytas: 17 Lie 2007, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Bimberiux rašė:
Martynas BMW 525 rašė:
Noreciau papriestarauti Bimeriux'ui.
Prie koki menesiuka borto kompas pradejo rasyti klaidas del sios sistemos gedimo. Galiu tiksliai pacituoti dvi viena paskui kita rasomas eilutes: "SUSP LEVELING" "OWNERS MANUAL". Juos ismeta nuo uzvedimo nuvaziavus pora kilometru ir rodo pastoviai (negali isijungti nei laiko nei temperaturos nei kt.).
Taigi OBC zino siuos gedimus.


Hm, žemai nuleidžiu galvą ir prispaudžiu iš gėdos paraudusias ausis :oops:
Perdaug pasiklioviau manualais, kuriuose buvo aprašomos, kaip tuo metu klaidingai maniau, VISOS ĮMANOMOS OBC metamos klaidos (tarp kurių neradau nė vienos susijusios su hidraulika :oops: ).


Papildymui ištrauka iš kito manualo (special apie self-levelingą):

"Camber Warning Switch (E32 AND E34 Touring)

The self-leveling suspension systems used in the E32 and the E34 Touring are equipped with a camber warning switch. The switch is mounted on the right rear axle support and connected through a rod to the semi-trailing arm.
The function of the switch is to warn the driver of an overload condition or an unsafe driving situation.
If the switch detects a rear wheel camber of -3.5 deg.
A signal is sent to the check control module and displayed on the dash.
A time delay of 8 minutes is incorporated to prevent the warning from being displayed while driving through turns".


StandartinėParašytas: 17 Lie 2007, 15:42 
  
 
 
Sveiki dar karteli.
Na kaip raso Bimeriux maniskeje masinyteje neuzsidega jokios lemputes informuojancios apie sunkesni pakrovima ar pan, bet turbut del to kad pati sistema neaisku ar veikia, susiremontuosiu - ziuresim.
Apie sios sistemos patikimuma taip pat drysciau abejoti (zinoma nepriestarauti) kadangi lig siol nesu sutikes ne vieno BMW savininko kurio masinoje SELF LEVELING'as veiktu be priekaistu. Ta pati matau ir siuose forumuose.
Pats viename shrote klausiau apie reguliatoriaus kaina - tai paminejo kad apie 300 LT !!! :shock:
O dabar dar noreciau paklausti ar apskritai yra kas nors keites si reguliatoriu. Jei taip tai gal galetu pakomentuoti ir patarti:
1. I ka reiketu atkreipti demesi perkat pati reguliatoriu.
2. Pirkti ji viena ar su zarnelemis, ar dar su kokiais priedais.
3. Kokie sunkumai sutinkami ji keiciant.
4. Ar gal turit kontaktu kokiu servisu kurie sutiktu toki irengini remontuoti (zinoma uz prienama kaina)


StandartinėParašytas: 17 Lie 2007, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.16
Amžius:
49
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Matai kokia yra beda man niekas nepasako kur yra problema o kaip tu sakai keisti po vieno komponenta tai irgi nuo ko pradet :?: :?: :?: o as pats dirbu su detalem tai man tikrai daug pigiau gausis.kad ir pirk detales parduotuves kainomis net tukstantis nesigauna.


StandartinėParašytas: 18 Lie 2007, 15:41 
  
 
 
Munia pirmoje eileje pasikeisk OBC kalba i anglu parasyk ka raso, arba isversk bo as vokiskai nibumbum. Gal ten tikrai ne self levelingas o kazkoks kitas hidraulikos gedimas.
Jei keisi i paprastus amortikus parasyk butinai i sita topica kaip sekesi, kiek kainavo, kas keite ir visa kita kuo smulkiau, manau ne man vienam butu idomu suzinoti daugiau smulkmenu del sio remonto.


StandartinėParašytas: 18 Lie 2007, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.16
Amžius:
49
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Tai va as jau pasikeiciau amortikus i paprastus :lol: :lol: :lol: Tikrosios bedos taip ir nesuradau nes vistiek meta klaida,manau kad bus siurblys.O bilbejo labiausiai tai atramines :o O kainavo tai
jeigu parduotuves kainomis
amortizatoriai po 230lt.
atramines originalas po 94lt.
spyruokles po 100lt. naujos
smugines gumos po 29lt.
apsaugines po 4lt.
Darbas juokingas net nesinori sakyt 60lt 8)
Visa kita galima ismest tik reikia kur ateina hidraulikos vamzdelis ji apsuks ir pajungt atgal i siurbli kad gautusi griztamas rysys.Tai va tokios tokeles.Jeigu kas domins klauskit


StandartinėParašytas: 18 Lie 2007, 18:27 
  
 
 
Nedaug kur rasi,kad pakeistų amortizatorius ir spyruokles už 60 Lt. :? O ir išeinantį vamzdelį iš vairo st.siurblio atgal sugrąžinai???? Tai čia jau reikia žarnas keisti. Ir ten spaudimas nemažas,ar neatsiras kokių problemų su vairo st.siurbliu. :?:


StandartinėParašytas: 19 Lie 2007, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Martynas BMW 525 rašė:
Apie sios sistemos patikimuma taip pat drysciau abejoti (zinoma nepriestarauti) kadangi lig siol nesu sutikes ne vieno BMW savininko kurio masinoje SELF LEVELING'as veiktu be priekaistu. Ta pati matau ir siuose forumuose.
Pats viename shrote klausiau apie reguliatoriaus kaina - tai paminejo kad apie 300 LT !!! :shock:


Vadinasi man tenka garbė būti tuo pirmuoju tavo sutiktu forumiečiu, pas kurį self-levelingas veikia be priekaištų \:D/
Tiesa, jau gavau rankpinigius iš būsimojo savininko :( (berods - irgi forumiečio).

O dėl reguliatoriaus kainų, tai aš radau naudotą už ... 70Lt :wink:


StandartinėParašytas: 06 Geg 2008, 18:54 
  
 
 
Sveiki,
yra tokia bėda: BMW 525 tds buvo prakiuręs vamzdelis einantis į gale esančią "kriaušę" (bėgo stiprintuvo skystis). Pakeitus vamzdelį, pradėjo cypti ta "kriaušė" (kai gauna apkrovą). Ją pakeitus cypimas nepradingo.
Gal kas žino, kas ten galėtų būti?
Iš anksto dėkui!!!


StandartinėParašytas: 07 Geg 2008, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Na reguliatoriu gaetu suremontuoti HIDROMOTAS, klausiau, sakė apie 500Lt kainuotų. dar reikia 3 vamzdelių (Krastoj po 120Lt), kurie būna sukirmiję.
Įrankių spec nereikia, reikia tik nuimti duslintuvą ir pakelti auto, kad pakaba laisva butų, ir tada priėjimas pakenčiamas. Iš įrankių patariu naudoti užspaudžiamas reples užkirmijusiems vamzdukams atsukti.

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2008, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
Orakulas rašė:
... Pakeitus vamzdelį, pradėjo cypti... (kai gauna apkrovą)....

Man taip pat aktualu.
nieko nekeiciau, bet kaskaip pradejo cypti. anksciau cypdavo tik su pilniu apkrovimu(5zm.+bagazinei 70kg) o dabar jau 2 zm ir + posukis+ gazo kad masina pasvirtu i kaire ir yra tas garsas.
klausimas: ka daryt ir kur knist?
P.S. buvau sian pas meistrus neries krantinei kur vairo koloneles ir stiprintuvus tvarko, visi trukcioja peceis. pasiule pradziai pakeist reguliatoriu. nemanau kad jis kaltas, nes zvimbia tik vienoi pusei.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2008, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Pas mane irgi pastebėtas tas zvimbimas, bet tik vienoj pusėj. Vamzdelius sukirmijusius pasikeičiau, dabar skysčio neleidžia, bet kai gale 3 žmogeliukai susėda, tai ir pradeda cypti viena pusė. Ant reguliatoriaus mačiau yra nuorinimo varžtukas, bet kaip tas sistemą nuorint - ar kai pilnai pakrauta, ar kai amortizatoriai aukčiausioj padėtyje ar dar kaip? Gal kas susidūrėt su tuo is susitvarkėt?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2008, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
atsikraciau zvimbimo, bent jau kuriam laikui. buvau per aukstai iskeles gala. nuleidau iki standarto ir prie pilno apkrovimo jau nebezvimbia.
standartinis aukstis pagal manuala yra 526mm nuo ratlankio apacios iki arkos (galas) ir 580mm (priekis). galima paklaida 10mm.
is to galiu speti kad kaltas pats aukscio reguliatorius. zerutis kaune uzsiprase 1300lt uz nauja.
tas servisas kuriam buvau, sake kad jis restaurojamas, itariu kaskokios gumites-tarpines susidevi. ten pat pasake kad uzsiorinti netgi teoriskai sita sistema galetu tik tuo atveju jei bakelis butu visai sausas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery