Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 11:46 
  
 
 
Sveiki.Norejau paklaust ar eina kaip nors patikrint laisvu apsuku vostuva. Nes pas mane uzkurus masina, kai pakaista variklis pradeda pulsuot apsukos. Nes siaip kai turejau senesni BMW irgi tas pats buvo.Sake , kad cia BMW liga.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 11:53 
  
 
 
Yra buve,kad pulsuoja ne tik nuo to.Labai dazna liga,kad akumas per silpnas,tada ir susidaro tas pulsavimas.O koks variklis?


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 11:57 
  
 
 
E36 1.8


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
sakykim, kad tai netvarkingu bmw lyga... kiek turejau nevienaman ne pulsuoja... Dazhniausiai pulsavimas atsiranda del papildomo oro gaudymo isiurbime... t.y. tarp oro kiekkio matuokle ir cilindru galvutes yra skyle ir ja reiktu susirasti... o buna sutrukinejusios zarnos, sutrupejusios tarpines... reikia gerai patikrinti... kolonelej nusiperki flakoneli eterio, t.y. purshkiamas skysti palengvinantis zhiemos metu uzhvedima... ir kur galvoji, kad skyle, ten ir papurhski, jei apsukos smarkiai shoktelejo, ten ir jieshkok bedos...

Kita problema buna del didelio slegio benzino kolektoriuje, o ten bedas gali sukelti pats slegio vozhtuvelis, jo vakumine shlangele arba uzhsikyshusi benzino grazhinimo shlagele i baka... taip pat nesandarus benzino purkshtukas, reikia ardyti ir zhiureti...

buna kad L-zondas mires...

Ir pabaigai, kaip tu glavoji, kaip mes turetume speti koks pas tave variklis ir metai...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 11:58 
  
 
 
E36 92 m. 18. Jau patenkintas? Naujokas esu, ko iskarto uzsipuoli


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Pirma ash taves neuzhisipioliau...

Antra priesh rashant reiktu perskatyti taisykles, ten rasi daug naudingu patarimu, kurie pades ateityje ishvengti nesusipratimu...

Trechia ash patenkintas, bet ne del to kad tipo tave uzhsipuoliau... bet del to, kad grishtu ish Ispanijos namo... vo chia yra pats maloniausias dalykas...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:11 
  
 
 
Jo visur gerai bet Lietuvoje geriausia :D


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
nereikia taip skaudžiai reaguoti į pastabas. aš ir tą patį galiu pasakyti, kad ne sau rašiau taisykles beigi DUK'ą ;)
o dabar prie reikalo. man tai pirmiausia įtarimas kristų ant zondo, nes jei šaltas variklis apsukas gerai rodo, tai.. matau, kol variklis šaltas, jis į zondo parodymus dėmesio nekreipia. tiksliau, kol zondas neįkaista iki darbinės temperatūros, tol mišinys būna riebus, ir į zondo duomenis kompas dėmesio nekreipia. o kuro sąnaudos nėra padidėjusios?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:28 
  
 
 
Nea.Kuro sanaudos normalios. Ir pvz kai pradeda pulsuot apsukos ir istrauki fyske is laisvu apsuku vostuvo viskas susitvarko.Apsukos nepulsuoja.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o tu pirmiausia pabandyk jį atjungus šlangas irgi laidus, išlupti ir praplauti su skysčiu skirtu karbams pravalyti. ten gali būti į jį priėję tepalų viskokių, todėl gal jis stringa. pas tave M40B18 variklis, tai išlupti jį zuikio dainos, ne taip kaip M50 variklyje. kai aš lupau, rankos mėlynos liko :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2005, 12:40 
  
 
 
Įtariu_BITES rašė:
o tu pirmiausia pabandyk jį atjungus šlangas irgi laidus, išlupti ir praplauti su skysčiu skirtu karbams pravalyti. ten gali būti į jį priėję tepalų viskokių, todėl gal jis stringa. pas tave M40B18 variklis, tai išlupti jį zuikio dainos, ne taip kaip M50 variklyje. kai aš lupau, rankos mėlynos liko :)


Ok.Pabandysiu.Dekui uz info. :wink:


StandartinėParašytas: 07 Lie 2005, 09:26 
  
 
 
Tai jį galima patikrinti. Vienas iš būdų yra pamatuoti jo varža, gero PVC vožtuvo varža turi būti nuo 6 iki 10 omų. Jei į tą intervalą nepatenka - keisk.


StandartinėParašytas: 24 Lie 2005, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
a kur yra tas lev'as ? ir/arba kaip jis angliskai vadinasi?

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 25 Lie 2005, 09:56 
  
 
 
Angliškai ICV "idle control valve". Yra jis šalie įpurškimo sistemos. toks silindriukas su dviem šlangutėm.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery