o griztant prie temos tai perdarineti NEAPSIMOKA,masinos daznai po tokio perdejimo SUDEGA !!! o kai nuvaziuoji aiskintis i servisa kur dare ,klausi kame kampas??? SAKO: o ko nori ? MASINA NENAUJA!!! ir ieskok teisybes kur nori... perdarinejant reikia atitaikyt tam tikra kubatura,metus ir netgi MENESIUS!!! jau nekalbant apie automobilio komplektacija...BE to nepamirskit ,kad kas yra EUROPINEJE masinoje kaireje tas pas angla desineje,norint nusipirkt kazkokia detale ,reikia gerai galva pasukt kaip pastyt ja i vieta ir kad ji DAR veiktu...
is akies daug kam atrodo permesiu vairo kolonele,pedalus, pravodke dadursiu ir panele pakeisiu...o kai pradedi krustis su tokia masina tai matai kad su eisi i minusa JUODA.... o Amerikietiskos masinos yra geros!!! tik LIETUVIAI(marozai) atveza skenduolius ir parduoda kaip su variklio defektu,o kad jai p**** ne puse zodzio neuzsimena,tdl tokia informacija tikrinkites
http://www.carfax.com . Amerikoje masina zymiai pigesne nei Europoj,tik reikia kad muita jai sutvarkytu,o ATIKTIKTIES sertifikatas kainuoja ~500LT(manau tikrai nedideli pinigai),o toliau jokiu mokesciu nera!!
tas kas netiki jog zmones atveza i LT is vokieciu ar italu ar aplamai imant VAKARU EUROPOS ledine masina-tas yra looser'is,nes kaip LIETUVIAI perka turguj masinas kuo naujesnes ir kuo pigesnes o poto dejuoja,kad s*** ikiso,tai juk pas vokiecius irgi yra pacuku kurie padrasko masinas arba auto is taxi firmos pralekusi 400.000 - 700.000km.(kas netiki apsilankykit
http://www.mobile.de)...tai ko noret is tokios auto
o dauzta auto nera baisu,jei KOKYBISKAI SUTVARKYTA
o siaip LT yra dfaug ir geru masinu tik uz didesne kaina,o zmonems atrodo nu vapshe afigel-NORI UZSIDIRBT!!! o kad parduodi leda jiems ne motais... Tad kolegos manau kad reikia ziuret ne pigiausius ir naujausius variantus,o geriausiai islaikytus,beabejo atsizvelgiant i kaina