Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 16:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.18
Amžius:
56
Pranešimai:
111
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E34 M51D25- 1995;
moto: Honda VT 1100 C Shadow Spirit-2004
Norbertas rašė:
Butent... Prie to paties. kodel gamintojai pristatydami tepalus i tepalu keityklas susirenka atrabotke. Ar tik nefiltruoja ir vel tos pacios atgal neveza?


"Otrabotkė" renkama, kad servisai po pigiai parduotų ūkininkams į senus "Belarusus", ta technika patikima ir nereikli tepalams :D , taip pat servisai apsišildo savo patalpas naudodami "otrabotkę". Pvz. Marijampolėje "Citroen" dileris Javona taip apšildo savo patalpas. O, kad ji gamyklose perfiltruojama-eilinis piaras :wink:

_________________
Gyveni-mokaisi...


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Vysta rašė:

nereiketu tyciotis is sito klausimo :D kaip tik sekmadieni sia tema kalbejausi su vienu achemos darbuotoju, tai jis man ir papasakojo, kad tepalo gamykla sunaudoja desimtis tonu, o ekonomijos sumetimais atidirbes tepalas yra filtruojamas su specialia iranga...pasak jo, rezultatas optimalus, tepaliukas be jokiu problemu sukasi po tris-keturis ciklus...profesionalus chemikas isaiskino, kad is esmes tepalas - tai chemija, sintetika, tereikia isvalyti priemaisas, isgaudyti mikrodaleles, atskirti vandeni ir galima naudoti toliau...o sensta jis labai letai:)...tai ka mes zinome apie tepalus, yra tik ledkalnio virsune...verslas, propaganda...atspekit, kas labiau patiktu alyvos gamintojams - ar kad zinotume tiesa, filtruotume ir vaziuotume po 100 000, ar kad keistume kas 10 000?
nemaisyk pimpio su bulkute. Tas achemos darbuotojas turbut pamirso pamineti, kad kalbejo apie tepala naudojama turboagregatuose, o ne vidaus degimo variklyje,ir siuo atveju filtravimas(tepalu regeneravimas) yra ne taupymas, o normali eksploatacija

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Eliminator rašė:
O kam juos restauruoti? Ir abejoju ar kas tai daro. Pasirinkimas pagal kišenę tikrai didelis. Varžo finansai-perki KAYABA, yra litų-renkiesi BILSTEIN.
Bilsteinai tai...man jei nelaike.Restauravausi saviskius todel,kad reikejo stoka pjauti,nes vaziuokles zema :wink: sportinai amortizatoriai tikrai kainuoja daug.Beto pirk kokius nori E36 kaina vnt.priekinio parasideda nuo 320lt.galinai tai pigus,o priekis :shock: Restauravimas su isemimu 120lt.vnt.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Kaunas-Ariogala
Automobiliai:
ex E36 318i m40b18 92m.
ex E36 325 TDS. 95m.
ex E39 523i 00m.
ex mazda6 03m.
Volvo xc90 03 m.
Skype:
arnoldas3001
Nikas:
arnoldas
dekui uz informacija, pats kreipsiuos del restauravimo, nes mane jis labiau zavi.

_________________
BMW - it isn't car, it's my life style


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Kaunas-Ariogala
Automobiliai:
ex E36 318i m40b18 92m.
ex E36 325 TDS. 95m.
ex E39 523i 00m.
ex mazda6 03m.
Volvo xc90 03 m.
Skype:
arnoldas3001
Nikas:
arnoldas
susiskambinau del restauravimo, tai uzrase tik liepos 16. eilute tikrai yra, tikiuosi gerai padarys :)

_________________
BMW - it isn't car, it's my life style


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
ir as tuo restauravimu susidomejau. situacija tokia: turiu "batone" FK tepalinius amortikus ir vienas visiskai mires. kaip manote butu galima tokius atrestauruot? ir gal reiketu abu restauruot nes neatitiks standumas? nes dabartiniai tai labai standus. bet tuo problemos nesibaigia :D masina naudojama pastoviam vazinejimui, o be amortizatoriu nepavaziuosiu :) negi teks pirkti dar kazkokius, kad ir is sroto


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
draugas pats atsirestauravo pragrezdamas skylute ir du metus atvazinejo be problemu (Opel Ascona) :twisted:

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
viskas normaliai su tais tepalais. as pats vos nepasirinkau sitos temos savo magistriniam darbui. pasaulyje veikia ne viena gamykla, perdirbanti tepalus. jie atlaiko apie 5 ciklus. klaipedoje viena krovos imone kas menesi regeneruotiems tepalams isleidzia apie 25 stukas litu, nes perka juos is suomijos. cia visai gera nisa verslui lietuvoje pradeti. o pilti toki tepala i savo masina ar nepilti tai asmeninis reikalas.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Piktas_pinigas rašė:
Lincas rašė:
Vytauto 129.Garliava.Tel: 8-686 59905.Priekis kainavo po 130lt,su ju darbu butu mazdaug po 150lt.Dave metu garantija,po 3men jokio blogio neislindo.


Na o dabar jau rimtai paklausiu:
kaip tau ta amortika restoravo? kad tepala pragreze skyle isleido ir pripyle tai as suprantu, bet kaip su dujom ir visom kitom konstrukcinem ipatybem?
Kai keiciau savo masinai amortikus, uz vieneta BOGE produkto teko moket ~200 litu. Kazi ar jis savo techninemis charakteristikomis labai atsilieka nuo garliavos produktu?


Tai gal pusei lietuvos gali suveikt po 200lt naujus BOGE.Garantuoju chebra pirktu ?!
Keite visus vidurius,pas pazystama is kurio suzinojau 2 metai restauruoti jokiu problemu.Ne kaip su kaikuriais naujais.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.22
Amžius:
39
Pranešimai:
87
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525 m50 92 ex
E38 750 97 ex
E30 318 90 ex
E30 325 90 sport
Mazda6 ex
Skype:
baxuriux2006
Neverta restauruti reike tureti gera nuolaida man amortizatorei kainuoja 160lt nauji vokiski

_________________
Masinos gerai bet BMW geriausia


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Snaiperis rašė:
Neverta restauruti reike tureti gera nuolaida man amortizatorei kainuoja 160lt nauji vokiski
E34 kainu nelygink su E36.Turejau E34 sutinku kad priekini nupirksi uz 150lt.,o E36 pabandyk rasti :roll:


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Man tai truputi mistika kai uz nauja,nors ir su nuolaida 160lt.Darbas,medziagos,atgabenimis idomu butu savikaina suzinot ?
Dar jei kinas koks daro tai galima butu suprast,nu bet uz vokiskus.Nesueina man cia galai.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
visai ir prireike sios temos :)
gal kas zinot, kur klaipedoj restauruoja? ir kiek ~ uztrunka visas reikalas? vietoj padaro is karto, ar po kiek laiko reik atvaziuoti pasiimti?
pusbrolis technikine eina :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:20 
  
 
 
Heh... gera tema. Linksma sakyciau.
Turiu patirties ir su vienais ir su kitais. (ko tik neprisibandai)
Dabar pabandysiu parasyt trumpa suvestine

Restauruoti
Pliusas - kaina
Minusas - gerai veikia tik tam tikrais rezimais ( kai kuriais momentais rezonuoja)

Nauji
Pliusas - veikia gerai visais normalaus eksploatavimo rezimais
Minusas - kaina

Kaip daryciau as? Sau vazineti deciau naujus, kitiems - restauruociau :)


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kazkodel kiek su kuo kalbejau, kas restauravo, tai nusiskundimu nebuvo...
turbut neveltui... bendradarbis tikrino efektyvuma ant stendo, tai 50-60 %. sakyciau tikrai normaliai.

na man tai kolkas nereik, as sau is apsivertusios BOGE galinius gerus pasiemiau uz 100 ltl. bet asmeniskai, tai irgi linkstu prie nauju, cia ne tas dalykas, ant ko taupyti.

na pusbroliui tech praeiti reikia, o rado daug ko keist, tai laikinai ir restauravimas tiks.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery