Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 15:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bir 2007, 22:24 
  
 
 
auto 89 metu 525i (benzas dujos). vaziuojant benzu kai apsukos nup 1000 iki 2000 labai trukcioja. virs 2000 apsuku viskas daug maz normalizuojasi, taciau jei gazo pedalas paspaustas tik siek tiek - trukcioja. vaziuojant dujomis viskas tas pats tik ne taip stipriai. Kame bedos? oro srauto matuokle? ar kas? nuo pradet ieskoti bedu?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2007, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
andriulizzz rašė:
auto 89 metu 525i (benzas dujos). vaziuojant benzu kai apsukos nup 1000 iki 2000 labai trukcioja. virs 2000 apsuku viskas daug maz normalizuojasi, taciau jei gazo pedalas paspaustas tik siek tiek - trukcioja. vaziuojant dujomis viskas tas pats tik ne taip stipriai. Kame bedos? oro srauto matuokle? ar kas? nuo pradet ieskoti bedu?


jei ir ant dujų tas pats, tai ne oro srauto matuoklė, nes veriklio darbui su dujomis ji įtakos neturi. šiaip pasitikrinčiau laidus, žvakes, alkūninio daviklį, filtrus. elementarius dalykus, žodžiu.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2007, 22:56 
  
 
 
absoliut rašė:
andriulizzz rašė:
auto 89 metu 525i (benzas dujos). vaziuojant benzu kai apsukos nup 1000 iki 2000 labai trukcioja. virs 2000 apsuku viskas daug maz normalizuojasi, taciau jei gazo pedalas paspaustas tik siek tiek - trukcioja. vaziuojant dujomis viskas tas pats tik ne taip stipriai. Kame bedos? oro srauto matuokle? ar kas? nuo pradet ieskoti bedu?


jei ir ant dujų tas pats, tai ne oro srauto matuoklė, nes veriklio darbui su dujomis ji įtakos neturi. šiaip pasitikrinčiau laidus, žvakes, alkūninio daviklį, filtrus. elementarius dalykus, žodžiu.


na reik dar gofra pasikeist bo jam jau "kaput" laikinai dvipuse izoliacija apviniojes.. siaip dar reik zonda keist bet kad 400 litu bošinė kainuoja. labai jau daug. cia kai dare diagnostika sake padaryt pradzioj tai. tada dar voztuvus sureguliuos. siaip laidai ir zvakes geros


StandartinėParašytas: 28 Bir 2007, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
gali dar vakumines slangeles buti kaltos...
cia aisku gal ne i tema bet pas teva merse panasiai buvo,kai slangele nusimove

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 04:23 
  
 
 
andriulizzz rašė:
absoliut rašė:
andriulizzz rašė:
auto 89 metu 525i (benzas dujos). vaziuojant benzu kai apsukos nup 1000 iki 2000 labai trukcioja. virs 2000 apsuku viskas daug maz normalizuojasi, taciau jei gazo pedalas paspaustas tik siek tiek - trukcioja. vaziuojant dujomis viskas tas pats tik ne taip stipriai. Kame bedos? oro srauto matuokle? ar kas? nuo pradet ieskoti bedu?


jei ir ant dujų tas pats, tai ne oro srauto matuoklė, nes veriklio darbui su dujomis ji įtakos neturi. šiaip pasitikrinčiau laidus, žvakes, alkūninio daviklį, filtrus. elementarius dalykus, žodžiu.


na reik dar gofra pasikeist bo jam jau "kaput" laikinai dvipuse izoliacija apviniojes.. siaip dar reik zonda keist bet kad 400 litu bošinė kainuoja. labai jau daug. cia kai dare diagnostika sake padaryt pradzioj tai. tada dar voztuvus sureguliuos. siaip laidai ir zvakes geros


Del zondo tai NTK pasidomek kainomis kazkada ziurejau tai iki 200Lt buvo o kokybe tikrai nemanau, kad prastesne. O del trukciojimo tai filtra bandyk paziureti siaip dujom vazinejant filtra ir zvakes labiau priziureti reiketu, del zvakiu girdejau atsiliepimus, kad NGK juodam (ne geltonam) ipakavimuose puikiai su dujom vaziuoja


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 08:00 
  
 
 
Jara_E-34 rašė:
gali dar vakumines slangeles buti kaltos...
cia aisku gal ne i tema bet pas teva merse panasiai buvo,kai slangele nusimove

na viena vakumine zarnele eina nuo isiurbimo kolektoriaus i kuro slegio reguliatoriu.. reiks ja paziuret dar.. o daugiau nezinau ka...


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 08:05 
  
 
 
filtra idejau nauja. nepadejo. zvakes neseniai keistos. bet vat dar beda tame kad rytais kai uzvedi ar po ilgesnio stovejimo atrodo neveikia vienas is cilindru...isilus motorui viskas normalizuoja ir veikia normaliai...


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 14:23 
  
 
 
pakeiciau gofra ir deja niekas nepadejo... pas ka dar kokiu minciu?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
andriulizzz rašė:
pakeiciau gofra ir deja niekas nepadejo... pas ka dar kokiu minciu?


alkuninio veleno davikli ziurejai?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 16:00 
  
 
 
absoliut rašė:
andriulizzz rašė:
pakeiciau gofra ir deja niekas nepadejo... pas ka dar kokiu minciu?


alkuninio veleno davikli ziurejai?

paziureciau tik nelabai zinau kurioj jis vietoje.?????


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
andriulizzz rašė:
alkuninio veleno davikli ziurejai?

paziureciau tik nelabai zinau kurioj jis vietoje.?????[/quote]

na, nezinau ar pats paziuresi, nebent draugauji su elektra. reiktu, kad elektrikas patikrintu jo varza ir pagal reiksmes nustatytu ar gyvas jis. o yra jis ant bloko is radiatoriaus puses, tiksliai nepasakysiu kokiam aukstyje. pasiieskok, ansliskai crankshaft sensor turetu vadintis.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2007, 16:46 
  
 
 
absoliut rašė:
andriulizzz rašė:
alkuninio veleno davikli ziurejai?

paziureciau tik nelabai zinau kurioj jis vietoje.?????


na, nezinau ar pats paziuresi, nebent draugauji su elektra. reiktu, kad elektrikas patikrintu jo varza ir pagal reiksmes nustatytu ar gyvas jis. o yra jis ant bloko is radiatoriaus puses, tiksliai nepasakysiu kokiam aukstyje. pasiieskok, ansliskai crankshaft sensor turetu vadintis.[/quote]

Radau ji...tik dabar klausimas ar jis gyvas...


StandartinėParašytas: 03 Lie 2007, 08:43 
  
 
 
Gal kas galetu pasakyti pagal ETK alkuninio veleno daviklio koda?
VIN 4231463


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery