Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Spa 2024, 20:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.20
Amžius:
41
Pranešimai:
7
Miestas:
United Kingdom
Automobiliai:
[E34] 1989m. 520i
[E38] 1998m. 735i
Nutiko tokia beda, nebeveikia laisvu apsuku reguliatorius... :( Patikrinau, geras-nesudeges, bet kai uzvedi varikli jis pilnai atsirado ir nebereguliuoja :( variklis kaukia, apsukos pakyla iki 3000 kartais daugiau... Laidai niekur nenutruke, fiske irgi gera. Gal kamnors ir yra taip buve? Gal zinote kame beda? :? Nes dabar vietoje jo isidejau paprasta santechnini kraneli ir atsisukau tiek, kad variklis negestu uzvestas :oops:
Ieskojau internete info apie galima gedima, bet nieko nepavyko rasti :(

Cia paveiksliukas, apie ka kalbu, tik atsiprasau uz prasta kokybe, nes is knygos skanuota :oops:
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Nu tai zek, o problema nnuvaryt iki svalkes nusipirkt kita, ysidet ir apzet ar LEV beda ar kazku kitur? Gi jis kainuos koke 50lt.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.20
Amžius:
41
Pranešimai:
7
Miestas:
United Kingdom
Automobiliai:
[E34] 1989m. 520i
[E38] 1998m. 735i
Va tas ir yra, kad jis tai geras...vadinasi beda kazkur kitur :? o kadangi as neperdaugiausiai apie variklius nusimanau... :oops: :) o servise pas motoristus nerealios eiles :cry:


StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.17
Amžius:
48
Pranešimai:
280
Miestas:
Rauma
Automobiliai:
E61 07 M-sport
o kaip patikrinai kad veike?


StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 12:27 
  
 
 
Dar yra tokia maza galimybe, kad akseleratoriaus pedalas luzo ir persiverte tada buna taip kad apsukas sukelia


StandartinėParašytas: 10 Bir 2007, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.20
Amžius:
41
Pranešimai:
7
Miestas:
United Kingdom
Automobiliai:
[E34] 1989m. 520i
[E38] 1998m. 735i
na pedalas negali but luzes, nes idejus ta paprasta kraniuka ir atsisukus kiek reikia tai variklis normaliai dirba :? tai to reguliatoriaus varza tarp kontaktu pamatuoji ir matosi ar blogas ar geras (taip masinos manuale radau): tarp 1 ir 3 konatkto(tarp krastiniu) varza turi buti apie 40 omu, o tarp vidurinio ir belenkurio is soniniu apie 20 omu...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2007, 10:50 
  
 
 
cia beda nebeda, man tas pats, as jau kaip ir negirdziu. Pastaruoju metu apsukos apmazejo, o tai saltas kai uzbirbia apie 2000 apsuku, tai pasiles nukrenta iki 150. O kai vaziuoji ir nukrinta iki normalios darbines. Tas daiktas, kuris pas tave pavaizduotas irgi neveikia. Bandziau ir plaktukieliu svelnia pakasyt ir isplauti su su kazkuokiu skysciu ( pamirsau kokiu ), lyg tam kartui geriau buvo. Dar paziurek, gal atvirksciai uzdetas gazo trosas ant isiurbimo kolektoriaus, tas kartais duoda abarotus, nes truoselis isitempes. Dar galima apsukas sumazinti su varztieliu, katras stovi on tou paties gazo troselio laikiklio ( jei neklystu, reikia vizualiai pasiziureti ) tas irgi numusa apsukas. O siaip cia neiaiski iki galo priezastis - gal liamba zondas nuolat paduoda ( arba nepaduoda) informacija, kad variklis mol saltas ir turi buti aukstos apsukos. Zodziu, sis gedimas yra tikrai pamastymui teoretikams ir praktikams. Vo tiap as pasakysu


StandartinėParašytas: 16 Bir 2007, 01:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.24
Amžius:
44
Pranešimai:
27
Miestas:
Airija
Automobiliai:
BMW 635d
Skype:
saulius9
Nikas:
saulius9
kumelvaks rašė:
cia beda nebeda, man tas pats, as jau kaip ir negirdziu. Pastaruoju metu apsukos apmazejo, o tai saltas kai uzbirbia apie 2000 apsuku, tai pasiles nukrenta iki 150. O kai vaziuoji ir nukrinta iki normalios darbines. Tas daiktas, kuris pas tave pavaizduotas irgi neveikia. Bandziau ir plaktukieliu svelnia pakasyt ir isplauti su su kazkuokiu skysciu ( pamirsau kokiu ), lyg tam kartui geriau buvo. Dar paziurek, gal atvirksciai uzdetas gazo trosas ant isiurbimo kolektoriaus, tas kartais duoda abarotus, nes truoselis isitempes. Dar galima apsukas sumazinti su varztieliu, katras stovi on tou paties gazo troselio laikiklio ( jei neklystu, reikia vizualiai pasiziureti ) tas irgi numusa apsukas. O siaip cia neiaiski iki galo priezastis - gal liamba zondas nuolat paduoda ( arba nepaduoda) informacija, kad variklis mol saltas ir turi buti aukstos apsukos. Zodziu, sis gedimas yra tikrai pamastymui teoretikams ir praktikams. Vo tiap as pasakysu


Kiek zinau to varzto prie gazo troso "kaip dievo motina myliu " negalima liesti nes jis buna labai tiksliai surguliuotas o jo po to taip paprastai nesureguliuosi patikek ta gal geriau su tuom varzteliu kur sklendes tarpeli reguliuoja bet manau apsukos kyla tikrai ne nuo to o voztuva ziurek jis sunkiai vaiksto ar panasiai.
As turiu kelis ir viena buvau isardes isvaliau ir neuzspaudziau krastu iki galo tai jo viduriai sukinejosi reguliavosi visaip tai pasuki i viena apsukos sukyla baisiai pasuki i kita puse motoras vos negesta bandyk jame esmes ieskoti, uzsimesk nuo kokio bico ir isbandysi ar tame beda ar ne ir manau nepradek reguliuoti tu varzteliu nes dar daugiau bedu pridarysi, mano draugiskas patarimas..

_________________
BMW Nr.:1


StandartinėParašytas: 16 Bir 2007, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
46
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
pas mane ta pati problema. shkia daba taip: nusiimi tą LEV ir išplauni. uždedi atgal ir viskas. stringa jis elementariai. sėkmės.

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 16 Bir 2007, 13:04 
  
 
 
jei reguliatorius veikia ,atjungus ji apsukos turi sukilt,bent jau jaustis ,kad kazkas keicias variklio dirbime,jei jokio skirtumo atjungus fiske ir prijungus,tai jis nedirba,priezastys:1ipurskimo smegenys i ji nepaduoda itampos,2per laudus iki jo nedaeina itampa,3 jis pats uzsilenkes ....pabandyk pamatuot ijungus degima itampa ar ateina i pacia jo fiske,ten trys kontaktai tarp centrinio ir soniniu turi apie 10 voltu rodyt,jei su itampa viskas tvarkoj pabandyk pati reguliatoriu pakeist,bent pabandymui nuo kokio draugo ar pns ,ar lauzyne tartis kad leistu vietoj isbandyt jei idejus problema dingsta perki jei nedingsta atiduodi,nes ta varza dar ne viska pasako,kaip kolega sake jis gali ir striginet ir pns


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery