Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Spa 2024, 22:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 01:16 
  
 
 
istorija tokia nusipirkau E34 su defektu,trukusi variklio m20 2,5 galvute,dar buvo vaziuojantis,simptomai iprasti pumpavo tepala i antifryza tuo paciu antifryzas po truputi dingdavo,su temperatura problemu nebuvo,ausinimo sistema buvo gera,temperaturos rodykle visa laik laikydavos per skales viduri kaip ir turi but,issiardziau,meistrai kur slifuoja galvas patare ,kad M20b25 galva sunkiau rast ,o M20b20 lengviau ir pigesne ir pasisiule jei rasciau perdaryt,nes skiriasi tik degimo kameru turis,tai nusipirkau nuo M20B20 nuveziau meistrai prafrezavo tas degimo kameras,nuslifavo ir viskas graziai pritiko,surinkau,vedasi variklis graziai dirba,uzpylus antifryza,viska nuorinus isslindo problemos su temperatura,termostatas atsidaro tikrinau,termova gerai veikia,pasilus varikliui radiatorius tolygiai karstas ir kol vaziuoji duodi apsuku atsiausina ir temperatura daug maz atsistoja i tokia kokia turi but,tik priletini pradedi vaziuot leciau,zemom apsukom iskart kaista,gal kas turi ideju kaip sprest problema???????nelabai noris is naujo kt galva det ar keist visa varikli,manau kaista todel,kad perdarant galva kazka netiksliai padare ir vistiek degimo kamerose truksta turio,ar as klystu ????tarpine dejau 1NR nors nezinau kiek kartu iki manes ta galva buvo slifuota,gal tai turejo itakos, paskirstymo dirzelis uzdetas tiksliai,nebeisivaizduoju kur beieskot problemos jei kas turit ideju parasykit


StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 17:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.26
Amžius:
39
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
seip tai esu girdejas, kad jeigu ant laisvu apsuku pradeda kaist variklis, o pagazavus vel normalizuojasi temperatura, tai del to gali but kalta vandens pompa. tipo sparnelem pompos kazkas atsitinka ir ant laisvu apsuku nebeuztenka cirkulecijos, o kai pagazuoji tada vel normaliai. bet jeigu pries tai buvo viskas gerai, tai kaip ir nieko negaliu daugiau pasakyt. :?

_________________
sunkus batas-plona pinigine...


StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Jeigu pompa bloga tada rodo didele temperatura,o antifryzas shaltas,pabandyk kai rodo didele temperatura ikist pirsta i bakeli ir paziuret ar karstas antifryzas,ir zinosi ar pompa kalta :wink:
o seip tai net nezinau kas dar galetu buti :roll:
gal nesuveikia termomova? :roll:


StandartinėParašytas: 04 Geg 2007, 00:38 
  
 
 
na del termomovos tai atkrenta,nes buvau uzdejes kita kuri uzsikirtus ir net salta sukas kartu su pompa,kaitimas nedingo,termostata sildziau karstam vandeni tikrai atsidaro dar nepradejus virt,radiatoriu ploviau benzinu ir visokiais plovikliais nepadejo,na del pompos vizualiai visi sparneliai neislauzyti atrodo viskas tvarkoj buvau isardes,bet gal is tikruju pritruksta tos cirkuliacijos esant zemom apsukom :roll: siaip atsukus orinimo varzta srovele bega,gazuojant aisku stipreja tai kazkiek pompa viekia,bet gal nepakankamai... :roll:
bet kodel pries ardant nieko nesijaute nesuprantu ir as


StandartinėParašytas: 04 Geg 2007, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
42
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
man panasi problema buvo, variklis uzkaisdavo ir jau linkdavo rodykle link raudono nesvarbu ar vaziuoji greit ar kamstyje stovi, itarinejau viska, ir pompa ir termomova, bet nusprendziau pradet darbus nuo termostato, nupirkau gera termostata "behr" firmos pasikeiciau ir viskas susitvarke. gal ir pas tave jis sugedes? ta prasme gal jis atsidaro nepilnai?

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 04 Geg 2007, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.26
Amžius:
39
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
pirsto tai ytariu neikisi i bakeli, nes tau atsukus kamsti begs antifrizas. isijunk sildyma salone ir pridek delna prie angos kur turi pust silta ora ir nereiks kist pirstu i joki bakeli. man budavo taip, kad ant zemu apsuku pradedavo pust salta ora, o tik pagazuoji, tada vel silta pucia. bet cia del blogos cirkuliacijos. o tu tikiuos orinai sistema ijunges sildyma salone. jei ne, tai nenusiorino gerai. jei orinsi dar, prieki kuo auksciau kad stovetu :)

_________________
sunkus batas-plona pinigine...


StandartinėParašytas: 04 Geg 2007, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.28
Amžius:
51
Pranešimai:
41
Miestas:
Šiauliai
dar pas si motora beda buna lei termostatas neuzsidaro su cirkuliacija,pats asmeniskai turejau beda


StandartinėParašytas: 05 Geg 2007, 14:19 
  
 
 
Marijuss rašė:
pirsto tai ytariu neikisi i bakeli, nes tau atsukus kamsti begs antifrizas. isijunk sildyma salone ir pridek delna prie angos kur turi pust silta ora ir nereiks kist pirstu i joki bakeli. man budavo taip, kad ant zemu apsuku pradedavo pust salta ora, o tik pagazuoji, tada vel silta pucia. bet cia del blogos cirkuliacijos. o tu tikiuos orinai sistema ijunges sildyma salone. jei ne, tai nenusiorino gerai. jei orinsi dar, prieki kuo auksciau kad stovetu :)

ačiū visiem ,kad patariat :wink:
na del nuorinimo tai tikrai esu isorines visus galus,salone ora pucia silta pastoviai,duju reduktoriu gerai sildo ...
siandie dar bandysiu visokius variantus,turbut pabandysiu isvis be termostato surinkt ,nuorint ir paziuret ar kais variklis,jei nebekais tai termostata reiks kita nusipirkt :roll:


StandartinėParašytas: 05 Geg 2007, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 '91 M50
Skype:
gkarauskas
Atsakymas paciam pirmam tavo poste "nusipirkau E34 su defektu,trukusi variklio m20 2,5 galvute". Galvoji siaip sau ima ir truksta variklio galvutes? Aisku, kad kazkas buvo blogai su ausinimu. AS asmeniskai esu tikras, kad cia kalta pompa. Kai ji uzsilenkia, tai nebuna vienodi simptomai, pas vienus vienaip, pas kitus kitaip... maniske irgi buvo beveik uzsilenkus, tai irgi ciudai darydavosi. Pasikeisi - viska pamirsi!

_________________
Nobody dies a virgin, life .... everyone!


StandartinėParašytas: 05 Geg 2007, 16:36 
  
 
 
Gz rašė:
Atsakymas paciam pirmam tavo poste "nusipirkau E34 su defektu,trukusi variklio m20 2,5 galvute". Galvoji siaip sau ima ir truksta variklio galvutes? Aisku, kad kazkas buvo blogai su ausinimu. AS asmeniskai esu tikras, kad cia kalta pompa. Kai ji uzsilenkia, tai nebuna vienodi simptomai, pas vienus vienaip, pas kitus kitaip... maniske irgi buvo beveik uzsilenkus, tai irgi ciudai darydavosi. Pasikeisi - viska pamirsi!

zinau ,kad truksta tik del temperaturos ir slegio susidariusio ausinimo sistemoj,paprasciausiai nupirkus dar buvo daug saltesni orai tik apie 0C, tai ir ausinimo trukumas galejo islyst tik oram atsilus :roll: ,pabandziau pavaziuot be termostato visiskai tas pasts,tai termostatas ne kaltas...turbut liks tik pompa pasikeist vien del idomumo...nors pats beveik esu tikras ,kad tai galvutes perdarymo kalte ir "profai" apsiskaiciavo degino kameras frezuodami


StandartinėParašytas: 17 Geg 2007, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.01
Amžius:
44
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
Cituoti:
zinau ,kad truksta tik del temperaturos ir slegio susidariusio ausinimo sistemoj,paprasciausiai nupirkus dar buvo daug saltesni orai tik apie 0C, tai ir ausinimo trukumas galejo islyst tik oram atsilus :roll: ,pabandziau pavaziuot be termostato visiskai tas pasts,tai termostatas ne kaltas...turbut liks tik pompa pasikeist vien del idomumo...nors pats beveik esu tikras ,kad tai galvutes perdarymo kalte ir "profai" apsiskaiciavo degino kameras frezuodami



Labai abejoju, kad kalta degimo kamera... Kazkas bus su aushinimo sistema. Pas mane irgi panashi situacija. Buwo wiskas gerai, ir vienu metu pastebejau, kad shiek tiek kaista wariklis (stovint), bet jei stovint sukeliu apsukas, tai wiskas susitwarko. Ash kazkaip labai nepergywendamas wazineju taip. Tiesiog pastebiu temperatura... Bet butu gerai pasitwarkyt... Jei rasi koki sprendima, brukshtelk...[/quote]

_________________
BMW 525i


StandartinėParašytas: 17 Geg 2007, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 '91 M50
Skype:
gkarauskas
Nanas rašė:
Labai abejoju, kad kalta degimo kamera... Kazkas bus su aushinimo sistema. Pas mane irgi panashi situacija. Buwo wiskas gerai, ir vienu metu pastebejau, kad shiek tiek kaista wariklis (stovint), bet jei stovint sukeliu apsukas, tai wiskas susitwarko. Ash kazkaip labai nepergywendamas wazineju taip. Tiesiog pastebiu temperatura... Bet butu gerai pasitwarkyt... Jei rasi koki sprendima, brukshtelk...


Biciuliui panasus simptomai budavo, sustojus kaista, o pakelus ir palaikius apsukas, viskas susitvarko. Baigesi tuo, kad pradejo pastoviai kaist, rezultate isejusi is rikiuotes ausinimo pompa.
Taip ir perkaitint galima... :(

_________________
Nobody dies a virgin, life .... everyone!


StandartinėParašytas: 21 Geg 2007, 13:24 
  
 
 
vakar pastebėjau irgi tokį dalyką - stovėjau ilgai eilėje ir žiūriu rodyklė temperatūros po truputi linsta link raudonos padalos, užgesinau variklį, po 15min, pajudėjau ir važiuojant rodyklė vėl atsistojo per vidurį ir viskas normaliai. čia gal irgi pompai jau paskutinioji atėjo???? :?


StandartinėParašytas: 21 Geg 2007, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
deklarantas rašė:
vakar pastebėjau irgi tokį dalyką - stovėjau ilgai eilėje ir žiūriu rodyklė temperatūros po truputi linsta link raudonos padalos, užgesinau variklį, po 15min, pajudėjau ir važiuojant rodyklė vėl atsistojo per vidurį ir viskas normaliai. čia gal irgi pompai jau paskutinioji atėjo???? :?


correct :wink:


StandartinėParašytas: 21 Geg 2007, 18:00 
  
 
 
kiek pinigėlių jau reikia pasiruošti???? :? galvoju, kad ta pompa neturėtu daug kainuoti....gal klystu... :?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery