Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 10:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bal 2007, 01:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
43
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Bandit rašė:
a nu jo

ir papasakok per kuria vieta sutrumpes


Galvos slifavimas dar kitaip vadinas forsavimu,o forsuoti varikliai mazom apsukom nedirba.Tai isvada tokia kad padideja apkrovos ir t.t. Tai kur cia matai nesutrumpejusi amziu ?
Trukumas elementariu tech. ziniu.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2007, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
galvą prieš dedant šlifuoti patartina (šlifavimas 0,15-0,3 mm.)
jei nori didint suspaudimo laipsnį tai reik nuimt apie 2mm. metalo bet ne nuo galvos o nuo bloko ir tada prasideda burtai nes gali vožtuvai liest stūmuoklį arba jis galvą, reik atgaudyt mietkes ir t.t.
karočia daug darbo mažai naudos :wink:

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 29 Bal 2007, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
galvos nufrezavimas,sumazinus degimo kameros turi, visada padidina suspaudimo laipsni,atitinkamai kazkiek ir ir galia....ir apkrovima stumokliui,svaistikliui,alkuniniam ir t.t. o ipac pavojingai padideja detonacijos rizika,nuo kurios ir per sekundes pradega stumokliai,pertvaros terp stumokliniu ziedu ir t.t.

p.s.sitas neaktualu nuslifavus keliomis desimtosiomis mm galva,keiciant tarpine :wink:


StandartinėParašytas: 30 Bal 2007, 01:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
39
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
Lincas rašė:
Jei su galva viskas ok tai slifuoti tikrai nebutina,nebent susikraipius ar metalas iskorejas po tarpine buna.


slifuoti visada butina kai nuemi galva ji visada buna kazkiek susikraipius ten mikronais skaiciuojama pats plika akim tikrai nepamatysi kaip kazkas minejo reikia keist iskart tarpine ir varstus nes pvz varstai jau nebesitempia taip kaip turetu reiketu juos pjaut.
ps.idomias cia kainas rasot kiek domejausi vln tai visur apie 100 lt praso


StandartinėParašytas: 30 Bal 2007, 01:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
kaune m30 motoro galvos šlifavimas 30litų
vėtros 1,6 - 15lt.

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 30 Bal 2007, 01:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
39
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
ps. cia kaina aisku su galvos uzdejimu nors abejoju ar kuris nors isjusu patys dedat ar dejot galvas nes kiek zinau ten su specialiais prietaisais skaiciuoja kiek kuris varstas turi buti prisuktas


StandartinėParašytas: 30 Bal 2007, 01:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
ne čia nuveži išardyta galvą ir viskas, nes jei su nuėmimu ir uždėjimu tai darbo kaina prasideda nuo 200 litų + dalys
o dėl nuėmimo perrinkimo ir uždėjimo tai pats viską darau įskaitant ir indėklų keitimą, bei užlankstytų vožtuvų keitimą
šiaip tai reik tik dinamometro ir autodatos, dar būtina patirtis :lol:

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 30 Bal 2007, 21:21 
  
 
 
Bonza rašė:
ne čia nuveži išardyta galvą ir viskas, nes jei su nuėmimu ir uždėjimu tai darbo kaina prasideda nuo 200 litų + dalys
o dėl nuėmimo perrinkimo ir uždėjimo tai pats viską darau įskaitant ir indėklų keitimą, bei užlankstytų vožtuvų keitimą
šiaip tai reik tik dinamometro ir autodatos, dar būtina patirtis :lol:


Kas tas "dinamometras ir autodatas"?
As irgi bandysiu pas imti galva, gal kas gausis. mano tau E36 2,5 plyta


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
43
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Idialiausia zinoma butu galva slifuoti,nes kaip kazkas minejo ji susikraipo.Tai klausima uzduodam is kitos puses,o tai kokio velnio nenuslifavus bloko ? Tai jis ir is metalo,jis ir kraiposi ?
Pats idialiausias varijantas butu slifuoti abi puses,ar logikos nera mano mintyse ?
Sakykim taip,parejo galva(truko,ar perkaito) tada valio,slifuojam.
Nu bet kiek teko nuimt galvu zaidzian su voztuvais,ar keician tarpines,ar ar dar koki velnia darant su jom.Ir uzdeti atgal neslifavus(nes nemaciau reikalo),nei kompresija dingo,nei tarpines dege,nei dar koks biesas atsitiko.O tuos mikronu nelygumu skirtumus manau gana sekmingai atkartoja tarpine kuria po galva visada dedam nauja.
O kas skaite,visi nusislifuokit galvas jas nueme.Nenoriu buti apkaltintas kad primaliau sudo,ir kazkam uzkale dvizokas.
O as darysiu kaip darau as :)


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
TO Lincas: aš irgi esu dėjęs galvas nešlifuotas ir nieko, bet labai mane nervina ją valyti su britvute ir tikrinti ar ji ne propeleris, nes šitoj vietoj gali ir nepastebėt kad ji šiek tiek linkus. geriau jau nuvežu jie pažiūri nušlifuoja ir viskas čiki, o beto ne šiaip sau rekomenduojama šlifuoti galvas, galbūt ir tik iš 100 motorų vienam kas nors atsitiks nenušlifavus (konors nepastebėsi ar dar kas), bet gaila darbo ir pinigų, todėl geriau daryt kaip reikia.
dėl bloko šlifavimo, tai jis nėra reikalingas dėl dviejų priežasčių, nes jį sunku išardyti, nuvežti bei sudaro kėblumų šlifuojant (nelabai kas nori tuo užsiimti), antra dėl to, kad jis plieninis, o plienas ne toks jautrus aukštai temp. ir visom kitom negandom (bloką patartina šlifuot kai perkaitini galvą)

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
nwx325 rašė:
Kas tas "dinamometras ir autodatas"?
As irgi bandysiu pas imti galva, gal kas gausis. mano tau E36 2,5 plyta

Spręsdamas iš tavo užduotų klausimų nepatarčiau pačiam lyst prie motoro ypač plytos, nes jei ką netaip padarysi tai jo tvarkymas bus labai brangus, geriau yra pradėti "motoristo karjerą :) " nuo pigesnių ir paprastesnių motorų.
P.S. Dinamometras yra raktas kuris matuoja tavo atduodamą jėgą varžtui, nes veržti galvą reik keliais etapais, tamtikra jėga ir tam tikru eiliškumu, o tai tau pasako autodata - specializuotas automobilinis kompiuterinis informacinis katalogas :wink:

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
43
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Truputi pataisysiu.Blokai buna arba ketaus lydinio arba aliuminio lydinio.Su plieniniu susidurti dar neteko :D
Ketaus pigesni,maziau deformuojasi blogybiu atveju bet labai sunkus.O aliuminio,brangesni,ir reikalu daugiau su jais buna, bet lengvi jai reikia sutaupyti svorio.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
kaltas, bet ketus yra tas pats plienas tik su daug anglies, tad prašau nesikabinėt prie žodžių :wink:

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
nu tai kas sutrumpes papasakok

kokia detale tarnaus trumpiau?

jei teigi taip


StandartinėParašytas: 01 Geg 2007, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Bandit rašė:
nu tai kas sutrumpes papasakok

kokia detale tarnaus trumpiau?

jei teigi taip

nesupratau klausimo?

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery