Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 09:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 19:36 
  
 
 
turiu klausima kurio niekaip neissiaiskinu, hebra nepykit jei ta pacia tema rutulioju
vienu zodziu keisti noriu hidraulika i paprastus
ka reikia keisti?
: vairo stiprintuvo siurblys, spiruokles su atraminem gumom, amortizatoriai su smuginem gumom, bakelis tepalo su slangom nuo paprastos pakabos kur po kapotu.
gal dar ka reikia keisti, bijau kad isardes kazko pritruksiu
beje kaip ten su abs tuo visu bloku ten viskas susijungs normaliai?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
Siaip kiek teko skaitineti, tai uztenka uzglusinti slangeles kurios eina i amortikus...del gumu tai negaliu patart

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 19:52 
  
 
 
na matai uzglusinti bet geriau tai vapse manau panaikinti tik nezinau ar to pakaks ka jau susirinkau?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
na jei turi noro ir nori padaryt kaip original nehidrauline, tai jau reiki rimciau uzsiimt ir pinigeliu nepagailet :)

It's up to You :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.29
Amžius:
60
Pranešimai:
94
Miestas:
Garliava
Automobiliai:
X5 E53 530d '06
Berniux rašė:
na jei turi noro ir nori padaryt kaip original nehidrauline, tai jau reiki rimciau uzsiimt ir pinigeliu nepagailet :)

It's up to You :)


Kažko nesuprantu, kokių pinigėlių reikia jeigu nori žmogus iš hidraulinės sistemos pasikeisti į paprastą . Užglūšinai ar atjungei visą tą mechanizmą, įstatei paprastus amortikus ir pamiršai. Vot jeigu norėtum iš paprastų į hidraulinius tai tada jo, pinigėlių ir darbeluo būtų, :D

_________________
X5 E53 530d '06


StandartinėParašytas: 11 Bal 2007, 23:24 
  
 
 
:D taip tai tiesa, o dabar tik klausimas ar pakeitus vairo stiprintuvo siurbli , nepritruksiu ko nors?


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
as apie siurblio keitimus ir tuos pritrukimus ir kalbejau :)
jei tik uzglusini, tai suprantu, kad tik laiko sanaudos :)
Bet jei jis nori viska pasidaryt kaip paprastoj vaziuoklei, tai manau teks detaliu pasikeist...nesakau, kad milijonais kainuos, bet vistiek kainuoja... :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 12:34 
  
 
 
Pradėjau keisti self-levelingą į paprastą pakabą. Nuotykiai tokie. Tinka amortizatoriai paprasti.Viršutiniai galai paprastų storesni,bet tinka,papildomai reikia nusipirkti "absorberį"(toks kaip salenblokas) ir dar metalinę tarpinę.Vienu žodžiu priedus,kur dedasi su paprastais amortizatoriais.Kiekvienas servisas juos turi ir jie kainuoja nedaug. Spyruokles reikia keisti.("Self-levelinės" yra trumpesnės). Tinka tuos kur būna su paprastais amortiz. Vairo stipr.siurblį reikia keisti,nes neina užkimšti išėjimo į amortizatorius, skylės.Labai didelis spaudimas leidžia skysčius,arba trūksta korpusas.
Vienu žodžiu pakeitimas nėra labai sudėtingas,o kaina daugmaž gaunasi:
Jei keičiama dėvėtomis dalimis,
Amortizatoriai.2vnt.-100Lt.
Spyruoklės2vnt apie 100Lt.
Laikikliai,gumos,salenblokai apie 100Lt.
Vairo stiprintuvo siurblys iki200Lt
Darbai nuo 250Lt.
Taip,kad reikalas gaunasi nuo 750Lt.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 12:35 
  
 
 
O visas diskusijas gali pasiskaityti : viewtopic.php?t=20319&highlight=self+levelingas


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
Arius rašė:
Taip,kad reikalas gaunasi nuo 750Lt.


O jei naujom, tai nauji amortizatoriai self-leveling beveik iseina :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 12:46 
  
 
 
Dar čia nepaminėta apie vairo stipr.skysčio bakelį. Jo keisti nebūtina,užtenka "užglušinti" vieną žarną(nesunku atsekti kurią).

Bet jei gyveni Vilniuj ar Kaune,tai sakyčiau,kad perdarinėti nelabai apsimoka,dabar galima rasti ir dėvėtą reguliatorių(nebrangiai) , ir naudotus amotizatorius (apie 100Lt.)..
Jei keisti naujom detalėm tai bet kuriuo atveju,kaina susidaro nemaža.,Kaip važiuoklės remontui.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 13:53 
  
 
 
klausimas- cia hidrauline (su tepalu) ar pneumatine (oru) pakaba? nes kiek susiduriau, tai sedanam (E39) eina pneumatine ir vienas amortikas ~1600Lt Krastoje. Cia aisku, jei ne "normali": spyruokle + amortizatorius pakaba.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 21:11 
  
 
 
hebra issiaiskinau taip, pakaba sukieteja nuo sugedusiu pusliu
jos kaina slabotkei bmw atstovybeje ar kas ten po 320 lt
taip kad jei jau nenorit keisti i paprasta pakaba teks basliuotis 640 +darbai
o jei tai nepades tuomet belieka amortizatoriai ir aukscio kranas
o mano situacija tokia, kad neverta man ja remontuoti nes pas mane sedanas, viskas esu susipirkes tik beliko siurblys o daugiau viska turiu tad tiek


StandartinėParašytas: 12 Bal 2007, 22:25 
  
 
 
Jei tiksliai kaltos pusles,galima bandyti pirkt dėvėtas nemanau,kad jos brangios.Ir nesunkiai pakeičiamos. Bet jei viską turi,tai vairo st.siurblį paieškojus galima ir už 100Lt.nupirkt.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery