Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Spa 2024, 06:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 14:54 
  
 
 
Naujas akumuliatorius. Nesikuria. Ar tik nebus del to kaltos pakaitinimo zvakes? (šalciu metu)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
gali but ir jos, bet gali but ir variklis padiles del to ir nesikuria. pasiimk testeri ir paziurek ar jose yra varza, jei yra tai geros (taip 100% kad jos geros nesuzinosi bet nors mazdaug), arba nuo akumo su laidu prie jos priliesk, ir jei ji gera turi taip nemazai sukibirksciuot, nes jos tikrai daug sroves ima


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 15:08 
  
 
 
kas del variklio, tai variklis geras. o ar pakaitinimo metu negali duoti zvakes iskrovimo akumuliatoriui?, nes kaip ir pats minejai, jos ima daug sroves.. (pakurti negaliu tik per šalcius, kazkur nuo -10C)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tai jos tai aisku kad duoda iskrovima, bet tai jei po to starteris suka tai akumas geras reiskia. arba issisuk zvakes ir patikrink prie akumo pajunges ar jos kaista, tuo paciu ir kompresija pasimatuok :)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 15:16 
  
 
 
labai dekui, meginsiu :wink:


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.02
Amžius:
45
Pranešimai:
203
Miestas:
Vilnius
o kokioje jos yra vietoje tos zvakes?

kaip prie ju prieiti? :oops: :oops: :oops:


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
su bmw dyzeliu nesu susidures, bet turbut kaip ir visose kazkur i galvute isuktos, ir i jas pajungtas laidas, prie kiekvieno cilindro po viena( nors pvz hondos 2L tdi varikli yra tik 3 :) )


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 16:38 
  
 
 
Afonia rašė:
o kokioje jos yra vietoje tos zvakes?

kaip prie ju prieiti? :oops: :oops: :oops:


Nuo vairuotojo puses ant bloko yra. su 13 galvute atsisuksi (6vnt). :wink:


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 18:48 
  
 
 
Afonia rašė:
o kokioje jos yra vietoje tos zvakes?

kaip prie ju prieiti? :oops: :oops: :oops:


pas tave benzininis variklis o cia apie kaitinimo zvakes kalba, Dyzeliui.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 20:50 
  
 
 
Dr.Zoidberg rašė:
sepas rašė:

Nuo vairuotojo puses ant bloko yra. su 13 galvute atsisuksi (6vnt). :wink:

Su 12 galvute. Veikiancios zvakes varza ~ 0,4 Om, naudojama srove ~14A. Su multimetru labai nesunkiai pasitikrina. Keleivio puseje prie pertvaros yra kompu deze. Joje yra pakaitinimo zvakiu rele. Atjungti jungti nuo reles ir tikrinti kontaktus 1-2-3-7-8-9. Vienas multimetro laidas i mase, kitas i kontakta. Keiciant zvakes svarbu nepersistengti su ju uzverzimu, uzverzti reikia vos vos, geriausia su dinamometriniu raktu 24Nm momentu.


Jo tikrai, tai 12 galva tinka.Isitykinau,bet nelabai prie kaikuriu zvakiu gali prieit,bet pameginus su vartancia galva tai tureciau prieit.tad meginsiu rytoj.O tai neidomu daros kai negali islekt ant ledo. :cry:


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.29
Amžius:
60
Pranešimai:
94
Miestas:
Garliava
Automobiliai:
X5 E53 530d '06
Dr.Zoidberg rašė:
sepas rašė:

Nuo vairuotojo puses ant bloko yra. su 13 galvute atsisuksi (6vnt). :wink:

Su 12 galvute. Veikiancios zvakes varza ~ 0,4 Om, naudojama srove ~14A. Su multimetru labai nesunkiai pasitikrina. Keleivio puseje prie pertvaros yra kompu deze. Joje yra pakaitinimo zvakiu rele. Atjungti jungti nuo reles ir tikrinti kontaktus 1-2-3-7-8-9. Vienas multimetro laidas i mase, kitas i kontakta. Keiciant zvakes svarbu nepersistengti su ju uzverzimu, uzverzti reikia vos vos, geriausia su dinamometriniu raktu 24Nm momentu.



Būk diedas ir paaiškink kur ta nelemta rele, atsukau aš tą kompo dėžės dangtį ir ką ogi dvi mažos relytės per vidurį su keliais kontakatais ir iš šonų ilgos jungtys besijungiančios į tikrai ne reles. Nusprogo mano žvakės ir nežinau kelios, per žioplumą žiemą pakeičiau dik dvi tai dabar nežinau dasipirkti naujas ar senos nusprogę. Ačiū.

_________________
X5 E53 530d '06


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 19:14 
  
 
 
Na as tai pakeiciau visas. nes kiek suprantu jei paliksi nors kelias senas tai jos sues ir naujas. Pakeitus nebeliko bedu, tik pasildzius iskart brukst ir dirba , o ne taip kaip su senom ( sodindavo net akomus ). P>S> skupus moka 2X :wink:


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.29
Amžius:
60
Pranešimai:
94
Miestas:
Garliava
Automobiliai:
X5 E53 530d '06
sepas rašė:
Na as tai pakeiciau visas. nes kiek suprantu jei paliksi nors kelias senas tai jos sues ir naujas. Pakeitus nebeliko bedu, tik pasildzius iskart brukst ir dirba , o ne taip kaip su senom ( sodindavo net akomus ). P>S> skupus moka 2X :wink:

Čia ne skūpume reikalas. Žiemą pradėjo nedirbti pakaitinimo žvakės, viena ar kelios nežinojau, tik sunkiai pradėjo kurtis ir tik užsikūrus kurį laiką variklis makaluodavosi. Žodžiu pakaitinimo žvakės. Nusipirkau visas naujas. Išsukus žvakes pasirodė, kad neveikia tik dvi iš šešių, tai kaip ir pakeičiau tas dvi, bet neilgai džiaugiausi, dabar jaučiu, kad vėl kelios neveikia. Keisiu aišku visas, bet įdomu pasitikrinti ar neiveikia senosios ar tos naujos tai va ne dėl skūpumo, bet kad jeigu reikia dasipirkti naujų, nes dabar naujas turiu tik keturias.

_________________
X5 E53 530d '06


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 20:15 
  
 
 
Matai senosios galejo uztrumpint ir tas 2 naujas, geriau dasipirkt (juk ne ka kainuoja ) ir pasikeist visas.O kas del reliu ,tai man nekylo noro ju ir tikrint , keiciau visas. zvakes ir per salcius pasvilpaudamas uzsikurdavau.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.29
Amžius:
60
Pranešimai:
94
Miestas:
Garliava
Automobiliai:
X5 E53 530d '06
sepas rašė:
Matai senosios galejo uztrumpint ir tas 2 naujas, geriau dasipirkt (juk ne ka kainuoja ) ir pasikeist visas.O kas del reliu ,tai man nekylo noro ju ir tikrint , keiciau visas. zvakes ir per salcius pasvilpaudamas uzsikurdavau.

Žinai tu teisus :wink:

_________________
X5 E53 530d '06


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery