Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 09:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
geriau papasakokit kaip stabdot pvz tokioj situacijoj: vaziuojat tolygiai apie 60km/h, 4-5 begis; uz 200 metru pamatot sviesoforo raudona signala. klausimas ar ismetat begi ir riedat? nes as begio neismetu, kazkaip iproti uzsiauginau gal ir durna, ta prasme stabdau ant begio, bet jo nezeminu, pakol jau apsukos nukrenta ant tiek kad jau reik imest laisva, tol riedu/stabdau. :roll:


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
Vytenis rašė:
geriau papasakokit kaip stabdot pvz tokioj situacijoj: vaziuojat tolygiai apie 60km/h, 4-5 begis; uz 200 metru pamatot sviesoforo raudona signala. klausimas ar ismetat begi ir riedat? nes as begio neismetu, kazkaip iproti uzsiauginau gal ir durna, ta prasme stabdau ant begio, bet jo nezeminu, pakol jau apsukos nukrenta ant tiek kad jau reik imest laisva, tol riedu/stabdau. :roll:


Tokiose situacijuose as atleidu gaza ir stabdau ant begio kiek imanoma,nes kiek zinau atleidus gaza ir neismetant begio jei apsukos auksciau 1500 automatiskai atsijungia kuro padavimas i varikli, ta prasme variklis sukasi is inercijos - taip susitauposi siek tiek kuro :),todel gal mieste ir ilendu i tuos 10 litru kai kada, nes kartais pamirsti apie si bajeri ir varai ant laisvo.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 12:33 
  
 
 
Vladimiras rašė:
Vytenis rašė:
geriau papasakokit kaip stabdot pvz tokioj situacijoj: vaziuojat tolygiai apie 60km/h, 4-5 begis; uz 200 metru pamatot sviesoforo raudona signala. klausimas ar ismetat begi ir riedat? nes as begio neismetu, kazkaip iproti uzsiauginau gal ir durna, ta prasme stabdau ant begio, bet jo nezeminu, pakol jau apsukos nukrenta ant tiek kad jau reik imest laisva, tol riedu/stabdau. :roll:


Tokiose situacijuose as atleidu gaza ir stabdau ant begio kiek imanoma,nes kiek zinau atleidus gaza ir neismetant begio jei apsukos auksciau 1500 automatiskai atsijungia kuro padavimas i varikli, ta prasme variklis sukasi is inercijos - taip susitauposi siek tiek kuro :),todel gal mieste ir ilendu i tuos 10 litru kai kada, nes kartais pamirsti apie si bajeri ir varai ant laisvo.


as tai kazkiap visada metu laisva nes masina labai jau greitai stabdosi, manau laisvu daugiau sutaupyt kuro imanoma , niu nebet trumpas atstumas riedeti.. siaip esu pastebejas kad su begiu rodo kad 0 litru ryja o ant laisvo 4 litrus.. niu bet cia nuo cituacijos manau priklauso.. jei nuokalne juk ant begio nevarysi..


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Kodel nevarysi jei nuokalne? pabandyk :) as tai kazkaip durnai pripratau, ir nebeiseina kitaip stabdyt, sankaba maziau maigosi, bet galvoju ar kiti agregatai nesidrozia nuo tokio stiliaus..


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.16
Amžius:
42
Pranešimai:
565
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX: E30 324d M21 86'
EX: E36 318i M40 90'
EX: E36 325tds M51 99'
EX: E36 318is M42 95'
EX: E91 320d M47/T2 06'
EX: E39 530d M57 03'
EX: E46 323Ci M52 99'
E46 330Ci M54 01'
F25 x28i N20 17'
as tai niekad an laisvo nevaziuoju visiskai ir daznai pristabdau begiais, kai to reikia :)


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
as dar kai atsimenu kaip lankiau vairavimo mokykla ten net neleisdavo riedet ant laisvo, ir pagrisdavo tuo kad ziema masina riedant su begiu stabilesnei nei ant laisvo


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Aš irgi pripratau pastoviai važinėti su įjungtais bėgiais,niekada neredu ant laisvo,net nuokalne. Ir pastebėjau,kad sanaudos pas mane netgi maženės propaguojant tokį vairavimo stiliu.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Dinus rašė:
Aš irgi pripratau pastoviai važinėti su įjungtais bėgiais,niekada neredu ant laisvo,net nuokalne. Ir pastebėjau,kad sanaudos pas mane netgi maženės propaguojant tokį vairavimo stiliu.



Tai taip ir reikia vazyneti.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 16:40 
  
 
 
pagal taisykles tai tikrai taip ir reikia vazinti, niekada siaip ant laisvo neturetu vaziuoti masina.. niu ipratimas baisiau uz prigimti :)


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
ka rimtai jeigu riedi su begiu tauposi benzine negu kad ant laisvo? jeigu m20 variklis sitoks fokusas galioja? geras, nezinojau, kaip tik visada galvojau kad variklio apsukos didesnes tai ir benzo daugiau ima

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Kažkur skaičiau,kad kuo dažnenis sankabos maigymas,tuo daugiau kuro suvartoja. Ligtais,kai sankaba išminama ir atleidžiama,tuo momentu sudeginama nemažai kuro.
Ben jau man tas dalykas su riedėjimais tikrai nepatiko,dar ir kuro ,pagal mano skaičiavimus, daugiau vartojo.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
man tai kazkai pnerealiai atrodo kad kai riedi su begiu, kuras nebega i varikli, taigi paskui uztrukciotu kazkiek kai kuras pradetu teketi

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Riedejimas begiu nuokalneje del kuro taupymo yra tikrai pagrystas, net TopGear dare eksperimenta ir jis pasiteisino, nes inercine jega su begiu suka varikly ir varikliui galima neduoti kuro, nes jis nuo begio palaiko apsukas :) O jau kai isjungi kompas sureguoja ir vel paduoda kura kaip ir reikia :) Tai vat tokios tokeles del redejimo su begiu :P ir net paziurekite kas turit borto kompiuterius pries kalna nusimuskit ir pamatysit kaip vidurkis sparciai kris :)


StandartinėParašytas: 06 Kov 2007, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
bet taigi kai riedi nuo kalno, stabdosi masina, tai iseina kad kuro sanaudos mazeja bet ir nuriedetas kelias mazeja, ar nekompensuojasi su riedejimu ant laisvo?

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 07 Kov 2007, 02:16 
  
 
 
Dinus rašė:
Kažkur skaičiau,kad kuo dažnenis sankabos maigymas,tuo daugiau kuro suvartoja. Ligtais,kai sankaba išminama ir atleidžiama,tuo momentu sudeginama nemažai kuro.
Ben jau man tas dalykas su riedėjimais tikrai nepatiko,dar ir kuro ,pagal mano skaičiavimus, daugiau vartojo.


del samkabos toki bajero girziu pirma karta , siaip prie ko sankaba irbenzo susrijimas, sankaba koki vaidmeni atlieka masinoje? a? ar klystu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery