Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 23:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bal 2005, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
Auto 525 ne plyta, pirktas neseniai. Iškilo sekantys klausimai dėl aušinimo sistemos:
1.Stovint ir varikliui dirbant tuščia eiga kyla variklio temperatūra iki raudonos linijos. Važiuojant temperatūra krenta iki šiek tiek daugiau negu vidurinio brūkšnio. Termomova(Sachs), termostatas(Wahler) pakeisti naujais. Važiuojant į saloną pučia karštą orą. Ventiliatorius sukasi tiek, kad ranka sustabdyti neina, bet neošia. Termostatatas neveikia, nes karšta tik ta šlanga, kur ateina iš variklio. Davikliai visi patikrinti ant kompo ir jie geri. Ar jau reikia kelti variklio galvą ar dar yra kitų variantų.
2.Išjungus variklį slėgis nukrenta iki tiek, kad nevarytų lauk skysčio tik per 12valandų. Ar čia norma? Jei ne kaip sutvarkyti?
Dėkingas už atsakymus.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2005, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
sun-man rašė:
Auto 525 ne plyta, pirktas neseniai. Iškilo sekantys klausimai dėl aušinimo sistemos:
1.Stovint ir varikliui dirbant tuščia eiga kyla variklio temperatūra iki raudonos linijos. Važiuojant temperatūra krenta iki šiek tiek daugiau negu vidurinio brūkšnio. Termomova(Sachs), termostatas(Wahler) pakeisti naujais. Važiuojant į saloną pučia karštą orą. Ventiliatorius sukasi tiek, kad ranka sustabdyti neina, bet neošia. Termostatatas neveikia, nes karšta tik ta šlanga, kur ateina iš variklio. Davikliai visi patikrinti ant kompo ir jie geri. Ar jau reikia kelti variklio galvą ar dar yra kitų variantų.
2.Išjungus variklį slėgis nukrenta iki tiek, kad nevarytų lauk skysčio tik per 12valandų. Ar čia norma? Jei ne kaip sutvarkyti?
Dėkingas už atsakymus.

Nu jei i salona pucia tik karsta ora tada sugedes peciaus (elektromagnetinis) kranelis.
Termomova ir termostata sakai esi pasikeites, bet tuo paciu sakai, kad termostatas neatsidaro i.e. sugedes ?
Siaip isitikink ar termostatas dirba, tai labai lengva padaryti. Idedi ji i puoda su vandeniu ir pradedi kaitinti matuodamas temperatura. Kai temperatura pasiekia 92 C tada jis turi atsidaryti (termostato atsidarymo temp nurodoma ant jo korpuso). Jei atsidaro- viskas OK.
Pabandyk nusiorinti sistema, gal tai gali buti priezastis.
Paziurek ar nera labai uzsiterses radiatorius ir del to sumazeja jo efektyvumas.
Taip pat, pasitikrink ar ausinimo skystyje nera tepalo pedsaku ir atvirksciai.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 28 Bal 2005, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
martynasg rašė:
Nu jei i salona pucia tik karsta ora tada sugedes peciaus (elektromagnetinis) kranelis.
Termomova ir termostata sakai esi pasikeites, bet tuo paciu sakai, kad termostatas neatsidaro i.e. sugedes ?
Siaip isitikink ar termostatas dirba, tai labai lengva padaryti. Idedi ji i puoda su vandeniu ir pradedi kaitinti matuodamas temperatura. Kai temperatura pasiekia 92 C tada jis turi atsidaryti (termostato atsidarymo temp nurodoma ant jo korpuso). Jei atsidaro- viskas OK.
Pabandyk nusiorinti sistema, gal tai gali buti priezastis.
Paziurek ar nera labai uzsiterses radiatorius ir del to sumazeja jo efektyvumas.
Taip pat, pasitikrink ar ausinimo skystyje nera tepalo pedsaku ir atvirksciai.

Mane domina ar gali neveikti termostatas dėl variklio problemų t.y. susidariusių oro kamščių. Ar paprasta tą termostatą išimti/įdėti. Nes visus darbus man darė meistriukas. Sistemą jis irgi nuorino. Tepalo pėdakų skystyje nesimato, tepalas irgi atrodo normaliai. Tepalo lygis nesikeičia. Aušinimo skysčio bent jau žymaus sumažėjimo irgi nesimato.
Kaip nustatyti ar neužsiteršęs radiatorius?
Dėl karšto oro pūtimo į saloną gal aš neaiškiai parašiau, bet pučia karštą tada kada turi pūsti t.y. kai reguliatorius taip nustatytas.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2005, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
sun-man rašė:
martynasg rašė:
Nu jei i salona pucia tik karsta ora tada sugedes peciaus (elektromagnetinis) kranelis.
Termomova ir termostata sakai esi pasikeites, bet tuo paciu sakai, kad termostatas neatsidaro i.e. sugedes ?
Siaip isitikink ar termostatas dirba, tai labai lengva padaryti. Idedi ji i puoda su vandeniu ir pradedi kaitinti matuodamas temperatura. Kai temperatura pasiekia 92 C tada jis turi atsidaryti (termostato atsidarymo temp nurodoma ant jo korpuso). Jei atsidaro- viskas OK.
Pabandyk nusiorinti sistema, gal tai gali buti priezastis.
Paziurek ar nera labai uzsiterses radiatorius ir del to sumazeja jo efektyvumas.
Taip pat, pasitikrink ar ausinimo skystyje nera tepalo pedsaku ir atvirksciai.

Mane domina ar gali neveikti termostatas dėl variklio problemų t.y. susidariusių oro kamščių. Ar paprasta tą termostatą išimti/įdėti. Nes visus darbus man darė meistriukas. Sistemą jis irgi nuorino. Tepalo pėdakų skystyje nesimato, tepalas irgi atrodo normaliai. Tepalo lygis nesikeičia. Aušinimo skysčio bent jau žymaus sumažėjimo irgi nesimato.
Kaip nustatyti ar neužsiteršęs radiatorius?
Dėl karšto oro pūtimo į saloną gal aš neaiškiai parašiau, bet pučia karštą tada kada turi pūsti t.y. kai reguliatorius taip nustatytas.

Del oro kamsciu gali kilti perkaitimo problemos. Pabandyk dar karta nusiorinti.
O radiatoriaus uzsitersima nustatyti paprasta- pasiziurek ir pamatysi. Jo pavirsius turi but svarus, jei ziauriai uzkistas visokiu purvu musem etc tai negerai, jis turi but svarus.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
Nauji pastebėjimai:
Variklis kaista mašinai stovint ir dirbant tuščia eiga. Sukėlus apsukas iki 2000 variklio temperatūra iš pradžių truputį šokteli, o po to pradeda kristi ir kol laikomos apsukos 2000 lygyje nukrenta iki gal 1mm daugiau negu vidurinis brūkšnys.
Taigi, kadangi termomova keista, tai kur gali būti problema, ar gali būti, kad per silpnai veikia vandens pompa, ir ar jau galima pilnai atmesti versiją, kad problemos variklio galvoje.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:36 
  
 
 
Vakar as ir pastebejau, kad toks pat bajeris yra pas mano masina.
Kol stovi (gal kokias 10 min) masina ir apsukos 750 temperatura kyla bet iki raudono nebuvo dakiles (bet jau netoli) ir ventiliatorius (termomova)sukasi.
Man ir keista pasirode ar taip turi buti?
Kaip jau minejai pas mane irgi kai palaikai didesnes apsukas pradeda kristi temperatura.
Kame cia saknys?
Radiatoriu keiciau neseniai taip, kad tvarkingas, kad nuorinta tai 100% esu tai dares daug kartu savo masinai tai zinau kaip atrodo nenuorinta.
Tepalo ausinimo skystyje nera ir tepale ausinimo skyscio nera - galva sveika.
Gal mano masinai termomova amen? nes nera ten jokio didelio garso (uzimo) varikliui uzkaitus.
Termomova ziurejau nekliba.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
sun-man rašė:
Nauji pastebėjimai:
Variklis kaista mašinai stovint ir dirbant tuščia eiga. Sukėlus apsukas iki 2000 variklio temperatūra iš pradžių truputį šokteli, o po to pradeda kristi ir kol laikomos apsukos 2000 lygyje nukrenta iki gal 1mm daugiau negu vidurinis brūkšnys.
Taigi, kadangi termomova keista, tai kur gali būti problema, ar gali būti, kad per silpnai veikia vandens pompa, ir ar jau galima pilnai atmesti versiją, kad problemos variklio galvoje.


labai panasu i termostato gedima. pas M20 termostatas veikia dvejopai, jis ne tik atidaro didiji rata, bet ir uzdaro mazaji. panasu, kad pas tave jis mazojo neuzdaro. o kol jis neuzdarytas ausinimo skysciui patogiau cirkuliuoti mazuoju ratu, kai sukeli truputi apsukas - sukyla spaudimas ir skystis pasiduoda jau i didiji rata, uztai ir krenta temperatura. praktiskai toks pats efektas butu isvis isemus termostata.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
paliava rašė:
sun-man rašė:
Nauji pastebėjimai:
Variklis kaista mašinai stovint ir dirbant tuščia eiga. Sukėlus apsukas iki 2000 variklio temperatūra iš pradžių truputį šokteli, o po to pradeda kristi ir kol laikomos apsukos 2000 lygyje nukrenta iki gal 1mm daugiau negu vidurinis brūkšnys.
Taigi, kadangi termomova keista, tai kur gali būti problema, ar gali būti, kad per silpnai veikia vandens pompa, ir ar jau galima pilnai atmesti versiją, kad problemos variklio galvoje.


labai panasu i termostato gedima. pas M20 termostatas veikia dvejopai, jis ne tik atidaro didiji rata, bet ir uzdaro mazaji. panasu, kad pas tave jis mazojo neuzdaro. o kol jis neuzdarytas ausinimo skysciui patogiau cirkuliuoti mazuoju ratu, kai sukeli truputi apsukas - sukyla spaudimas ir skystis pasiduoda jau i didiji rata, uztai ir krenta temperatura. praktiskai toks pats efektas butu isvis isemus termostata.

Termostatą keičiau į naują "Wahler" firmos tai kiek supratau reikės išėmus jį virti puode, kad nustatyti ar jis geras. O ar negali būti dėl to kalta vandens pompa, nes man meistriukas sakė kad ji kliba ar kas ten su ja darosi


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Ir dar prieviso to ant M20 termostato korpusas virshuje turi buti nuorinimo varzhtelis... gal dalis termostato yra po oro kamshciu... tik patarchiau su galvute atsukineti su paprastu raktu sunkiai pasiduoda tas varzhtas...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
sun-man rašė:
Nauji pastebėjimai:
Variklis kaista mašinai stovint ir dirbant tuščia eiga. Sukėlus apsukas iki 2000 variklio temperatūra iš pradžių truputį šokteli, o po to pradeda kristi ir kol laikomos apsukos 2000 lygyje nukrenta iki gal 1mm daugiau negu vidurinis brūkšnys.
Taigi, kadangi termomova keista, tai kur gali būti problema, ar gali būti, kad per silpnai veikia vandens pompa, ir ar jau galima pilnai atmesti versiją, kad problemos variklio galvoje.

Labai sekmingai gali buti ir beda su ausinimo skyscio siurbliu. Jie eidavo 2 rusiu su plastikiniu ir metaliniu impeleriais. Tiksliai neatsimenu pas kuri, bet pasitaikydavo, kad impeleris, kuris ura uzpresuotas ant asies atsipalaiduodavo ir pradedavo praslydineti. Tokiu budu labai sumazeja debitas ir sukuriamas slegis ko pasekoje kaista. Pabandyk ziureti i siurbli jei visa kita tvarkoj. Iki jo nesunku prisikasti, lengvai issiima. Kai isimsi ir apziuresi viskas bus aisku.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
tose M20 (ne plyta) plastamsiniu nebudavo... ten visi metaliniai... bet jie buna smarkiai su korodave ir nebestumia vandeni prie mazhesniu apsuku...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
Dėkingas visiems už pasisakymus, vadinasi reikės keisti vandens pompą, nes man ir meistriukas sakė, kad jau kliba ir reikės keisti, tik dar atlieka savo funkcijas tai galiu dar neskubėti.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2005, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
kai dar turejau E28 520 su M20B20, tai kai pompa ejo prie mirties, tai varikli uzhsuku iki 4000 pechiukas pradedavo pusti shalto ora, o temperatura kilti....

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 10 Geg 2005, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
Problema buvo radiatoriuje. Privaryta sandarintojo, kuris užkišo susisiekimo kanalus tarp išsiplėtimo bakelio ir radiatoriaus :evil: . Nors išsiplėtimo bakelyje būdavo pakankamai aušinimo skysčio, radiatoriuje jo trūkdavo ko pasekoje kaisdavo variklis.


StandartinėParašytas: 10 Geg 2005, 10:11 
  
 
 
sun-man rašė:
Problema buvo radiatoriuje. Privaryta sandarintojo, kuris užkišo susisiekimo kanalus tarp išsiplėtimo bakelio ir radiatoriaus :evil: . Nors išsiplėtimo bakelyje būdavo pakankamai aušinimo skysčio, radiatoriuje jo trūkdavo ko pasekoje kaisdavo variklis.


Matai,dar dziaukis,kad motoro neperkaitinai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery