Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 12:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.08
Amžius:
34
Pranešimai:
75
Miestas:
Pasvalys
Atjunge pakaitinimo zvakiu rele ,kad visada uzvedinejant masina isijungtu pakaitinimo zvakes ir nuo to laiko pakilo apsukos nuo 750rpm iki 1100rpm kodel taip atsitiko? ar gerai taip vazineti? kaip sumazinti apsukas ? Ačiū uz atsakymus


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.08
Amžius:
34
Pranešimai:
75
Miestas:
Pasvalys
zvakes tai nepastoviai bet kai uzkuri silta masina neisijungia pakaitinimo zvakes taI atjunge rele kAad kiekviena kart uzkurus pakaitintu. O apsukos as irgi galvojau kad ne prie ko bet tik atjunge uzkurus ir pakilo


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
logiškai mąstant temperatūros daviklis, pakaitinimo žvakės ir siurblys yra tarpusavyje susiję. vienas elementas išimtas iš grandinės ir galutinis lemiamas elementas keičia savo veiklą. gali būti, kad ankstina degimą arba duodą daugiau kuro ir kyla apsukos. siulyčiau nieko nežaist ir neatjunginėt, o padaryt civilizuotą ir patikimą tiesioginio pakaitinimo mygtuką nuo rėlės salone. pakaitini kada reikia ir kiek reikia ir kuri. galų gale pajunk tą rėlę atgal ir pažiūrėk ar tas pats ar ne.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.08
Amžius:
34
Pranešimai:
75
Miestas:
Pasvalys
pajungiau rele tai viskas susitvarke


StandartinėParašytas: 25 Vas 2007, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
tai nuvažiuok pas elektriką ir paprašyk, kad padarytų pakaitinimo mygtuką salone nuo rėlės. pasikaitinsi kada reikia ir važiuosi laimingas.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2007, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
kaip kam.. žvakės ir yra tam sukurtos, kad kaitintų :) nepareis jos žymiai greičiau nei naudojant įprastai, tai tikrai ;)


StandartinėParašytas: 26 Vas 2007, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.08
Amžius:
34
Pranešimai:
75
Miestas:
Pasvalys
o starteris ir akumuliatorius? man atrodo geriau pakaitinti zvakes negu akumuliatoriu kraut ir starteri sukt


StandartinėParašytas: 24 Geg 2010, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
aišku geriau siurblį susitvarkyt. bet matyt vyrukui litai neplėšo kišenės labai stipriai. Kur 1500 Lt už siurblio remontą, kur kokių 40 LT už knopkės atvedimą ir žvakių pakeitims mėnesiu anksčiau nei viskas būtų savo vietose. kiekvienam rinktis. niekas gi neremia prie sienos ir neliepia daryti būtent taip, tiesiog siūlomi problemos sprendimai, o kas kaip moka tas taip šoka.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery