Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 16:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Vas 2007, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.16
Amžius:
42
Pranešimai:
20
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 nostalgija
E39, 530d
isijungus blokiruotei, automatiskai gesinasi motoras....ar imanoma atjungti ta variklio gesinima.nes keleta kartu jau buvo tai kad isedus i pusni ar purva praverstu blokuote bet variklis neleidzia spustelt

_________________
ne gyvenimas veza, o BMW


StandartinėParašytas: 12 Vas 2007, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
1. nalabai aisku apie koki modeli kalbam (E32, E38, E65?)
2. ASC atjungimui centrineje kosoleje yra knopke.

o siaip cia idomus momentas apie ASC:

Everyone knows that you can disable ASC+T/DSC by pushing the button...and the warning light illuminates on the ctr dash, right...

...the traction/stability control of ASC+T/DSC will reduce engine throttle when will slip or loss of traction is detected...then will apply the brakes if traction isn't restored fast enough. This is all great and works faster than the normal driver can usually react to recover from over-steer/under-steer...fishtail...loss of control, etc.

But, there are times when this combination can put you in a situation where you're going no where fast. Let's put you on a slippery incline...you give it gas to get going but the rear wheels begin to spin...engine throttle is reduced (to help regain traction)...but the pitch of the incline is too great...so now the brakes are being applied...you're stuck on the incline. You can't move forward because engine throttle is being reduced when you give it more gas AND the brakes are being applied.

To overcome this situation...you really still need the ABS braking to be applied when the wheels begins to spin...but you need the power of the engine to remain...here's the trick (Easter Egg) that isn't written in the owner's manual:

1. Push & hold the ASC+T/DSC button (for approx 10 seconds)...the instrument cluster light will illuminate...THEN...will go off.
2., When the light goes back off...you are in a half-on/half-off mode...where the brakes will still be applied to a wheel that has lost traction...but the engine throttle reduction part of ASC+T/DSC is off.

once this mode has been activated...the only way to deactivate it is to turn the engine off...the next start-up will put the system back in default mode (ASC+T/DSC on).

Unlike the normal operation where you can go back and forth from on to off...this "secret mode" can only be turned on...and will remain on until you turn the car off, then restart.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2007, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
vitalucis rašė:
E32, mygtukas kur atjungia ir viena ir kita, o ar imanoma tik varikl blokav atjung

net pasimeciau.... :(

1. nelabai suprantu kodel ponas tikites issamesniu atsakymu kai pats nesugebate parasyti pilno zodzio.
2. kas yra "ir vienas ir kitas"? jei kalba apie vairiklio blokavima + zaidima su stabdziais - klausimas ar tavo automobilyje esanti sistema dar ka nors apskritai daro be variklio blokavimo (pirmosios sistemos tik varikli pridusindavo, veliau jau prasidejo reikalai su stabdziu naudojimu).
3. jei skaityt nemokate, nelabai kas ir pades.... mano poste pateiktame atsakyme gan issamiai aprasoma tai, ko tau reikia.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2007, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
166
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i M54 01'
nesupratau nieko..
beje, jeigu asc yra tai dar nereiskia, kad blokiruote yra...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2007, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
vitalucis rašė:
isijungus blokiruotei, automatiskai gesinasi motoras....ar imanoma atjungti ta variklio gesinima.nes keleta kartu jau buvo tai kad isedus i pusni ar purva praverstu blokuote bet variklis neleidzia spustelt


Tiesiog atjunginek ASC kai bandai is duobes/pusnies issikapstyt. Tam yra mygtukas ant paneles prie pavaru svirties jei pas tave E32 ar E34. Bent jau man atjungus jokiu problemu su isvaziavimu nekyla. O kitas gudrybes paliava gana issamiai aprase. Beje, pas tave blokuotas reduktorius poroje su ASC stovi ar as kazko nesupratau?

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2007, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
170
Miestas:
Didelis
Automobiliai:
(ex)E38 728i sport Individual 01'
(ex)A8 LWB 3.0L 04'
(ex)E60 525i N52B25 05'
MB E280 Sport CDI 07' isdaviau bmw
E90 320d 05' auto (zmonai patinka)
paskaicius postus,toks vaizdas,kad nevisi angliskai supranta,bet to nesako ir klausineja ta pati per ta pati. Juk aiskiai parasyta,kad palaikai 10s ASC mygtuka ir vaziuoji,jei pas kazka tas bajeris neveikia,reiskia jo nera,o siaip isvaziavimas is pusnies priklauso nuo tarpines (tarp vairo ir sedynes) ;)


StandartinėParašytas: 13 Vas 2007, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
///M Power rašė:
paskaicius postus,toks vaizdas,kad nevisi angliskai supranta,bet to nesako ir klausineja ta pati per ta pati. Juk aiskiai parasyta,kad palaikai 10s ASC mygtuka ir vaziuoji,jei pas kazka tas bajeris neveikia,reiskia jo nera,o siaip isvaziavimas is pusnies priklauso nuo tarpines (tarp vairo ir sedynes) ;)


Ir stumėjų skaičiaus :lol: . Atsimenu, kai maniškę E38 vos keturiese išstūmė (2,4 tonos) :lol: .

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 13 Vas 2007, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.22
Pranešimai:
286
Automobiliai:
f10
Nikas:
exSheichas
fricas rašė:

Ir stumėjų skaičiaus :lol: . Atsimenu, kai maniškę E38 vos keturiese išstūmė (2,4 tonos) :lol: .

tiksliau 1950kg, mane ant sdento amortizatoriu uzvare, tai sveriau ~2083kg :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery