Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 17:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.05
Amžius:
45
Pranešimai:
183
Miestas:
Vilnius
Sveiki!Norejau pasiteirauti gal yra kas ardes BMW320 91m reduktoriu.O gal kas turi parts manuala kuriame butu reduktoriaus ne tik isoriniai griauciai bet ir visi dantraciai,guoliai ir kitos detales.

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 20:55 
  
 
 
na tai jei reikia ardyk ir pamatysi issiaiskinsi viska kas ten per sistema, dar kitem papasakosi kaip vyksta wiskas.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2007, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
as ardes, tik nesuprantu, ko tu klausi :/ o realoem nera tokio varijanto kaip isardytas reduktorius :) neardoma detale :roll:

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 07 Vas 2007, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.05
Amžius:
45
Pranešimai:
183
Miestas:
Vilnius
Jei tingit skaityt, tai neskaitykit.
Jei nezinot ka parasyt tai nerasykit.
Zodziu, rasykit i tema... ačiū....



Va tame ir reikalas kad realom yra tik reduktoriaus korpusas.
Man reikalinga zinot is kur atsiranda kaukimas kai transmisija uzsyla iki darbines normalios temperaturos.Noriu suzinot reduktoriaus sandara kol dar neisardes, nes kai skambinau i KRASTA, tai pasake kad atskirom redukt detalem jie neprekiauja, isskyrus cielais redukt kuriu kaina 4000-5000 LT.
O jei kam idomu del uzimo tai jis pasireiskia(kaip jau sakiau) uzkaitus transmisijai.Pvz.: greitis apie 60-70km/h ir ijungi laisva pavara, uzimas jau girdisi, bet kai pabandai ijungti per prievarta begi(pvz 4-a) neismynes sankabos(tiesiog prispaudi svirti), tas uzimas dingsta.Kol transmisija salta viskas lyg ir OK.
Gal kas zino kam arteja galas-guoliui kokiam ar dantraciams, ar dar kam.
Man dar butu gerai zinot kaip reguliuojasi krumpliaratines poros sukibimas ir guoliu laisvumai.
Tai va kam man tas reduktoriaus brezinys ar parts manualas su detaliu isdestymo eskizu.

Gal kiek ir issipleciau.......

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 07 Vas 2007, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2056
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Jei reduktorius ūžia - susidėvėja dantračiai. Jei nori reguliuoti dantračius [-o< užjaučiu. Vergiškas darbas ir butinai dantračiai turi būti poroje. kaip atrodo vidus - pasiieškok, tikrai yra forume Foto

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2007, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
reduktoriaus nuotraukas rasi skyrelyje pasidaryk pats... o brezhinuka http://www.realoem.com

reduktoriaus uzhima geriausiai girdisi, kai mini gaza, laisva pavara riedant jo praktishkai neigirdi... vienu zhdodzhiu uzhia, kai gauna apkrovos...

gal pas tave dezhe uzhia, o ne reduktorius...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 08 Vas 2007, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Visu pirma pradekime nuo to ar tikrinai tepalo lygi, labai patartina pasikeisti nauju. Reduktoriaus "mesinejimo" kaina yra gerokai didesne nei deveto pirkimas. Turint omeny, kad auto 320, tai reduktoriu bus sociai. Kaina gali rasti ir uz 50-100lt + tepaliukas koki 50lt (neblokuotam)... Viso pasikeitimas gautusi grubiai 100+50+darbas. Dabar primesk kiek tau reiketu investuoti ardant... Jeigu butu blokuotas tai dar dar is bedos kazka vertetu gimdyti, bet ir tai finansiskai neapsimoka...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 08 Vas 2007, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.05
Amžius:
45
Pranešimai:
183
Miestas:
Vilnius
Siaip tepala tai pries kokius 9000-10000 km keiciau ir dezej ir reduktoriuje.Reduktorius neblokuotas.O del to kad uzia reduktorius ar deze as irgi nesu isitikines 100%, bet garsas lygtai eina is galo.Gal kas gali patarti kaip isitikinti kuris cia.As nemanau kad kainuotu ypatingai brangiai, jei tai darysiu pats.Tik tiek kad nesinori pradet jo draskyti kol neturiu kokios nors literaturos.Man paciam idomu kas ten tokio stebuklingo viduj jei net neparodyta ''realoem''.
GENA, uzimas pas mane kaiptik girdisi tik ant laisvo begio(greitis apie 60-70km/h), o kai duodi apkrovos nutyla.
Na kolkas ačiū jums uz pasisakymus....

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 02:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
samsung rašė:
kaip stabdy paspaudi iki galo kad sustotum lb kerta per pedala.atrodo kaip drostu koki diska.kas yra?nesijaucia kad butu abs o tik kazkoks keistas karsas su drozimu


Kaladeles pasitikrink, gal ant kurios nuplyso ferodo...


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
autoriui: pasikeli mašiną visą arba tik galą (ant pakelėjo arba ant duobės su domkratais) apžiūri ar nėra apsibuzoje t.y. ar neapsitepalavę nei reduktorius nei pavarų dėžė, tada ijungi 5tą pavarą ir klausai palindęs po mašiną kur ūžia jei ūžia dėžė tai imi iš šroto kitą arba taip ir toliau važinėji nekreipdamas dėmesio nes jos remontas labai brangus ( guolis apie 200-300 litų + darbas ir t.t. pigiau kita bet ir nežinai ką nupirksi), jei ūžia reduktorius tai irgi nelabai ką padarysi pigiai, jei neblokuotas tai perki kitą bet su sąlygą kad jei ūš grąžinsi, jei blokuotas ir nesudrožtas tai galima kažką galvot t.y. pirma išsiaiškint kas ūžia ( greičiausiai guoliai) ir bandyt keist juos, jie pigesni nei rutuliniai bet kainų nežinau, bet nepamiršk kad turėsi keist ir salnikus (šoniniai po 50-80 litų, priekinis pigesnis gal 40-60 litų) + tepalas ( jei neblokuotas tai gali ir už 20 litų susipilt, jei blokuotas tai litras apie 80 litų) vienu žodžiu išlaidos nemenkos gal geriau tu išsiaiškink kas tau ištikro ūžiai ir jei niekur tepalo netrūksta tai važinėk ir toliau kol pradės kaukt tada iš šroto kitą nusiperki ir tiek
reduktoriuas vidurių foto čia viewtopic.php?t=19821

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
man atrodo kad tikrai kazkas bus su tepalu negerai :) nes jei jis padirba, susyla, suskysteja ir ko pasekoje uzia :) principas toks pats kaip pas daugeli automobiliu to reduktoriaus :) satelitu dezute, planetarke, xustovikas :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
dar turiu autoriu patarimą: jei ūžia reduktorius ir jis neblokuotas, gali pabandyt susipilt Lukoilo mineralinę transmisinę alyvą ji ten po 6 litus už litrą kainuoja bet tiršta kaip kisielius tai turėtų sumažint ūžimą

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
bet tai jei jis ji nori tvarkyti, ar tai apsimoka? :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
jau sake kad nelabai :) geriau pirkti kita (deveta be abejo :) )


StandartinėParašytas: 11 Vas 2007, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
tikrai taip :) 150-200 litu :) srote :) ir tikrai tu 320 ir 318 kaip prikakota srotuose :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery