Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 11:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.18
Amžius:
42
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
hartge rašė:
http://www.geocities.com/etaben2000/3er/beschl.htm


Šiaip ten greičiausiai dyzelis nes pažiurekit kur redlainas nuo 4500 prasideda

pas dyzeli 5 begiu ties 3000rpm buna 140km/h :wink:

_________________
E30 325


Paskutinį kartą redagavo BMW 325 15 Geg 2006, 12:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
tomce rašė:
hartge rašė:
http://www.geocities.com/etaben2000/3er/beschl.htm
Šiaip ten greičiausiai dyzelis :D nes pažiurekit kur redlainas nuo 4500 prasideda :D

Deja E30 325E yra mažasūkis ( ~ 1000 sukiu mažiau nei benzinas ) motoriukas. T.y. sūkiai kaip dyzelio, dinamika benzo.

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Rolandas rašė:
tomce rašė:
hartge rašė:
http://www.geocities.com/etaben2000/3er/beschl.htm
Šiaip ten greičiausiai dyzelis :D nes pažiurekit kur redlainas nuo 4500 prasideda :D

Deja E30 325E yra mažasūkis ( ~ 1000 sukiu mažiau nei benzinas ) motoriukas. T.y. sūkiai kaip dyzelio, dinamika benzo.
: IŠKUR tokios žinios?sakyciau atvirkščiai apsukas pasiekia kaip normalus benzas o sukimo momentas kaip dyzelio,netgi buvo vadinamas jis benzininiu dyzeliu :D del sukimo momento didelio


StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.09
Amžius:
41
Pranešimai:
155
Miestas:
Vilnius, Klaipeda
ooooi cia man atrodo tuoj tokiu variantu prisiskaitysime....

dyzelistai jus dyzelistai.... :roll:

_________________
E30 power


StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 15:40 
  
 
 
pas economa sukiai sumazinti, galvos kanalai mazesni, voztuvo spyruokles ne tokios tvirtos kaip paprasto m20b25... Ir is vis. Bmw economas :D ???


StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
nesilazdavokit, ta modeli tikrai pelnytai galima vadinti "ekonomu" - pats su tokiu vazinejau metus laiko, tikra tiesa, MIESTE 100km pakanka 10L benzino arba 11L duju. O atsizvelgiant i kubatura, 2.7L - tai tikras ekonomas.

taip, jo sukiai mazi, redlainas - tikrai nuo 4500 rpm. Tai tiesiogine prasme amerikos rinkai adaptuotas bmw E30. O del "valinimo", kaip kai kurie issireiske, jis tegali lenktyniauti su E30 320i, ne daugiau. Tik priekaboms tampyti jis tinka geriau uz 320i :roll:

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 15 Geg 2006, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Ged@s rašė:
nesilazdavokit, ta modeli tikrai pelnytai galima vadinti "ekonomu" - pats su tokiu vazinejau metus laiko, tikra tiesa, MIESTE 100km pakanka 10L benzino arba 11L duju. O atsizvelgiant i kubatura, 2.7L - tai tikras ekonomas.

taip, jo sukiai mazi, redlainas - tikrai nuo 4500 rpm. Tai tiesiogine prasme amerikos rinkai adaptuotas bmw E30. O del "valinimo", kaip kai kurie issireiske, jis tegali lenktyniauti su E30 320i, ne daugiau. Tik priekaboms tampyti jis tinka geriau uz 320i :roll:
tai 6udas,galvojau toki varykli detis :D


StandartinėParašytas: 18 Geg 2006, 03:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.08
Amžius:
47
Pranešimai:
126
Miestas:
Vilnius
geras variklis jei ramiai vazineji, ilgesne stumokliu eiga, sukimo momentas dydesnis nei normalaus 2,5 ir prie tukstanciu mazesniu apsisukimu, o jei nori jam sukius pakelt uzmesk galva nuo 2.0 nenugincijamas zveris gausis :) tiesa ekonomija nukencia ir ziauriai :)

_________________
e24 628 82
e21 315 82
E30 325 90


StandartinėParašytas: 18 Geg 2006, 09:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Kurgine rašė:
geras variklis jei ramiai vazineji, ilgesne stumokliu eiga, sukimo momentas dydesnis nei normalaus 2,5 ir prie tukstanciu mazesniu apsisukimu, o jei nori jam sukius pakelt uzmesk galva nuo 2.0 nenugincijamas zveris gausis :) tiesa ekonomija nukencia ir ziauriai :)
galvos tarpine nuo 2.0l išlys i cilindra nuo 2.7 ,žinom ta bajeri :D jau tada geriau imt 2.5 ir det alkunini su stumuokliais nuo 2.7 :D


StandartinėParašytas: 18 Geg 2006, 12:11 
  
 
 
eefkaa rašė:
kiks skaitosi variklio nr. kaip jus ten vadinat (Pvz. kaip E30) ir taip toliau.koks sio variklio kodas?


geriau papasakok kiek benziniuko ima tau? nes as neseniai norejau imti 325 bet susilaikiau :lol:


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 20:18 
  
 
 
tai vis del to 2.7 padeda 2.5 ar ne amr galios greicio ? kiek turi kilowatu 2.7???


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
M Power rašė:
tai vis del to 2.7 padeda 2.5 ar ne amr galios greicio ? kiek turi kilowatu 2.7???


pagal mano kataloga su katalizatoriu turi 90 kw be katalizatoriaus 95kw, nieko jis nepadeda nusiramink :)


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 20:30 
  
 
 
tiek mazai? nelabai norisi tiket.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 21:32 
  
 
 
issiaiskinau dabar nesinorejo tiket kad tiek mazai bet tikrai tiek stai cia dar truputi infos http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20


StandartinėParašytas: 06 Vas 2007, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
tomce rašė:
Kurgine rašė:
geras variklis jei ramiai vazineji, ilgesne stumokliu eiga, sukimo momentas dydesnis nei normalaus 2,5 ir prie tukstanciu mazesniu apsisukimu, o jei nori jam sukius pakelt uzmesk galva nuo 2.0 nenugincijamas zveris gausis :) tiesa ekonomija nukencia ir ziauriai :)
galvos tarpine nuo 2.0l išlys i cilindra nuo 2.7 ,žinom ta bajeri :D jau tada geriau imt 2.5 ir det alkunini su stumuokliais nuo 2.7 :D

Tai dedi tarpine nuo 2.5i ir kokios bedos? Jei ka chebra daro su 2.5i galva ir i 2.7 bloka deda 2.5i stumus(nes blokai vienodi, tik buna zymiai geriau issilaike nei 2.5i), tai kaip manai kaip ten su tarpine reikalai :?: Svaigstat kazka ir nezinot nei patys ka !!! Kiek galima kartot, kad sis modelis buvo ekonominis, mazesnes issiurbimo angos,skystos voztuvu spyruokles, bukas valikas ir ankstokas ribotuvas. I si bloka galima det 2.4 td alkunini, tai primesk koks ten zingsnis? To pasekoje belekoks sukimo momentas prie zemu sukiu. Jums pagrindinis masinos rodiklis arkliai ir kw ? Kas yra tik skaiciu israiska, jei nesuklysiu : HP = (NM*aps/min)/5252 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pataisyta : 2.7i ir 2.0i galvu degimo kameros vienodos !!!!!!!!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery