Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 20:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 10:05 
  
 
 
Viskas prasidejo kai supliso slanga ausinimo, pakeiciau slanga nuorinau, o gal blogai nuorinau, bet karsta veja pucia i salona tai gal gerai, bet dabar vaziuojant daznai rodykle nestovi per viduri bet pakripsta i desne puse ir sustoja ties pirmu bruksneliu nuo vidurinio bruksnelio po desne, kas gali buti ? kartais stovi rodikle per viduri,bet dazniau pakripusi i desne nesvarbu ar vaziuji 150km/1h, ar 50km/1h
o gal parejo dasikas?


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
dazhniausiai tai ishsprendzhia termostatas+termomova (man irgi ishsprende) arba 1 ish ju. Rechiau datchikai ar kiti dalykai.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 11:20 
  
 
 
Greiciausiai termostatas bet yra sansu kad ir dacikas gali buti blogai veikiantis. Pradziai siulyciau patikrint ar dacikas gerai veikia (rodo). Jei gerai veikia bandyk termostata keisti.
O siaip ar nera ausinimo skystyje tepalo arba atvirksciai gal trukus slangai uzkaitinai varikli ir yra trukusi pas tavo masina galva? Gal del to ir kaista?
Ar ant karsto variklio neuzpyliai salto ausinimo skyscio?
Ir siaip kol nesusitvarkysi ausinimo sistemos problemu siulyciau kuo maziau vazinetis ir tuo labiau 150 km/h nes BMW bijo perkaitinimo ir trukineja, lankstosi nuo to varikliu galvos :(


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 12:14 
  
 
 
Ziurek,gal termostatas uzsikerta.Nezaisk su tokiais dalykais,nes variklio perkaitimas pats zinai kuo gali baigtis.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 14:11 
  
 
 
O tai jei blogas termostatas tai vandens nevarinetu po sistema, o kaip atpazint kad blogas termostatas, ir kaip patikrinti datsika (o kur jis stovi) BMW530i m30, o kas buna kai truksta galva (dingsta ausinimo skistis ), na as nebuvau lyg uzkaitines na temperaturos rodykle nebuvo daejusi iki raudonos spalvos,
gal tik gali buti blogas kampas slangos kuria pakeiciau ji eina nuo termostato iki galvos (15cm ilgio 90 laipsniu kampu ji stovi tik 530,535,730,735 bmw,) ten dabar gal kampas 80laipsniu bet vanduo cirkuliuoja...........


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 15:54 
  
 
 
Kai truksta galva arba susilanksto (m30- dazniausiai tik susilanksto, pradeda varyt ausinimo skysti i tepala - daugeja tepalo, ant dangtelio ir matuokles tepalo atsiranda baltu apsnasu - putu arba atvirksciai i skysti varo tepala tada issipletimo bacioke buna matyt tepalo - baltu riebalu plaukioja mazeja tepalo.
Pas m30 variklius girdejau labai sunkiai nusiorina zymiai sunkiau nei m20 ir m50 pabandyk dar karta nuorinti gal pades.
Ir siaip is patirties jei issipletimo bacioke yra norma ausinimo skyscio tai nereiskia kad jinai nusiorinus ir jai uztenka to skyscio.
Kad vanduo cirkuliuoja per ta slanga tai gerai reiskia cirkuliacija vyksta :) Bet dabar klausimas ar gerai nuorinta?
Ar termostatas laiku atsidaro, o gal prie aukstesnes temperaturos atsidaro nei turi atsidaryt?
O gal viskas tvarkoj tik dacikas apgaudineja, o gal grandine kurnors nekontacina?


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.23
Amžius:
38
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535ix
E81 118D
E32 730 M60 '92
Honda CM200 '80
Skype:
krakadilas.E32
gal ausinimo skyscio mazoka.

_________________
Metal On Metal


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.16
Amžius:
50
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 530d 98´
Pirmiausiai isitikini kad ausinimo skyscio netruksta(principe jei truktu, kompas turetu sakyti) Po to uzkuri varikli ir leidi pasilti, kai temp. rodykle pasiekia viduri, tada paciupineji slanga kuri i radiatoriu eina ir radiatoriaus virsu- jei jie salti, tada beda termostate (galima isimt ir patikrint, jei karstam vandeny atsidaro plinai, tai greiciausiai dacikas grybauja). Jei slanga ir radiatorius karsti, o variklis kaista tik mieste, tada greiciausiai beda termomovoj.
Jei slangos varikliui truputi pasilus pasidaro kietos, tada greiciausiai galvos tarpinei amen, sitas variantas pats blogiausias.
Dar jei auto su kondicionierium, tada paziurek ar radiatoiriai neuzsinese, juos priklauso karta per sezona valyt.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 12:56 
  
 
 
kaip suprasti kieta slanga, ji kieta buna tik uzvedus ryte masina ar visada, pas mane buna kieta slanga bet kai atsuki bakelio kamsti iseina oras, uzdarai kamsti vel uzvedi tada buna gerai, as suprantu jei tarpine butu trukusi tai slanga visada butu kieta ar ne?


StandartinėParašytas: 15 Bal 2005, 12:05 
  
 
 
Kiek ziurejau BMW masinu slangos kai karstas variklis buna pas visu kietos.
Va jeigu pas tave saltam varikliui uzvedus slangos buna kietos tai tada jau kazkas blogai :)


StandartinėParašytas: 15 Bal 2005, 12:17 
  
 
 
Šlangos pradeda plysti tuomet kai sutrinka visa ausinimo sistema. O ji sutrinka paprastai del termomovos rečiau del termostato ar vandens pompos. Praeita savaite pakeiciau termomova ir viskas baiges. Nors iki termomomovos isryskinimo buvo ilgas keles: 1 pakeitem termostata, nieko nepadejo; 2 išėmėm pompa, viskas tvarkoj 3 pakeitem termomova + reikejo radiatoriu vežti pas meistrus nes paprastai uzvirimo neatlaiko; ir 4 svarbus momentas niekada nereikia stipriai užveržti radiatoriaus dangtelio, versti tik su pirstais o ne is visos sveikatos delnu. jei i domu termomova kainuoja nauja 140 litu. sekmes


StandartinėParašytas: 15 Bal 2005, 12:19 
  
 
 
Kleckas1978 rašė:
Kiek ziurejau BMW masinu slangos kai karstas variklis buna pas visu kietos.
Va jeigu pas tave saltam varikliui uzvedus slangos buna kietos tai tada jau kazkas blogai :)

o bmw slangos visalaika buna kietokos.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2014, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
sveiki, pas mane m30b35 kaista motoras. kai gazuoji pradeda pust slangas kieteja jos, tepale antifrizo ar antifrize viskas svaru kaip priklauso, visos slangoa syla, tai reiskias cirkuliacija vyksta, tai nujauciu, kad galvai arba tarpinei viskas? kas dar gali but? gal nenuorinta tinkamai?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2015, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
Buvo nukelta galva, nuslifuota, pakeista galvos tarpine, viskas susrinkta atgal, visitek kaista ir pucia slangas gazuojant. Pastebeta, kad nuemus dirzeli nuo vandens pompos gazuojant nepucia slangu, tai cia galbut problemos su vandens pompa, bet visos slangos susyla, radiatorius siltas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery