Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 10:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 19:44 
  
 
 
Buvo jau nemažai kalbėta apie tuos reguliatorius,bet niekas neparašėt,kaip išsprendėt tą problemą.Remontavotės reguliatorių,pirkot naują,ar keitėt amortizatorius į paprastus.(o gal jau atsirado naudotų, laužynuose).

Pas mane ties viena padėtim pradėjo smarkiai leisti skystį. Užfiksavau ties aukščiausia padėtim,kad nebėgtų ir mastausi visokius variantus.Nelabai taip smagu važinėt dantys barška :? . Gal turėsit kokių patarimų, kaip pavyktų už prienamą kainą susitvarkyti.


StandartinėParašytas: 31 Sau 2007, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
o kokia tu dar padety uzfiksavai? pas mane self levingas bedu ir turiu su leidziamu skysciu.bet pas mane pvz niekas nesireguliuoja arba as nzn :oops:


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 02:21 
  
 
 
Tas reguliavimas tai nėra iš mašinos salono.Palindau po mašina ir tą traukę(sujungta su reguliatorium ir stabilizatorium) kuri juda,pastūmiau į priekį,kiek įmanoma ir tokioje padėtyje užfiksavau.(pažiūrėjus į "self-leveling"schemą bus aišku.)Kai traukė tokioje padėtyje,mašinos kėbulas(galas) yra aukščiausiai iškeltas.

Bet žiūriu,kad pradėjo lašėti.Tikriausiai nebepadės tie reguliavimai.Reiks turbūt dėtis paprastus amortizatorius.Gal kas dėjot,gal žinot ar lengva pritaikyti?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 07:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Arius rašė:
Užfiksavau ties aukščiausia padėtim
jei tu dar nori susitvarkyti ir vazineti su siais amortizatoriais,tai siulyciau su tokia padetimi kolkas nevazineti,nes gali pribaikt ne tik reguliatoriu bet ir amortizatorius :!: :idea: juk tu dabar vaziuoji kaip be spiruokliu :!:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 07:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Arius rašė:
Bet žiūriu,kad pradėjo lašėti.Tikriausiai nebepadės tie reguliavimai.Reiks turbūt dėtis paprastus amortizatorius.Gal kas dėjot,gal žinot ar lengva pritaikyti?
taip tau jau nebepades aukscio reguliavimas :!: o del pakeitimo paprastais,tai nieko dar nesu girdejas,kad butu pasikeites.ten gal ir galimetu pasitvarkyt ta aukscio reguliatoriu,bet yra vienas ar ne vienas sunkumelis.tai kad vamzdukai inteinantis i reguliatoriu yra uzkirmyja,o antra priejimas durnas.sitie du dalykai ir trukdo,bent jau man trukde ji nusiimt,nebent spec. irankius kokius tai turejus :roll:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 07:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
stashas rašė:
o kokia tu dar padety uzfiksavai? pas mane self levingas bedu ir turiu su leidziamu skysciu.bet pas mane pvz niekas nesireguliuoja arba as nzn :oops:
kolega Arius viska teisingai aprase apie aukscio reguliavima :!:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 12:15 
  
 
 
Šiaip sukėlęs į viršų važiavau tik avariniu atveju. Reiks važiuoti iki kokių nors meistrų-burtininkų. Nes jei keist amortizatorius kitais,tai reiks ir vairo stiprintuvo žarnas truputį pakaitalioti.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Arius rašė:
Šiaip sukėlęs į viršų važiavau tik avariniu atveju. Reiks važiuoti iki kokių nors meistrų-burtininkų. Nes jei keist amortizatorius kitais,tai reiks ir vairo stiprintuvo žarnas truputį pakaitalioti.
tai tu kai varysi pas tuos burtininkus paklausk ju,ar jie nesugebetu vietoj to seno istatyti koki tai kraniuka :roll: nes as manau kad tas dabartinis originalas reguliuoja slegi,i amortikus.tai galimetu atlikt ir su kraneliu,manyciautai butu geriausias sprendimas :idea:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 21:06 
  
 
 
Pradėjau keisti self-levelingą į paprastą pakabą. Nuotykiai tokie. Tinka amortizatoriai paprasti.Viršutiniai galai paprastų storesni,bet tinka,papildomai reikia nusipirkti "absorberį"(toks kaip salenblokas) ir dar metalinę tarpinę.Vienu žodžiu priedus,kur dedasi su paprastais amortizatoriais.Kiekvienas servisas juos turi ir jie kainuoja nedaug. Spyruokles reikia keisti.("Self-levelinės" yra trumpesnės). Tinka tuos kur būna su paprastais amortiz. Vairo stipr.siurblį reikia keisti,nes neina užkimšti išėjimo į amortizatorius, skylės.Labai didelis spaudimas leidžia skysčius,arba trūksta korpusas.
Vienu žodžiu pakeitimas nėra labai sudėtingas,o kaina daugmaž gaunasi:
Jei keičiama dėvėtomis dalimis,
Amortizatoriai.2vnt.-100Lt.
Spyruoklės2vnt apie 100Lt.
Laikikliai,gumos,salenblokai apie 100Lt.
Vairo stiprintuvo siurblys iki200Lt
Darbai nuo 250Lt.
Taip,kad reikalas gaunasi nuo 750Lt.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 21:24 
  
 
 
O dėl reguliatoriaus pakeitimo į kokį kitokį hidraulinį stebuklą,tai manau,kad sudėtingas reikalas. Į servisus atvažiuoja tik tie kurie nori pasikeisti iš levelingo į paprastą pakabą :D Šrotuose tik iš pasakojimų girdėję apie tokius dalykus(self-levelingą)...Čia tokia situacija Šiauliuose,tikiuosi Vilniuj,Kaune geresnė padėtis.
Reiktų apsilankyti,kur remontuoja visokius hidraulinius mechanizmus.Tokiose firmose,kaip "Sveteka",pagauti mechaniką ir jį išklausinėti. Arba bandyti pritaikyti nuo kitų mašinų,kiek žinau "Sigma","Omega",MB "E" klasės, turi panašias sistemas.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 21:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Arius,o čia touringui ar sedanui darai?


StandartinėParašytas: 03 Vas 2007, 11:26 
  
 
 
Čia keičiau sedanui. Nežinau ar touringui labai skiriasi :?:


StandartinėParašytas: 04 Vas 2007, 23:33 
  
 
 
pas mane irgi po truputi leidzia per reguliatoriu bet bčdos dideles nematau dapili ir toliau varai,bet kai meistriuks pradejo reguliuot auksti tai mates kaip ant akiu bega skystis kol kilnojo gala.o tai nieks nesidomejo kiek tas reguliatorius kainuoja naujas? idomu butu.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2007, 00:22 
  
 
 
Naujas reguliatorius kainuoja apie 950 Lt. :( Bet didelė tikimybė,kad teks keisti ir vamzdelius nes jie oksiduojasi, ir sukant lūžta sujungimai.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2007, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Arius rašė:
Naujas reguliatorius kainuoja apie 950 Lt.
o tu nesiklausiai meistreiliu,gal sena galima butu suremontuot :?: :!:

_________________
bmw


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery