Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Bal 2005, 17:27 
  
 
 
Apturejau tokia problema: isibegejant palaipsniui spaudziant gaza, po kiek laiko masina pradeda beveik nereaguoti i gaza (trauka pasidaro kaip 0.5ltr variklio), tada atleidziu ir vel spaudziu-normaliai, toliau laikant gaza (po kiek laiko) vel pradeda nebetraukti, tada vel atleidziu ir paspaudziu-susitvarko. Ar galetu buti kalta droseline sklende? maciau ten kazkokia fishke jungiasi, gal ji (sklende) elektronine? Kokiu butu pamastymu? tikiuosi aiskiai isdesciau situacija :roll: . Dekui.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2005, 18:43 
  
 
 
as manau kad kazkas su degimu. neteko susidurt bet as taip manau. dirza keitei paskirstymo?


StandartinėParašytas: 05 Bal 2005, 10:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
gal kazhkas su benzino padavimu... filtras uzhsikishes, siurblys prie mirties, bake esantis sietelis uzhsikishes... slegio reguliatorius numire...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 05 Bal 2005, 10:21 
  
 
 
Filtras keistas, iki magistrales kuras ateina normaliai. O kaip galima butu garazo salygom patikrint ar slegio reguliatorius kaltas?
Adomui: cia ne dirzelis, o grandine.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2005, 11:33 
  
 
 
Vakar krapsciausi truputi ir pagalvojau, kad turbut bus kaltas slegio reguliatorius :-k . Nes:
Misinys yra liesas, issukes zvakes pamaciau, kad jos baltos. Siaip variklis dirba nelygiai, atjungus zonda (misinys pariebeja) ir variklis pradeda dirbt lygiai lygiai, reiskia misinys pasidaro ne riebus, o normalus. Pasidaro ne riebus, o normalus, nes slegio reguliatorius veikia (arbe neveikia) ne taip kaip turetu. Vaziuojant, siek tiek ant apkrovos, varikliui turi buti paduodama daugiau kuro, nei ant laisvu apsuku. Yra sudeginama daugiau kuro, o kad jo daugiau sudegint reikia daugiau ir paduoti, o kad daugiau paduoti reiskia reikia, kad slegio reguliatorius jo praleistu maziau atgal i baka, kuo didesnes apsukos. Nes, kadangi, slegio reguliatorius neveikia (kaip as manau), tada tas kuras visgi grazinamas atgal i baka, neatsizvelgiant kokios yra tuo metu variklio apsukos, o vaziuojant kuro neuztenka tada pradeda, kaip sakiau, netraukti. Atleidus gaza, vel susidaro slegis (siurblys pripumpuoja) ir paspaudus gaza vel vaziuoja normaliai. As manau, turetu buti taip, kuo didesnes apsukos, tuo didesnis vakuumas s.reguliatoriuje, tuo maziau kuro praleidzia atgal i baka.
Atjungus vakuumine slangele nuo s.reguliatoriaus, variklis prigesta, nes gauna papildomo oro. Uzglusinus ta slangele, variklis oro nebegauna, s.reguliatorius "nepajungtas", variklis dirba zymiai lygiau, nei ta slangele uzmovus ant s.reguliatoriaus. Nuosprendis: keisti slegio reguliatoriu.
Ar teisingai sapalioju? :roll: . Patvirtinkit arba paneikit ka nors. Dekui uz kantrybe :)


StandartinėParašytas: 06 Bal 2005, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o gal tiesiog zondas amen, jei jį atjungus variklis gerai dirba?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 06 Bal 2005, 15:27 
  
 
 
Zonda atjungus ryja 20, su juo ~10. Manau geras.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2005, 10:45 
  
 
 
vat pas mane irgi tokia pati beda....mantysas tu jau gal keitei slegio reguliatoriu...pasikeite kas nors?


StandartinėParašytas: 07 Bal 2005, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Gal kas turi trishaki su shlangute ir manometru toki, kad galetu uzhdeti ant benzino linijos ir pasizhiureti kas ten per slegis... shlangute turetu buti ilgesne, kad galetu ishlisti pro kapota ir vazhiujant matytum... jei slegis krinta vazhiuojant, tai arba slegio reguliatorius arba siurbliukas nespeja pripumpuoti (arba jis nusibaige arba uzhsikisho jo padavimas)...

vienareikshmishkai negalima taip pasakyti...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 07 Bal 2005, 12:34 
  
 
 
Kito reguliatoriaus dar nebuvau idejes. Manau reiktu patikrinti su manometru tada.
Siurbliukas sudaro slegi X, slegio reguliatorius praleidzia i baka slegi Y, sistemoje lieka slegis Z=X-Y. Tai jeigu prijungus manometra matuoti slegi Y, tai kuo didesnes apsukos, tuo mazesnis slegis turetu buti, nes bus didesnis vakuumas ir maziau kuro praleis atgal i baka. O jei s.reguliatorius neveikia tada slegis Y bus visada pastovus. Ar teisingai? O slegis X visada pastovus?


StandartinėParašytas: 07 Bal 2005, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
kazhka tu chia primaishiai... siurbliukas - X gerai.... reguliatorius Y turi laikyti pastovu slegi sistemoje (pas mano BMW turi buti 3,5 bar), kuris vazhiuojant jokiom salygom neturi kisti, jis kinta tik ant laisvu apsuku, tam reikalinga ta shlangute, kad reguliatorius zhinotu , kad laisvos aspukos, o kada reikia laikyti darbini slegi.... tai to z nereikia ish viso...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 08 Bal 2005, 11:15 
  
 
 
Dekui uz paaiskinimus. Turiu dabar ardymui dar viena Bmw, tai bandysiu deti kita reguliatoriu ir visa kita ko prireiks :)


StandartinėParašytas: 17 Bal 2005, 12:23 
  
 
 
Problema kaip ir isspresta, ipyliau 10-cia litru daugiau benzino ir bedos kaip nebuta. Anksciau sakiau, kad nelygiai dirba, atjungus zonda pradeda lygiai dirbt. Dabar viskas susitvarke, dirba visada lygiai ir normaliai. Kaip suprantu kompas surinko pakankamai duomenu ir padare savo isvadas :) . Nes kadangi anksciau, t.y. ziema, masina pastovedama keleta dienu su ijungta signa, numarindavo akuma, kuris ir taip ne pirmos jaunystes, as ji nesdavau i rusi, kad vargselis nesusaltu, tadangi resetindavosi kompas.


StandartinėParašytas: 17 Bal 2005, 15:57 
  
 
 
o man tai va pakeite lambda zonda ir viskas normaliai dabar:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery