Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 01:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tik, kad durnai tas kompas reguliuoja... Turejau galanta, tai uzkurus kol saltas jis apsukas laikydavo ~1600, kai pasildavo kazkur iki 60 laipsniu numesdavo iki ~900. Galetu taip ir pas bmw but... daba saltas 500-600, siltas 900...


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
tankas rašė:
myshaa21 rašė:
....


Ar oro filtras originalus su deze? Gal kur slagos suskirdusiuos ir gaudo ora.

su filtru ir deze viskas gerai, slangos geros.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
Rytisss rašė:
del zondo variklis gali tik nestabiliai dirbti laisvom apsukom, bet nuo jo apsukos tikrai negali buti mazesnes. Siaip tu apsuku nepakeisi, nebent kompa perprogramuosi. Beto, kodel tu isitikines, kad pas tave tachometras gerai rodo? O ir jei, kaip sakei, apsukos turi buti 850-+50, o pas tave apie 800, tai ko tu nori?

pagal spidometra ir pas mane rodo kad kazkur 650-600rpm bet kompas rodo max 800 kai zondo ytampa pakyla. o siaip svyravimas nuo 700 iki 800 max ir retai. o kai variklis daugiau nei 4 cilindru tai apsukos visada buna mazesnes ant laisvu, ypac V6 ar V8.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
Xolen rašė:
Pas mane tai ant salto buna apie 500-600, tai nuo variklio drebejimo, visa masina dreba ir siaip nelabai malonu, nes toks jausmas kad jis tuoj tuoj uzges... o kai pasieke darbine temp. apsukos ~900...

o pas mane atvirksciai kai kai salta tai lyg ir 900 rodo bet pasilus nukrenta.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Įtariu_BITES rašė:
kažkaip neteko girdėti, kad kas apsukas kažkaip keltų. gi čia kompas reguliuoja viską.

pazadu siandien arba rytoj nufotografuoti ir parodyti kaip ir su kuo as jas reguliavau :oops:

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
50
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36
kompas reguliuoja apsukas tai pats nesukinek jokiu varzteliu! pas mane saltas 950. karstas 650 700.


Paskutinį kartą redagavo dadas 16 Sau 2007, 19:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
myshaa21 rašė:
o pas mane atvirksciai kai kai salta tai lyg ir 900 rodo bet pasilus nukrenta.

siaip gal taip ir turetu buti... kol variklis saltas, paduoda truputi daugiau kuro ir apsukos didesnes, kai pasyla, tai ir nukrenta...
nors pas mane apsukos visada 600-700 ant laisvu ir nejuda is vietos. tiesa anksciau yra buve, kad nei is sio, nei is to pasoka iki ~1700 ir nukrenta iki 700 ir taip kokius 3 kartus, o paskui viskas vel gerai, bet taip buvo neilgai ir labai retai.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
jo, bmw variklis nesireguliuoja "rankiniu" budu, o gauna info is zondo ir perduoda y kompa, kuis ir reguliuoja variklio darba. o zonda bet kuriuo atveju keisiu nes uzkniso tas nestabilus darbas ir drebejimas.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2007, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
butent sita varzteli reguliavau, nes apsukos visada buvo ties 1000 :oops: :oops: :oops: net neisivaizdavau kad tai kvaila :oops:

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Sau 2007, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
tai kad cia M40 variklis, ten tokio varzto nera.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery