Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 02:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.18
Amžius:
42
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
m20b25. zodziu uzkurus ryte lyg viskas tvarkoj apsukos pakile dirba tvarkingai ir is leto leidziasi. pasilus truputi masinai pradeda kvailioti atrodo masina nori uzgesti ir vel staiga apsukos pakyla ir taip karts nuo karto. atrodo kad elektra dinginetu ir vel staigiai atsirastu.
is anksto dekui visiem uz isreikstas mintis.

_________________
E30 325


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Manyciau tai zondas,arba laisvos eigos voztuvas.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Pas mane ir tas pats. Bet prasidejo neperseniausiai. Ir tik kai variklis visiskai saltas.

Jei butu beda su LZ sokinetu vislaika, nepriklausomai ar saltas ar siltas variklis.

O dabar kai salta uzkuri pradziai 2000aps. krenta po truputi iki 750-800aps. ir tada dar zemiau iki 450-500aps kol uzgesta arba meta vel apsukas iki 2000aps.

Manau pas mane gali buti del oro filtro, LEV arba oro matuokleje temperaturos sensorius parejes.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
tankas rašė:
Jei butu beda su LZ sokinetu vislaika, nepriklausomai ar saltas ar siltas variklis.


labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio. tuo momentu veikia tik zondo pašildymo relė. kai įkaista zondas (man regis darbo temperatūra apie 200 laipsnių celsijaus, nors gal klystu), tik tada jis ima siųsti, o kompas priimti zondo signalus. tad, manau, jei tik tada ima apsukos plaukioti, kai variklis pakaista, pirmiausia žiūrėčiau tik zondą.

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Įtariu_BITES rašė:
labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio...


Na tai vistiek mas mane kai variklis siltas apsukos kai ikaltos. Tas apsuku nesokinejimas o kritimas iki labai zemos ribos tik su saltu varikliu. Uzkuri, sildai varikli (t.y. lauki kelias minutes) tai apsukos kristi pradeda po 1.5min kazkur. O pravaziavus pora kilometru ir sustojus dirba kaip bite. :)


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o tai gal zondo pašildymo relė? o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Įtariu_BITES rašė:
o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra?


As ta pati itariu, jau pirmam post'e parasiau :)

Gal yra ideju kaip ji pratestuoti. Oro matuokle prisijungia su keturiais laidukais. Tai gal su elektroniniu testeriu butu galima varza kokia pamatuoti ar dar ka tarp tu kontaktu.
Gryzes namie Haynes manuals paskaitinesiu;


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
tankas rašė:
Įtariu_BITES rašė:
labai klysti. kol lemda zondas neįkaitęs iki darbinės temperatūros, kompas į jo parodymus nekreipia dėmesio...


Na tai vistiek mas mane kai variklis siltas apsukos kai ikaltos. Tas apsuku nesokinejimas o kritimas iki labai zemos ribos tik su saltu varikliu. Uzkuri, sildai varikli (t.y. lauki kelias minutes) tai apsukos kristi pradeda po 1.5min kazkur. O pravaziavus pora kilometru ir sustojus dirba kaip bite. :)


Pas mane labai panasi problema, saltas nelaiko apsuku -gesta. Jeigu palaikai gaziuka su koja kad prasidyrbtu(uztenka palaikyt 10 sek) viskas gerai, prasidirba ir nebegesta. Sakai gali del oro filtro?


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Juozukas rašė:
... Sakai gali del oro filtro?


Pas mane oro filtras "ale-sport" :) tai galvoju gali blogas oro filtras itakoti, niekaip nerandu laisvu 15min atgal deze issideti;

O tu sakai palaikai gaziuka ir prasidirba, tai kiek apsukas sukeli laikydamas gaziuka?


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
minimaliai sukeliu gaziuka ir dirba jis graziai, net jokio prasidirbimo nereikia. O jeigu tik uzkures vos vos nepaspaudziu gaziuko, tada prigesineja apsukos krenta iki 200 - 100 kartais net uzgesta, arba prigesta iki kokio 100 visa masina susipurto ir pasigazuoja. Vos vos pasyla ir dingsta sitas dalykas. Jeigu labai karsta diena +30 tada buna kad dirba tik uzkurta be prigesimu. O jeigu buna nors kiek silta. tarkim gerai ivazineta ir palikta stovet kokiom 6h jau nebeprigesineja. turi pilnai per nakty pastovet. vat tokia problema turiu, kurios niekaip neishsprendziu


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Juozukas rašė:
... turi pilnai per nakty pastovet. vat tokia problema turiu, kurios niekaip neishsprendziu


Nebadei LEV pravalyti, galbut kertasi jis (laisvos eigos voztuvas (idling valve)).


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Juozukas rašė:
minimaliai sukeliu gaziuka ir dirba jis graziai, net jokio prasidirbimo nereikia. O jeigu tik uzkures vos vos nepaspaudziu gaziuko...


As tai kol variklis saltas tai daugiau 2000aps/min neduodu.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 23:29 
  
 
 
tankas rašė:
Įtariu_BITES rašė:
o gal koks termodaviklis kuris man regis oro matuoklėje yra?


As ta pati itariu, jau pirmam post'e parasiau :)

Gal yra ideju kaip ji pratestuoti. Oro matuokle prisijungia su keturiais laidukais. Tai gal su elektroniniu testeriu butu galima varza kokia pamatuoti ar dar ka tarp tu kontaktu.
Gryzes namie Haynes manuals paskaitinesiu;



Jei nori patikrint oro srauto matuokle, paprasciausiai esant uzvestam varikliui atjunk laidus nuo jos ir matysi ar variklio darbas keiciasi. O cia kiek supratau apsukos sokineja esant siltam varikliui, tai bus landozondas. Man tas pats buvo, jau 2 zondus pakeiciau. Patarimas: nepagailek LT ir pirk BOSCH, nepirk italisku ir kitokiu shh...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2007, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.18
Amžius:
42
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
zodziu vakar paziurejau,tai taip darosi ir saltam varikliuj :evil: vos tik uzkurus

_________________
E30 325


StandartinėParašytas: 12 Sau 2007, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
BMW 325 rašė:
zodziu vakar paziurejau,tai taip darosi ir saltam varikliuj :evil: vos tik uzkurus


Tai nesupratau kada pas tave pasiles variklis. Ar taip darosi pavyzdzius normaliai pasivazinejus, kai temperatura jau pakilusi iki vidurio?
P.S. nes man taip tik su saltu varikliu;


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery