Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 03:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Sau 2007, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
absoliut rašė:
blogis buvo jau ir prieš remontuojant siurblį (el. dalį)


Jei nepaslaptis kur remontavai el. dali ir kiek mokejai?


StandartinėParašytas: 03 Sau 2007, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
Andryza rašė:
Seip forumas tam ir yra,kad klausti kitu nuomones,o ne tam,kad paklausti ir kai isgirsti patarima pradeti nervintis ir priestarauti nezinant kas ir kaip.Matau esi dar jaunas ir neisikakojes,tai linkiu tau sekmes peace :wink:


man atrodo, kad čia tu ieškai šiknoj sliekų ir neturėdamas ką veikti rašinėji blevyzgas. gi du kart rašiau, kad siurblys visas tikrintas, kas buvo blogai sutvarkyta ir dabar jam viskas gerai tai kas toj vietoj neaišku? ir ne amžiuj čia esmė, o tame, kad nemoki atidžiai skaityt ir nervini kvailais pareiškimais. jei dar kas neaišku rašyk į pm.

to Dinius:

tvarkiausi pas tokį vyruką iš dyzel serviso, jis suieškojo galvą ir pakeitė man, sureguliavo viską ir t.t. galvutės kaina 500 LT, darbas 120 LT. nebuvau daręs to, bet dabar, kadangi mačiau kaip viską darė, be didesnio vargo, matyt, pats pasidaryčiau. reguliavimas jos tik gudresnis daiktas kažkiek. pakeist galvutę maždaug 30-40 min darbas nesiplėšant. pirmoji galvutė buvo irgi nelabai kokia, tai teko palaukt kol atveš kitą. tai įvyko maždaug 2 val bėgyje, uždėjo tą, sureguliavo ir kol kas viskas čiki, tfu tfu tfu per kairį petį :) šiaip vyrukas maldiec daugmaž, jei reiks kontaktų tai į pm prašom kreiptis :wink:


StandartinėParašytas: 04 Sau 2007, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
absoliut rašė:
Andryza rašė:
Pasikartosiu el..siurbliuose genda ir devisi netik ju taip vadinamos galvos(el,dalis zaidzianti su degimu)


bet mechaninė dalis nelabai turi įtakos kūrimuisi esant šiltam varikliui. jei būtų mechanika - taip pat, o gal net ir blogiau kurtūsi šaltas. o dabar taip nėra. ne visos tds'o bėdos siurblyje :!:


Tu cia rasai,kad mechanine dalis neturi ytakos kurimuisi :lol: Tai va pasidomek kas do daigtas yra Plundzeris :twisted: :!: :!:


StandartinėParašytas: 04 Sau 2007, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
Andryza rašė:
Tai va pasidomek kas do daigtas yra Plundzeris :twisted: :!: :!:


užsikirto plokštelė tau ar kas? :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery