Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 03:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Kov 2005, 18:04 
  
 
 
Sveiki tai va nusipirkau bmw 320i 84metu su variklio defektu (nuluzo voztuvas ir suskalde stumokli) remontas kainuos kazkurtai 300-400 lt , bet yra pasiulymas is vokietijos uz 100 euru 2.5 varikli su viskuo filtrai reduktoriai pavaru deze ir visa pravodke , tai ka man reiketu keist jei noreciau vietoj savo variklio ikist 2.5?


Paskutinį kartą redagavo Tomikas 07 Bal 2005, 09:40. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 28 Kov 2005, 21:57 
  
 
 
Visa elektronika netinka oro srauto matuokle ir itariu dar daug kas. nupirk ta matora su viskuo ir parduok arba iskeisk geriau su kuom nors i 2.0 ar 2.3 nes kazkur skaiciau kad eina is 2.0 i 2.3 perdaryt be problemu paieskosiu jei ka imesiu nuoroda.
P.S. maciau skelbima tai uz m20b25 cia 2.5 litro varikliuka plika prase 700 lt. taip kad 100 euru cia labai pigu gali net bizni pasidaryt :)


StandartinėParašytas: 28 Kov 2005, 22:13 
  
 
 
as tikrai zinau kad vokietijoj idealus variklis , tai kam man parduot idealu ir nusipirkt [CENZŪRA] kad poto vel po puses metus keitaliot varikli? as geriau truputi pavargsiu ir paersimesiu visokius kompus pravodke ir visa kita s... bet zinosiu ka pora metu vazinesiu be variklio remonto :wink: , ten skaityt masina pilnoi komplektacijoj tik nera pora vaziuokles daliu , ir is ten galiu uz 100 euru viska ka tik panoresiu imt reduktoriu varikli sedynes durys ir tt .
o ant 2.5 variklio koki geriau reduktoriu statyt ar kuris buvo prie sito variklio ar nuo 2.0 litru variklio?


StandartinėParašytas: 29 Kov 2005, 21:16 
  
 
 
sekmes matau entuziazmo daug! As tai nesirysciau tokiem vargam :) manau kad netinka reduktorius nuo 2.0 ant 2.5 nes pas E34 tai tiksliai netinka kaip ir prietaisu skydeliai :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2005, 16:17 
  
 
 
Tomikas rašė:
....tai ka man reiketu keist jei noreciau vietoj savo variklio ikist 2.5?

Tu pats viska keist bandysi ar kazkur varyt zadi? :) as sau irgi norejau keisti varikli, greiciu deze, kardana reduktoriu dar ten smulkmenu, tai butu kazkur kainave apie 400 Lt. Bet paskui isaiskejo kad irgi reikes ten pravodkes kompa ir dar daug keist nes netinka tie kur yra, keist irgi i didesni norejau. Buciau aisku mokejas ir daugiau bet meistrai neapsieme su tom visom elektrom ir patare kita masina pirkti :) neapsimoka. Papasakok kaip pas tave ten viskas vyksta ? :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2005, 16:36 
  
 
 
na na kam cia netinka e 30 2.0 ir2.5 reduktoriai, greiciu ,deze ,kardanas,
pats keites ir dares ne viena 325 is 320 ir 318
jai noresi keisti pasikeisi tik varikli ir oro srauto matuokle kompas netgi tas pats aina 2.0 ir 2.5 ta prasme gali uzkurti auto ir vazinetis
beja atkreipk demesi kelintu metu varikli tau atves nes nuo 88metu skiriasi pravodke holo daciku buvimo vietos vandens pompa na siokios tokios smulkmenos bet jis vistiek tinka


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 09:26 
  
 
 
Arba dedi 2.5 varikli ir visa elektronika nuo 2.0 arba 2.5 su visa pravodke ir elektrinem gdalim

Greiciu dezes ir reduktoriai tokie patys.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 11:30 
  
 
 
pas mane senam varikli 2.0i paskirstytojas stovi kur filtras oro apacioj o kur noriu imt 2.5 tai ten stovi sone jau prie radiatoriaus virsuj,viska keisiu pats,o kaip butu paprasciau isimt varikli be duobes nes ta masina stovi lauke ir ji net nerieda :( ga atsukti apatine balke ir pavaru dezes pagalves , kardana ,pripakelt kebula ir istraukt varikli? nes ten beveik nera priekines vaziuokles liko tik balke o masina ten atrodo kazkur 87 metu siaurastopis , o jei isiminet pravodke reikia nuiminet panele?, zinau tik kad reikia nuimt bardacioke plasmase ir ten stoves kompas., o kuris reduktorius geriau tiktu 2.5 varikliui 2.0 litrinis ar 2.5?


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
43
Pranešimai:
269
Miestas:
Utena/Moletai/Vilnius
Automobiliai:
E28
E32(2)
E36(3)
E38
E66 LCI
E46 M3 convertible
E53 LCI
E65 LCI
F02 LCI
E70 LCI
Reduktoriu reikia det irgi 2.5 nes su 2.0 reduktorium galesi is vietos 3 begiu isvazinet :lol: galinguma daug, o greicio nerasta. Panasiai kaip PVZ.: mopedai mini ant galinio rato uzdet zvaigzde didesne nuo mopedo delta = galingumo daug, o greicio nera :D
Toks variantelis jau yra man buves. Kazkada E30 325i gerai uzmynkytas buvo pedalas, ko pasekoje buvo geros padangos suvakaruotos ir abu pusasiai buvo nusukti, nes reduktorius buvo blokuojantis. Tada buvo idetas 2.0 L reduktorius ir per miesta visur 5 begiu buvo vazinejama. Tada buvo bandyta det 323i reduktorius. Irgi nieko gero, kol nesurastas buvo nupirkt 2.5 L neblokuojantis reduktorius. Ir viskas OK :wink:


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Tomikas rašė:
<..> o kuris reduktorius geriau tiktu 2.5 varikliui 2.0 litrinis ar 2.5?<..>

o kas tau geriau tiktų: kelnės ar sijonas? :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 14:04 
  
 
 
nu turbut pirmas variantas :lol:


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 17:10 
  
 
 
koks skirtumas 2.0 ar 2.5 reikia i perdavimus ziureti nes tuose paciuose modeliuose ejo skirtingi perdavimai

Tomikas rašė:
pas mane senam varikli 2.0i paskirstytojas stovi kur filtras oro apacioj o kur noriu imt 2.5 tai ten stovi sone jau prie radiatoriaus virsuj,viska keisiu pats,o kaip butu paprasciau isimt varikli be duobes nes ta masina stovi lauke ir ji net nerieda :( ga atsukti apatine balke ir pavaru dezes pagalves , kardana ,pripakelt kebula ir istraukt varikli? nes ten beveik nera priekines vaziuokles liko tik balke o masina ten atrodo kazkur 87 metu siaurastopis , o jei isiminet pravodke reikia nuiminet panele?, zinau tik kad reikia nuimt bardacioke plasmase ir ten stoves kompas., o kuris reduktorius geriau tiktu 2.5 varikliui 2.0 litrinis ar 2.5?

kai kur 87metu paskirstytojas ejo prie radiatoriaus taigi kelintu metu varikli perki ? bent jis su liambda ar ne ? kai keisi motora geriau pasiieskok duobes na is bedos galima kaip ir minejai nukelti kebula


StandartinėParašytas: 31 Kov 2005, 22:38 
  
 
 
BMW siaurastopis zondas man atrodo yra ,duobes niekaip nerasiu nebent ta koja kur varikli isiminet reiks galvot ar kebula kelt ar su koja varikli isiminet :wink:


StandartinėParašytas: 01 Bal 2005, 01:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
su duobe daug paprasciau... kartu su deze. libiotkes pagalba aisku

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 01 Bal 2005, 10:53 
  
 
 
Kas yra libiotke?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery