Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 19:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Snake70 rašė:
kadangi pats dedu signas tai galiu pasakyti kad ji neteisingai pajungta. "Kregždei" centrinis jungiamas nuo bagažinės spinelės kitaip nieko gero nebus. Žalias yra atrakinimas, violetinis ar melynas yra užrakinimas, rožinį su oranžinį į kruvą ir prie pliuso, baltas ir juodas nejungiamas. Štai ir viskas, viskas veikia kaip turi būti. Sėkmės. :lol:
P.S Diodų jungti nereikia, jie jungiami tik jei plafonas su užlaikymu būna( kaip 5 serijos BMW)ir tai ne prie centrinio , bet prie dūrų jungiklių, bet pas "kregždę" jis šiek tiek kitaip yra ir užrakinimui netrukda, o tas trukdymas būna toks kad rakinant supipsi ne vieną kartą bet daugiau nes plafonas nespėja užgesti ir duoda signalą signai jog atidarytos durelės na aišku ir atrakinant vėl supipsi daugiau nei reikia kartų na, bet kaip sakiau mums tai negresia kadangi kitaip yra nei 5 serijos BMW.
siaip geda man uz tave :D. Dedi signalizacijas, tai bent elektros schemas pasivartyk. Kregzdej jungiasi ne nuo bagazines, duru, slenkscio ar dar kur nors, o tiesiai i centrinio valdymo bloka, nes taip numate gamintojas. As cia keliais postais auskciau jau rasiau kaip reikia jungti. Ir kad gautusi visiskai teisingai, tai jungti reikia per du diodus, kad uzrakinimo metu pliusas pasiduotu i abu kontaktus is karto. Tokiu atveju durys uzsirakina ir uzsiblokuoja. Plafonas irgi automatiskai uzgesta.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Rytisss rašė:
... tai jungti reikia per du diodus, kad uzrakinimo metu pliusas pasiduotu i abu kontaktus is karto. Tokiu atveju durys uzsirakina ir uzsiblokuoja. Plafonas irgi automatiskai uzgesta.
Kaip suprasti per du diodus? Jei signala reikia paduoti i abu kontaktus uzrakinant su blokavimu, tuomte nereikia lituoti relines schemutes? Tarkime, kad signalizacija valdoma potencialiniu principu, kai paspaudi uzrakinima, duoda kazkokios vertes itampos imlulsa tam tikru laidu (nepamenu spalvos), o ne ilga ir ne per abu laidus... :? Ar galima komuoti signalizacijos bloka, kad uzrakinant signala paleistu per abu laidus?

Kaip cia istikruju yra? :?


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 15:58 
  
 
 
Kad parašiau jog nuo bagažinės jungti tai dar nereiškia kad ten reikia laidus tempti, tesiog surandi priekyje ir prijungi ir tikrai nereikia jokių diodų nes po tokių blokavimų gali nebeįllipti į mašiną visai jei kartais signa sustreikotu, o kad ji neprekaištingai dirbs niekas negali garantuoti, be to pas vieną pažistamą po tokių blokavimų teko stiklą daužyti nes negalėjo patekti į mašiną, o pabandžius priverstinai įeiti, pradėjo laidai svilti, o signa dejo rimtame servise, o pas mane kol kas nei viena dar negrįžo su gedimais, o tu Rytisss pamegink savo teorines fantazijas įgyvendinti praktiškai ir pasižiūrėk kaip visa tai veiks. Šnekėti mes visi mokam, be to dar galiu pridurti, kad tik žiopliai jungia pagal standartines schemas nes taip yra labai lengva signą atjungti, atsidarai bloką ir viskas kaip ant delno, dar gali shemą pridėti vagiams kad greičiau būtų. :evil:


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 16:01 
  
 
 
Grill rašė:
Rytisss rašė:
... tai jungti reikia per du diodus, kad uzrakinimo metu pliusas pasiduotu i abu kontaktus is karto. Tokiu atveju durys uzsirakina ir uzsiblokuoja. Plafonas irgi automatiskai uzgesta.
Kaip suprasti per du diodus? Jei signala reikia paduoti i abu kontaktus uzrakinant su blokavimu, tuomte nereikia lituoti relines schemutes? Tarkime, kad signalizacija valdoma potencialiniu principu, kai paspaudi uzrakinima, duoda kazkokios vertes itampos imlulsa tam tikru laidu (nepamenu spalvos), o ne ilga ir ne per abu laidus... :? Ar galima komuoti signalizacijos bloka, kad uzrakinant signala paleistu per abu laidus?

Kaip cia istikruju yra? :?

Ar turi galvoje variklio blokavimą? Blokuojasi kompas jei tai turi galvoje, ir su rele.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Grill rašė:
Kaip suprasti per du diodus? Jei signala reikia paduoti i abu kontaktus uzrakinant su blokavimu, tuomte nereikia lituoti relines schemutes? Tarkime, kad signalizacija valdoma potencialiniu principu, kai paspaudi uzrakinima, duoda kazkokios vertes itampos imlulsa tam tikru laidu (nepamenu spalvos), o ne ilga ir ne per abu laidus... :? Ar galima komuoti signalizacijos bloka, kad uzrakinant signala paleistu per abu laidus?

Kaip cia istikruju yra? :?
ai, zodziu tingiu aiskint. Jei supranti angliskai, pasiskaityk:
http://www.bmwe36tips.20m.com/bmw-keyless-entry.htm

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Snake70 rašė:
Ar turi galvoje variklio blokavimą? Blokuojasi kompas jei tai turi galvoje, ir su rele.
As noriu, kad su pulteliu tinkamai suveiktu uzrakinimas ir blokuotusi kompas, kad masina neuzsikurtu.

O del teorijos, kad vagys gali prisikasti prie valdymo bloko, cia is dalies nelabai tikiu. Kiek apklausiau pazystamu, tai dauguma auto signalizacijos pajungtos nuo priekiniu dureliu(prie garekalbu).... Manau lengviau is ten atjungti, jei ka duotu tas atjungimas vagims :lol: Zodziu jeigu gamintojas numate vieta, tai prie ten ir reiketu jungti, kad "nesipjautu" su gamykline apsauga. Nes dabar man gamikline ir ideta signalizacija nesisneka...

[b]Snake70[\b], paaiskink, kaip veikia E50 signalizacija. Ji valdoma potencialu(+ ar -) ar srovemis? Ir kokio impulos reikia uzrakinti/atrakinti (reikia uzlaikymo, tam tikros itampos vertes)?

Aisku galima butu ardyti ir matuotis, bet jei zinai ir gali atlskeiskt sias paslaptis ;) bus lengviau apsiskaiciuoti ka ir kaip viska daryti.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Rytisss rašė:
ai, zodziu tingiu aiskint. Jei supranti angliskai, pasiskaityk:
http://www.bmwe36tips.20m.com/bmw-keyless-entry.htm
Dekui!


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Snake70 rašė:
Kad parašiau jog nuo bagažinės jungti tai dar nereiškia kad ten reikia laidus tempti, tesiog surandi priekyje ir prijungi ir tikrai nereikia jokių diodų nes po tokių blokavimų gali nebeįllipti į mašiną visai jei kartais signa sustreikotu, o kad ji neprekaištingai dirbs niekas negali garantuoti, be to pas vieną pažistamą po tokių blokavimų teko stiklą daužyti nes negalėjo patekti į mašiną, o pabandžius priverstinai įeiti, pradėjo laidai svilti, o signa dejo rimtame servise, o pas mane kol kas nei viena dar negrįžo su gedimais, o tu Rytisss pamegink savo teorines fantazijas įgyvendinti praktiškai ir pasižiūrėk kaip visa tai veiks. Šnekėti mes visi mokam, be to dar galiu pridurti, kad tik žiopliai jungia pagal standartines schemas nes taip yra labai lengva signą atjungti, atsidarai bloką ir viskas kaip ant delno, dar gali shemą pridėti vagiams kad greičiau būtų. :evil:
siaip pas mane taip pajungta jau 5 metai, viskas veikia uztikrintai. Avariniu atveju, masina galima su rakteliu atrakinti. O tavo pastebejimas apie standartinius jungimus yra visiskai i pievas. Visu pirma niekas neliepia signalizacijos deti prie centrinio modulio. Uzrakinimo/atrakinimo laidus gali laisvai atsivesti is toliau. Be to vagis tikrai nepuls ardyti masinos, kad prieitu prie centrinio bloko, nes jis butent sitam modely yra ikistas pakankamai giliai ir nepatogioj vietoj. Del instaliacijos unikalumo, tai as stipriai abejoju, ar kiekvienai masinai galvoji viska individualiai. Garantuotai dedi tam paciam modeliui viska vienodai, nes kazka sugalvoti naujo ir neiprasto ilgai trunkantis darbas.

p.s. kai buvau studentas, as pats uzsidirbdavau dedamas signalizacijas.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 19:03 
  
 
 
Kadangi vis vien kompromiso nerasim tai baigiam.
P.S. O dėl blokavimo Grill'ui, pjauk kompo žalią laida ir statyk rėlę ir niekas tau jos nebeužves neišjungus signos


StandartinėParašytas: 22 Gru 2006, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
ačiū visiems uz patarimus!

Tema galime rakinti :)


StandartinėParašytas: 29 Gru 2006, 23:33 
  
 
 
pievu cia visi prirashet :twisted: :twisted:
kregzdei centras valdosi pliusais y viena laida uzrakina su blokavimu, y kita - atrakina......tik tie laidukai dazniausiai buna neistatyti y centrinio valdymo bloko shtekery (kiek atsimenu-balta)......kaip juos surast - fantazijos reikalas (man tai uzima 5 min)......tiesa buna niuansu kai stovi gamykline signalke, bet tokiu Lietuvoj retenybe......


StandartinėParašytas: 29 Gru 2006, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Klaustukas rašė:
pievu cia visi prirashet :twisted: :twisted:
kregzdei centras valdosi pliusais y viena laida uzrakina su blokavimu, y kita - atrakina......tik tie laidukai dazniausiai buna neistatyti y centrinio valdymo bloko shtekery (kiek atsimenu-balta)......kaip juos surast - fantazijos reikalas (man tai uzima 5 min)......tiesa buna niuansu kai stovi gamykline signalke, bet tokiu Lietuvoj retenybe......
nereikia lia lia. Centrinio valdymo bloke yra numatyti 24 ir 25 kontaktai signalizacijos prijungimui. Kad uzrakintu su blokavimu, reikia i abu paduoti pliusa. Netiki - pats pabandyk ir pamatysi.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 30 Gru 2006, 00:15 
  
 
 
o kam padavinet y du jei y viena padavus viskas veikia? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ishbandyta kazkur ant 50 mashinu [-(


StandartinėParašytas: 30 Gru 2006, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Klaustukas rašė:
o kam padavinet y du jei y viena padavus viskas veikia? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ishbandyta kazkur ant 50 mashinu [-(
o kas bus, jei signalizacijos jungimo metu raktelis bus pasuktas i kuria nors puse. Viska isbandes? Siaip manau, truputi durna neigti ta, ka gamintojas numate. Nors lietuvoj labai madinga zinoti daugiau uz visus, tipo "schemos, instrukcijos, gamintojo rekomendacijos yra tik durneliams, nes rimtas garazinis meistras viska daug geriau zino". Ai, krc, jei dedi signalizacijas, daryk kaip nori, nesiruosiu as cia taves itikineti.

p.s. o ta mistine gamykline signalizacija butent taip ir pajungta kaip as sakiau.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 30 Gru 2006, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Nera reikalo cia gincytis. Kas kaip nori tas taip jungia. Man jau "profai" pajunge... Nuvariau masinyte po pusmetcio itardamas ju chaltura, bet bereikalo. Naglai visa gerkle reke, kad "mes tokiu fintu nedarem. Cia greiciausiai nusilankste laidai. Galime paziureti, bet kainuos..." Nervai neislaike ir pasiunciau as juos i viena vieta. :evil: Prisiruoses atardziau apsifkes ir bingo. Radau nukarpytus laidus ir sujungtus savaip, beto dar sugebejo kolonele perdurti :evil:

Jau eilini karta isitikinau, kad geriausia pasidarytis paciam, tada pasidarai kaip turi buti ar kaip nori. O kai patiki kitiems... Baisu net pagalvoti ka pridaro.

P.S. gal galite nurodyti kur tiksliau randasi tas valdymo blokas. Kazkaip nedasikasiau iki jo :(


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery