Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 12:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
37
Pranešimai:
20
Miestas:
KLP
sveiki,noriu paklaust keiciant sankaba nereikia ypatingu priemoniu?prikelt warikli ar t.t? nuimam glusa,kardana,atitraukiam pawaru deze ir sankaba cia pat. cia coupe325
gal kas zinot kokia ytaka daro vakuminiai voztuvai?pas mane vienas neweikia nes kontaktas vienas nuluzes..


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Del sankabos tai nieko nereikia,na nebent sentro kad gerai nauja sankaba prisuktum ir dar gaidiskos galvutes deze atsukineti,ir daug kantrybes,nes priejimas(pasakiskas) :lol: del vostuvu nezinau


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
emmm, jei pradesi pats remontuot, tai dideles sekmes linkiu :) .. ir kai atsukinesi graeiciu deze tik neuzsimesk ant saves... nes ji nelengva :)

o jei rimtai, tai pislios ten yra ir dar kaip... ir jei nzn nuo ko pradet, tai dar blogiau... be to gluzshaka sunkiai nuimsi, nes kas be ko bus uzpuve varztai ir dar sunkiai prieisi atsukti virsutinius varztu greiciu dezes nuo variklio :) o toliau kaip dievas duos...


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
na deze uzsimesti tai reiktu dar ir pasistengti nes ji vos atsukus tikrai nenukris.antra nzn kaip pas coupe bet ant E34 duslintuvo nuiminet nereik o uztenka paleisti nuo gumu ant zemes. irankiu imantriu nereik tik keliu rusiu eina zvaigzdes formos galvos.ir turi gaut prailgimina ilga nes reiks varzta atsukti kuris virsui dezes stovi


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
o kaip greiciu deze ismausi?! gi reikia ja atsukti ir nuo kardano ir atsukti kronksteinus nuo kebulo - kurie laiko greiciu deze... nu vienu zodziu.... maciau kaip vienam servise keite...


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
o as nemaciau o pats 5 kartus E34 keiciau.duslintuva paleidi ant zemes.po to atsuki visus varztus nuo dezes kurie yra virsui prie kuriu sunkiausiai prieiti.atsuki kardana isneri is gumos.ji ismauni ir i sona patrauki dar pries tai reik atlaisvinti pakabinama guoli.po to atsuki ausis kurios laiko deze atsuki kulysa atlaisvini likusius varztu ir isneri deze vienam nuimti imanoma uzdeti tik daug sunkiau


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
pitake ten daug erdviau, nei treciuke... ir zymiai patogiau prieiti :P


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
na ten per daug erdves nera ir po E34 gal ir kazkiek daugiau po E36 gaut guleti nera teke.bet pats darbo eigos principas butu daug mas toks pat gal tektu tokiu atveju nuiminet duslintuva bet del dezes nuemimo pas kai kuriuos bmw nera ko verkti nera taip sunku :wink: yra tokiu masinu kad kai reik deze nuimti kyla noras prisigerti :lol:


StandartinėParašytas: 27 Gru 2006, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
37
Pranešimai:
20
Miestas:
KLP
esu keites E34 daug kartu,tai anot jusu tas pats :) dekui tada :)


StandartinėParašytas: 28 Gru 2006, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
nu p**liavos ten daug nes as kai keiciau visa sankaba E36 1,8 su m40 mataru tai buvo ka veikt nes prasukau 2 varztus tai teko pjaut. sunkiausia atsukt pati virsutini varzta ir starterio virsutini varzta, reik varikli suverst t.y. sukelt kiek galima pavaru deze
dar buna kad labai sunkiai atsisuka kardano gumos varztai (ju uztenka atsukt tik 3, visu 6 nereik, nes drasiai istrauksi kardana ir palikdamas guma ant pavaru dezes)
bent jau pas m40 dusliko nuimt nereikejo bet kai pas 2,5 eina 2 triubos ir didesnis katalyzas tai gali tekt imt lauk dusle
turesi sugalvot kaip icentruot sankabos diska
tai tiek sekmes darbe :wink:


StandartinėParašytas: 28 Gru 2006, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
ko jus bijot tos dusles?As keiciau E34 2.5l.E36 1.8l ir E36 2l.nieko ten sunkaus tik kaip minejo priejimas tai levas,as raktus pasiskolinau is meistriuko,tai ten geras prailgintojas buvo,ir virsutini lengvai atsuko.Reikia tik kantrybes,sunku butu tik tada jai darytum tai pirma karta.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery