Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 00:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 00:12 
  
 
 
nu pas E36 variklis 93m 1.6i (zinau silpnas :( ) bet jei normaliai rodo tai po 10.7 + - 0,1 kiek prisimenu ipucia


StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 16:31 
  
 
 
cerberis rašė:
Tom5 rašė:
Pataisyk mane jei as klystu :

Suspaudimos laipsnis = santykis ,degimo kameros turio ir cilindro darbinio turio sumos, su degimo kameros turiu. Pastovus dydis.

Kompresija = slegis, kuri galima pamatuoti su prietaisu ir kuris gali keistis priklausomai nuo variklio bukles (ziedu, voztuvu ir t.t.)


na as isivaizduoju, jei kompresija sumazeja tarkim del kazkokiu nesandarumu, tai ir suspaudimo laipsnis zumazeja, nes dalis kuro pabega :)
cia aisku pas mane tik teorija.. as programeris, ne variklistas.. nors karta teko kombaino varikli padet surinkinet :D


Kompresija ir suspaudimo laipsnis is dalies turi rysi, bet ne tiesiogini. Kad ir kiek variklis bus susidevejes jo suspaudimo laipsnis nesikeis, jei yra pas tave 19:1 tai jis toks ir liks, jei kompresija ir 0 bus. Suspaudimo laipsni gali isvaizuoti kaip stumoklio eigos ir degimo kameros santyki, o degimo kamera tai vieta nuo galvutes iki stumoklio kuri lieka kai stumoklis pasiekia auksciausia padeti.
Kompresija rodo sandaruma cilindro, kuris priklauso pagrinde nuo ziedu bukles ir voztuvu uzsidarymo sandarumo. Kompresija manau turetu buti tvarkingam dyzelyje bent 22 Barai, nes normaliam benzininiam variklyje ji buna ir 13 ir 15Baru.
Cia toks keistesnis pavyzdukas kai didesnis supaudimo laispnis bet mazesne kompresija (dazniau jie kazkiek proporcingi):
toyotos variklis VVTi suspaudimo laipsnis 1:10 leistina minimali kompresija ~10.5, VVTLi variklis suspaudimo laipsnis 1:11.5 o kompresija 10Baru.

Tikuosi truputi aiskiau pasidare


StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330XD, 2002, Touring
Skype:
cerbas
ačiū, viskas labai aiskiai :)

Ju|ius rašė:
cerberis rašė:
Tom5 rašė:
Pataisyk mane jei as klystu :

Suspaudimos laipsnis = santykis ,degimo kameros turio ir cilindro darbinio turio sumos, su degimo kameros turiu. Pastovus dydis.

Kompresija = slegis, kuri galima pamatuoti su prietaisu ir kuris gali keistis priklausomai nuo variklio bukles (ziedu, voztuvu ir t.t.)


na as isivaizduoju, jei kompresija sumazeja tarkim del kazkokiu nesandarumu, tai ir suspaudimo laipsnis zumazeja, nes dalis kuro pabega :)
cia aisku pas mane tik teorija.. as programeris, ne variklistas.. nors karta teko kombaino varikli padet surinkinet :D


Kompresija ir suspaudimo laipsnis is dalies turi rysi, bet ne tiesiogini. Kad ir kiek variklis bus susidevejes jo suspaudimo laipsnis nesikeis, jei yra pas tave 19:1 tai jis toks ir liks, jei kompresija ir 0 bus. Suspaudimo laipsni gali isvaizuoti kaip stumoklio eigos ir degimo kameros santyki, o degimo kamera tai vieta nuo galvutes iki stumoklio kuri lieka kai stumoklis pasiekia auksciausia padeti.
Kompresija rodo sandaruma cilindro, kuris priklauso pagrinde nuo ziedu bukles ir voztuvu uzsidarymo sandarumo. Kompresija manau turetu buti tvarkingam dyzelyje bent 22 Barai, nes normaliam benzininiam variklyje ji buna ir 13 ir 15Baru.
Cia toks keistesnis pavyzdukas kai didesnis supaudimo laispnis bet mazesne kompresija (dazniau jie kazkiek proporcingi):
toyotos variklis VVTi suspaudimo laipsnis 1:10 leistina minimali kompresija ~10.5, VVTLi variklis suspaudimo laipsnis 1:11.5 o kompresija 10Baru.

Tikuosi truputi aiskiau pasidare


StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
cerberis rašė:
ačiū, viskas labai aiskiai :)

Ju|ius rašė:
cerberis rašė:
Tom5 rašė:
Pataisyk mane jei as klystu :

Suspaudimos laipsnis = santykis ,degimo kameros turio ir cilindro darbinio turio sumos, su degimo kameros turiu. Pastovus dydis.

Kompresija = slegis, kuri galima pamatuoti su prietaisu ir kuris gali keistis priklausomai nuo variklio bukles (ziedu, voztuvu ir t.t.)


na as isivaizduoju, jei kompresija sumazeja tarkim del kazkokiu nesandarumu, tai ir suspaudimo laipsnis zumazeja, nes dalis kuro pabega :)
cia aisku pas mane tik teorija.. as programeris, ne variklistas.. nors karta teko kombaino varikli padet surinkinet :D


Kompresija ir suspaudimo laipsnis is dalies turi rysi, bet ne tiesiogini. Kad ir kiek variklis bus susidevejes jo suspaudimo laipsnis nesikeis, jei yra pas tave 19:1 tai jis toks ir liks, jei kompresija ir 0 bus. Suspaudimo laipsni gali isvaizuoti kaip stumoklio eigos ir degimo kameros santyki, o degimo kamera tai vieta nuo galvutes iki stumoklio kuri lieka kai stumoklis pasiekia auksciausia padeti.
Kompresija rodo sandaruma cilindro, kuris priklauso pagrinde nuo ziedu bukles ir voztuvu uzsidarymo sandarumo. Kompresija manau turetu buti tvarkingam dyzelyje bent 22 Barai, nes normaliam benzininiam variklyje ji buna ir 13 ir 15Baru.
Cia toks keistesnis pavyzdukas kai didesnis supaudimo laispnis bet mazesne kompresija (dazniau jie kazkiek proporcingi):
toyotos variklis VVTi suspaudimo laipsnis 1:10 leistina minimali kompresija ~10.5, VVTLi variklis suspaudimo laipsnis 1:11.5 o kompresija 10Baru.

Tikuosi truputi aiskiau pasidare

puikiai cituojam :!:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 18:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330XD, 2002, Touring
Skype:
cerbas
o kas blogai?
ne visiems idomu gi kas citatoj.. bet uztat is karto mato atsakyma :]


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery