Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Vas 2025, 18:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Yra paprastas sprendimas norint isvengti problemu su sanaudomis ir trauka - ziureti ar buvo masinu be katalizatoriaus. T.y. jei buvo leidziamas modelis be katalizatoriaus, tai buvo ir oro srauto matuokles kitokios! jas pastacius ir perprogramavus kompa, pareguliavus pacia srauto matuokle, galima pamirsti liambda zonda.
Man IS'ui buvo ta pati dilema, kompo perprogramavimas neturint atitinkamos matuokles neduoda jokio gero efekto, tik bloga. Galingesniems nei 2l varikliams tikrai nebuvo modeliu be katalizatoriaus, vadinas visa auto yra pritaikyta dirbti tik atsizvelgiant i LZ parodymus. LZ atjungimas neduos gero efekto - pirmiausia bus klaida kompe, i ja reaguota pagal default nustatymus ir pan. VIeniems tas neatsiliepia ant traukos (duoda gera riebu misini), bet pasijaucia ant sanaudu (riebus reiskia daugiau kuro pilama) ir atvirksciai.
Pasakymas, kad nesikeicia visiskai neatitinka realybes, nes tai mazai pasijaucia ant galingu masinu +-1-2l sanaudu galima suversti orui, nesukamas variklis iki dugno irgi nebutinai praras galia. Durniausias salutinis LZ gedimo/atjungimo efektas - apsuku svyravymas. Tol kol jo nera ir tenkina trauka/sanaudos, tol ir kalbama drasiai, kaip viskas valio, bet nepamirskime tokio dalyko, kad BMW variklio darbas yra kintamas priklausomai nuo oro salygu ir kuro kokybes, t.y. jis pats pakoreguoja savo parametrus. Jei koregavime atsiranda nekoreguojantis faktas (neveikiantis LZ), tai jis atitinkamai gali grybiska reguliavima atlikti.
Isvada - LZ turi buti ir turi buti toks, koki ji suprojektavo. Universalus ir deveti yra tik sekmes reikalas ir bandymas issisukti papigiai, bet dazniausia tai duoda tik laikina efekta.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
ačiū Prakajeliui uz aiskias mintis.

Mano atveju dar buvo variantai be katalizatoriu. Bet vel gi surasti kita oro matuote, perprogramuoti kompa, gausis tas pats kas nusipirkti nauja LZ. O kur dar sugaistas laikas ir neaiskus galutinis efektas...


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
uztat tai padarius 1 karta (atkentejus), nebereikes investuoti i LZ'dus! jei tarkim LZ kainuoja 300-400lt, tai matuokle ~100+-50lt + perprogramavimas. vadinas gaunas netgi pigiau! klausimas tik ar rasi ta matuokle, bet pagal koda gali bandyti rasti. blogybe tame, kad perprogramuoti galima tik su rimta iranga (kreivarankiu dedziu vycku universalus PC nepades) ir perprogramuoti kompa galima max 5 kartus, po to reikes dar ir borto kompa keisti.
tankas rašė:
ačiū Prakajeliui uz aiskias mintis.

Mano atveju dar buvo variantai be katalizatoriu. Bet vel gi surasti kita oro matuote, perprogramuoti kompa, gausis tas pats kas nusipirkti nauja LZ. O kur dar sugaistas laikas ir neaiskus galutinis efektas...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
42
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Pasakiau kaip man buvo. O ne kaip Zmones pasakojo ar mociute pasakojo. Vienas zmogus tikrai cia atsirado (lyg ir Prakalejas ir dar kazkas) kurie realiai buvo su tuo susidure. Taigi jiems skirtingai buvo. Man buvo, kaip as ir rasiau :) Is kitos puses man giliai nusispjaut, kaip jusu ta masina vaziuoja su LZ ar be jo. Tiesiog yra daug vadinamu EGZpertu, kurie is kazkokiu pasakojimu nugirde ismoke, moko kitus zmones :) tas labiausiai ir liudina :roll: Nes iskiepijama kazkokia nuomone. Mano nuomone, zmogus turi turi isgirsti visus pasisakymus, nes jeigu vienas simtu procentu tvirtintis viena, kitas atvirksciai, tai kas tada teisus ? :) Tolerancijos reikia !!! Ir gerbti vienas kito nuomone! :)

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
as savo masinai zonda keiciau jau tris kartus per tris metus. As jau praktiskai net pagal pokycius masinos dinamikoj atskiriu kada jis veikia, o kada jau nebe. Jei tu galvoji, kad man tik kazkas kazka sake, tai labai klysti.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
42
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Rytisss rašė:
as savo masinai zonda keiciau jau tris kartus per tris metus. As jau praktiskai net pagal pokycius masinos dinamikoj atskiriu kada jis veikia, o kada jau nebe . Jei tu galvoji, kad man tik kazkas kazka sake, tai labai klysti.


as kalbu apie !!!atjungta!!! blogai veikianti LZ. Aisku, jeigu LZ prijungtas, nors blogas, 100% kad apsukos banguoja ir/arba naudoja daug kuro. Tas pat buvo, kai pradejo pulsuoti apsukos. palindau po masina atjungiau zonda ir vhualia :-)
Tiesa, ne pats zondas gliucijo, bet pravodke :shock:

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 11 Gru 2006, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
all set rašė:

as kalbu apie !!!atjungta!!! blogai veikianti LZ. Aisku, jeigu LZ prijungtas, nors blogas, 100% kad apsukos banguoja ir/arba naudoja daug kuro. Tas pat buvo, kai pradejo pulsuoti apsukos. palindau po masina atjungiau zonda ir vhualia :-)
Tiesa, ne pats zondas gliucijo, bet pravodke :shock:
siaip kai zondo tas kristalas sutrupejes, jo isgnalas yra gerokai mazesnis ir kompas ji priima kaip bloga. Tik retais atvejais kazkodel kompas pagalvoja, kad jis geras ir pradeda banguoti laisvos apsukos. Tas pats su apsukom buna kai istrina klaida veikiant varikliui. Bet siaip man buna taip: vazinejant pradedu jausti, kad kazkas netaip, bet kas konkreciai, net ivardinti sunku, bet paskui kada nors kai subanguoja apsukos prie sankryzos, as jau bunu beveik garantuotas, kad zondas nebegyvas. Pirma karta dar nelabai zinojau kas atsitiko, nes toks bajeris dar nebuvo pasitaikes. Antra karta - kazka itariau, bet nelabai tikejau, kad bosch zondas gali pareiti saibom per 3 ar 4 menesius. Trecia karta, kai pasikartojo panasus simptomai, as jau buvau beveik garantuotas, kad atejo laikas keisti zonda.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 12 Gru 2006, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
for all set
turejau daugeli masinu ir visada liambdos gedimas atspindejo kuro sanaudose
o atjungineti..... :roll: gal tada leidzianti rata irgi reikia visai nuimti :wink: ir vaziuoti ant 3 :?:

tu aisku gali elgtis kaip nori..cia tavo valia :!: bet isjungti blogai veikianti pretaisa-tai paprasciausias,bet toli grazu,ne teisingiausias variantas,todel nesiulik jo kitiems :wink:
buk zmogus :idea:
p.s.jei nera pinigu liambdos keitimui,gal tada geriausiai pasirinkti kita automobili..ir be liambdos ir be ipurskimo
Sekmes.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 12 Gru 2006, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
42
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
E36Coupe rašė:
for all set
turejau daugeli masinu ir visada liambdos gedimas atspindejo kuro sanaudose
o atjungineti..... :roll: gal tada leidzianti rata irgi reikia visai nuimti :wink: ir vaziuoti ant 3 :?:

tu aisku gali elgtis kaip nori..cia tavo valia :!: bet isjungti blogai veikianti pretaisa-tai paprasciausias,bet toli grazu,ne teisingiausias variantas,todel nesiulik jo kitiems :wink:
buk zmogus :idea:
p.s.jei nera pinigu liambdos keitimui,gal tada geriausiai pasirinkti kita automobili..ir be liambdos ir be ipurskimo
Sekmes.


Klausyk, forumu maniake, :) atrodo suauges zmogus, bet paistai nesamones (sorry, jeigu per daug akiplesiskai :D ). Ir neiskreipk mano pasakymu. Visu pirma, as nesakiau, kad reikia atjungti ir vaziuoti. Zmogus klause, !!!ar galima vaziuoti!!! ir kaip tas itakoja. ATJUNGTAS. Atjungtas nuo prijungto skiriasi tuo, kad atsuki po masina fyske, kur nuo lambda zondo (dazniausiai pries laikrodzio rodykle) Tada LZ negauna maitinimo ir jis NEVEIKIA.Tikiuosi sitoj vietoj aisku :) ? Dar pasikartosiu. Atjungi. Ty, kad neteisingai veikiantis LZ neitakotu variklio darbo. (ne siaip kad 4 fun...)
Protingi zmones, tai daro, kai pvz, kyla problemu del apsuku nelaikymo. Tada vienas budu patikrinti, ar kaltas LZ. Cia budas kad nereiktu kompo jungti. Pirmine diagnoze. Nu nzn, kaip tamystai dar paaiskinti :)
Tai o jau cia tamstos reikalas, jeigu nuejus LZ, vazineji su prijungtu, kompas gauna bloga signala ir ryja bele kiek netraukia ir kitos problemos. Vazinek kiek nori :) bet man atrodo, kad tavo pasakymas, kad geriau neveikiantis LZ prijungtas negu atjungtas, visai nevietoj. IR tie patys palyginimai :) Tai zmogui ir neveikiantis pvz, inkstas geriau, negu is vis be inksto, koks skirtumas, jeigu vien delto jam dar blogiau :) tai ir gangrenuojanti ranka geriau negu jokios rankos, koks skirtumas, kad su tokia zmogus greiciau gala gaus :D
Kitas dalykas, niekas nesneka apie pinigu gailejima LZ pirkimui. Niekur nesakiau, kad nepirk arba pirk Universala :)

O kai tau rata nuleidzia, tai vaziuoji su nuleistu, tipo pasikeisti nereikia ? :) pats kazkaip cia sumalei su savo tais palyginimais visai ne i tema :)
Labos nakties ;) Einu, sianakt sapnuosiu LZ :D :^o

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 12 Gru 2006, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
42
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
PS moderatoriai, riskit sitas beprasmes diskusijas, ato visai i pievas nusivaziuosim ! :D

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 12 Gru 2006, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
sapnuok......LZ ar dar ka nors,tik masinos gedimu remontuoti nesiulyk is sapnu :wink:

Ir negalvok,kad esi gudresnis uz zmones,kuriancius BMW :!: Jei yra liambda zondas,kaip vienas is tos(maitinimo,ipurskimo,ismetimo) sistemos detaliu - mazgu,reiskia jis ir turi veikti,kad visa sistema veiktu,kaip jai dera.
p.s.mastantis-ismastys,suprantantis-supras,klausantis-isgirs

Labos nakties ,saldziu sapnu ir nemaisyk sapnu su tikrove :D
TASKAS :!:

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery