Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 22:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Gru 2004, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
tai yra kokia vieninga nuomone koks smaras tinkiausiais sitam dalykui ? na kurio poveikis pac efektyviausiais


StandartinėParašytas: 31 Gru 2004, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
o kaip zibalo ipilimas ar nepadeda? seip teko girdeti kad jis pakankamai gerai pravalo visus degesius ir t.t.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2005, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Po galvos remonto kiek pravazhiavai... Bent pas mane po vieno vozhtuvo remonto, kai turejau 520 Su M20B20, tai po keliu tukstanchiu reikejo persiregutliuoti vozhtuvus...

Tai pirma pabandyk perreguliuoti tuos dalykus...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 03 Sau 2005, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
jau tikrai viskas padaryta. jau pasireguliavom ir voztuvus ir visa kita, nulis pagerejimo...


StandartinėParašytas: 03 Sau 2005, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
bandysiu sendien arba ryt ipilti kazko.. gal kas gali rekomenduot ka nors konkretaus ? arba bent jau kokia firma uzsiima tokiu dalyku pardavimu ?


StandartinėParašytas: 03 Sau 2005, 21:16 
  
 
 
gali pabandyti tufoil, brangokas bet gal pades...
vienas buvo perkaitines varikli, tik ne bmw, tai kaleno tarsi zirnius bertum, bet supyle si, , tai padejo.dingo kalenimas.aisku cia laikinam.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2005, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
45
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
nuvaziuok i kokia nors autodetaliu parduotuve ir paklausinek pardavejo, jeigu supranta :oops: pasiulys ka nors.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2006, 13:38 
  
 
 
nusipirk servizuose yra tokio preparaciuko spaudimui pakelti girdejau kad jis gerai veikia reik nusipirkti 2 ar 3 buteliukus kaina apie150lt viena supilsi ten pravaziuosi 2000km.nekeiciant tepalu tada pakeisi tepalus ir viskas turetu buti ok :D


StandartinėParašytas: 15 Lap 2006, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
visokie tufoil trinciai mazinti yra skirti. (manau, kad reikia paprasciausiai pilti gerus tepalus :) )
Yra visokiu priedu "medus" kurie sutirstina tepala ir tokiu butu uzgesina tepalo spaudimo lempute :D
Yra toks rusiskas sudas Xadox ar kaip ten jie vadinasi.. mazi tiubikai kazkokios pastos... Ten reikia praeiti kursa - per kazkiek km supylti 3 tiubikus i tepala. Kas 150km berots.. vieno tiubiko kaina apie 40lt. Visos vietos kur vyksta trintis pasidenga kazkokiu pavirsiumi atseit keramikiniu.. Tada laikinai atsigauna variklis :)
Esu kazkur internete skaites, kad kazkoks zmogus i savo auto mirusi varikli supyle tuos xadox ar kaip jie ten vadinasi ir pajuti rysku pagerejima, bet po mazdaug 20.000 ar daugiau km ta keramika nebeatlaiko ir subyra - efektas tas pats, kas butu pripylta i tepala byraus smeliuko.. :wink: (sito gamintojas nepamini) :roll:
Zodziu jeigu reikia atgaivinti varikli laikinai,bandyk pilti ta rusiska velnia, efektas tikrai bus, o pasekmes neaiskios... :wink: Bent is visu mano zinomu priedu, kuriu niekam nepatariu naudoti sitas xadox labiausiai vertas demesio:)
Jei kanors supylsi poto parasyk mums kaip sekesi, kas pasikeite. SEKMES!

P.S. Visokiu priedu kruvos EOLTE


StandartinėParašytas: 15 Lap 2006, 16:32 
  
 
 
O kokia kompresija pvz 1.8 variklio norm butu? :wink:


StandartinėParašytas: 15 Lap 2006, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tadix rašė:
O kokia kompresija pvz 1.8 variklio norm butu? :wink:

Pas mane 1.6, bet jis tas pat ir pas tave (M40) tai mano rode 11-11.5, tai čia labai normali kompresija, toke ir mazdaug turetu but. O jai tarkim yra kad trijuose cilindruose yra po 11 o vienam koki 7, tai čia jau yra labai blogai...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Xolen rašė:
Tadix rašė:
O kokia kompresija pvz 1.8 variklio norm butu? :wink:

Pas mane 1.6, bet jis tas pat ir pas tave (M40) tai mano rode 11-11.5, tai čia labai normali kompresija, toke ir mazdaug turetu but. O jai tarkim yra kad trijuose cilindruose yra po 11 o vienam koki 7, tai čia jau yra labai blogai...

na nebutinai.. gali but koks vozhtuvas uzdeges..

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 19:34 
  
 
 
pas mane kai turejau kita auto irgi viename cilindre zymiai mazesne kompresija buvo, tai voztuva pritryne ir viskas tvarkoj daugiau, jokiu bedu nebebuvo


StandartinėParašytas: 21 Lap 2006, 22:43 
  
 
 
Cituoti:
atsuk tepalo kamsti jeigu pucia laukan tada blogai, jeigu pagazuoji ir dar labiau pucia(pagazavus turi pradeti traukti) tada nieko gero
O jeigu atsukus kamsti apsukos labai stipriai nukrenta, beveik gesta?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2006, 22:50 
  
 
 
nu jei idesi oro filtra blogai (arba isviso neidesi) tai motoruka sudrosi ir per 2000 o siaip patikrink voztuvu tarpelius manau kad jie turetu buti apie .2-0.25mm ant salto variklio nes kuo salciau tuo labiau uzsispaudzia voztuvai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery