Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 23:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 09:33 
  
 
 
Sveiki nuvarau į servizą mašiną nes kaukia kažkas lyg guolius. Meistrai bando nustatyt sukinėja ratus vienas prilaiko kitas suka o jie sukasi kartu vienas neužlaiko kai kitaws sukas jie kartu sukasisako taip negali būti sako tokių dalykų dar nematę. Padėkit kas čia gali būti nusikėliau mašiną ir išvažiavau. Ką daryt negi visi bejėgiai tokuiu atveju. Čia pasvaly jie nesuprato.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
AURIS7 rašė:
Sveiki nuvarau į servizą mašiną nes kaukia kažkas lyg guolius. Meistrai bando nustatyt sukinėja ratus vienas prilaiko kitas suka o jie sukasi kartu vienas neužlaiko kai kitaws sukas jie kartu sukasisako taip negali būti sako tokių dalykų dar nematę. Padėkit kas čia gali būti nusikėliau mašiną ir išvažiavau. Ką daryt negi visi bejėgiai tokuiu atveju. Čia pasvaly jie nesuprato.

nu reiskia, kad pas tave masinoje blokuotas reduktorius :) Pasvalyje tokiu dalyku gali ir nezinoti. Na nebent kokioj MOVIDOJ, nes atrodo pakankamai padorus servisas (bent jau anksciau buvo)...
:)

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
38
Pranešimai:
576
Miestas:
Vilnius
O tai ant 318 E36 91m ejo blokuoti jau? :shock:


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 10:01 
  
 
 
Bet kad ir blokuotas tipo taip negali būti sako vistiek vienas turi suktis kitas ne .


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
Amerigas rašė:
O tai ant 318 E36 91m ejo blokuoti jau? :shock:

o tu baisiai isitikines, kad visos masinos tik su orginalia komplektacija? :)

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
Buk ramus, 100% blokuotas reduktorius.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 10:14 
  
 
 
Gal bet ar tikrai nepasuksi kito rato jei blokuotas pakėlęs mašiną ant keltuvo kaip tada ant posukių?


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.22
Amžius:
44
Pranešimai:
101
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
buvo E30 325 be lankų
yra E30 328 su lankais
IMHO blokuoto mintis ir yra ta, kad prasisukus vienam ratui pradetu kabint kitas. O posukiuose greicio skirtumas turetu but per mazas, kad jie susikabintu. Bet va kai duosi gazo kad ratai posukyje prasisuktu, tai su blokuotu jie lengviau atsiples nuo asfalto - nes slys jau abu, ne vienas. Varyk masina rimtesniem meistram, kas specializuojasi BMW.

_________________
Pirma meile nerudija... E30...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 11:29 
  
 
 
Gal ir taip nes nei ant posukių man ratai čiuoždavo nei ką jei būtų aklinai blokuotas tai gal senai jis būtų sutrupėjęs . Na kai važiuosiu pas kitus meistrus turėsiu jiems matyt įrodinėti ir išaiškinti kaip visą tai veikia ne kai nuvarai į servizą ir meistrai krapšto galvą tai kažkaip liūdnai atrodo.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
AURIS7 rašė:
Bet kad ir blokuotas tipo taip negali būti sako vistiek vienas turi suktis kitas ne .


Kai kurioms masinoms pasipriesinimo jega turetu buti nuo 40 iki 270 Nm. Su 100Nm uzverziami ratai.
O posukiuose masina nesokineja, netraska? Be trn spec tepalas pilasi.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Jei pakeles viena rata, tik per didele jega ji prasuksi, tai turi blokuota reduktoriu ir esi LUCKY BUSTARD'as ir dabar daug kas tau pavydi :twisted:
beje as irgi panasiai suzinojau, kad pas mane blokuotas reduktorius :twisted:
siulau iskart jame tepalus pasikeisti, voba 1.8i varikliui tokiu tikrai labai sunku rasti.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
AURIS7 rašė:
Gal ir taip nes nei ant posukių man ratai čiuoždavo nei ką jei būtų aklinai blokuotas tai gal senai jis būtų sutrupėjęs . Na kai važiuosiu pas kitus meistrus turėsiu jiems matyt įrodinėti ir išaiškinti kaip visą tai veikia ne kai nuvarai į servizą ir meistrai krapšto galvą tai kažkaip liūdnai atrodo.



Bet kurie, nors siek tiek rimtesni meistriukai, turetu tokius dalykus zinoti... Ir nieko aiskint ten jiems aiskinti. O tikrinti galima ir pakelus masina vaziuojant...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 12:42 
  
 
 
Ne nepastebėjau kad posukiuose kažkas darytusi ne to nei traška nei šokinėja.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 13:17 
  
 
 
Nebandžiaupakėles vienos pusės pasukti rato tik visą mašina ant keltuvo pakelta buvo ir jie suko ir ratai kartu kad ir su jėga suktum į priešingas puses. Tepalą manau ir pats nesunkiai pasikeisiu o meistrai nežinojo. Mat servizas gal tik puse metų veikia o tas kur važiuokles keičia nesenai dirba nes tas servizas dirba jau seniau o tik nesenai darašė prie atliekamų darbų kad tvarko važiuokles. Beja jau sužinojau kad bičas kuris nesuprato kas čia per reduktorius vienam stabdžių kaladėles antraip šimtinei buvo uždėjęs. Įš vakaro su vienu veikėju kalbėjau tai sako nežinau ar tas vyrukaas pakeis tau guoli ar sugebės. Jaučiu pasitvirtins informacija. Bet nuvažiuosiu aš pas juos jei pasikeisiu tą guolį pamokysiu kad būna ir blokuoti reduktoriai gyvenime jų dideliam dideliam nustebimui. :x


StandartinėParašytas: 16 Lap 2006, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Ziurek, kad su tuo galinio (rato?) guolio keitimu jis ten tau daugiau ko nepridirbtu... Kam po to nervuotis be reikalo. Berods, kad isimti ten guoli, reikia tureti (ar prisitaikyti) spec nuemeja...

P.S. Tepalas eina specialus. Litras berods apie 60 LTL kainuoja. Nors as asmeniskai esu supyles paprasto tepalo, tik ipyles specialaus priedo, naudojamo blokuotiems tiltams...


Paskutinį kartą redagavo Virgis 16 Lap 2006, 14:46. Iš viso redaguota 2 kartus.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery