Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 11:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 17:15 
  
 
 
nu cia man daug ka pataret :) tai reikes megintis pacem, bet uzsiregistravau antradieni i servisa.. diekui hebra


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Atsuk kamsty kur kuro filtro apacioj ir isleisk brudus,gal pades :roll:


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 18:26 
  
 
 
jo cia reikes meginti, o ten lengvai galima preiti ?


Jegeris rašė:
Atsuk kamsty kur kuro filtro apacioj ir isleisk brudus,gal pades :roll:


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 18:30 
  
 
 
ten foto tavo masina ? turi gal didele foto ?


Jegeris rašė:
Atsuk kamsty kur kuro filtro apacioj ir isleisk brudus,gal pades :roll:


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Kuro filtre is apacios yra plasmasinis kamstis, lengvai prieisi :wink:
Parasyk e-mail adresa, atsiusiu.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 22:58 
  
 
 
jo jau atsisukau ir isleidau, bled ir neuzsivede pradzioj buvau issigandes, tai veliau uzsivedziau :)



prasau del to, kad beveik kaip mano masinas idomu pazieti :)


Jegeris rašė:
Kuro filtre is apacios yra plasmasinis kamstis, lengvai prieisi :wink:
Parasyk e-mail adresa, atsiusiu.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2008, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
37
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
pas mane panasi beda [E39] tds ryte pasukus rakteli kai salta suka suka bet sunkei pagriebe o kai uzsikuria ir uzgesini ir wel vedi tai pora kartu prasuka ir uzsikure, silta irgi pasukus rakteli strteris kokiu 2-4kartus prasuak warikli ir tada uzsikuria kas gali buti?


StandartinėParašytas: 19 Sau 2008, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Buvo pas mane shtai kaip,rytais tekdavo ilgai starteri sukti!kuo toliau tuo ilgiau,Na pirmiausiai pakeiciau kuro filtra,poto paziurejau gryshtamas shlangutes ar nesupuve ir nesudreke viskas ok!poto nusipirkau testeri patikrinau zvakes visos kaip susitare 0.5 omo rodo,poto pastebejau kad lasha ties jungtimi shlangutes i kuro filtra,pakeiciau gumeles sujungimo!vis tiek tas pats,sunkiai kurdavosi ar pilnas bakas ar maziau 20 litru,tai siurbliuko bake neitariau,bet numovus shlanga kuro padavimo nuo siurblio bagaze ijungus degima niekas nebego,tai ishemiau visus tuos kringelius ish bako ir nuveziau,kad paziuretu restauruotojas!popieteje pasiemiau!zodziu buvo sudiles ir uzstriges nuo tershalu(bo mat tas tinkliukas siurblio apacioja gan retas ir lengvai visokius [CENZŪRA] isitraukia)Sumokejau shimtine ir dziugiai patraukiau namu link,viska sudejau atgal,su nerimu isedes pasukau degima ir bematant ishgirdau shirdziai miela variklio tarshkejima :D sake restauruotojas dazna beda ir baka dar rekomendavo ishsivalyti =D>


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
14
Miestas:
Plungė
Gali buti kad siurblio plundzeriai baigiasi. pabandyk i dyzeli damaisyt mineralinio tepalo. Jei plundzeriai baigiasi pades...


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.20
Amžius:
51
Pranešimai:
167
Miestas:
KUBA
Automobiliai:
E39 525d M57 02
du turejau ir abu nesikurdavo kai nukrisdavo zemiau nulio vienas buvo 92m.tdskitas 95m.tds ko nedariau to 95m.buvo siurbliukas kai pirkau tai as ji pats isardziau buvo angliukas nudeges nesunkiai pritaikiau kita jei nesudeges neapsimoka kist pinigus ir dar 100lt,bet kas liecia kurimasi tai taip ir nesutvarkiau laikiau garaze tai kai uzsivesdavo tai dumu debesys budavo,diagnostika dare tai rodo kad neankstina degimo tas kur po siurbliu du laidukai,kas liecia plunzeri jei jis baigiasi
tai pradeda siltas nesivest o saltas gerai bent jau audi VW taip todel ir nebenoriu tds


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 22:12 
  
 
 
su dyzeliais tai per salcius bedos pastoviai. jei saltis didesnis nei -15 tai da kad is kart negriebia galima pro pirstus pazet. bet jei salcio-1, o motoras jau kaprizinas va tada jau depresuot verta as dyzeliais baisiai nesidomiu, bet pazystami kiek turejo tj ligu daug islysdavo kai tik saltukas spustelna :roll:


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Panasiausia kad pas temos autoriu kazkur ora gaudo.. Na siaip pas mane irgi sunkokai kuriasi 524 bet is 1 karto tik kad tenka kokias 4-5 sekundes pasukt, prie -15 laipsiu uzsikurdavau ir pirmo karto tik va kad tenka truputi pasukt, geriausia pakaitint zvakes 2-3 kartus... Nors as tai darau tik kai daugiau salcio... O siaip pas mane tik viena beda uzkurus salta kokias 10sekundziu purtosi variklis gal zinot del ko... Zinau, kad pas mane auksto slegio kuro siurblys kai buvo keistas buvo ant 1 dantuko blogai pastatytas, todel dabar viski blogai reaguoja i gazo pedala ipac salta, nera traukos, ir sanaudos ~14-15 litru :|

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.20
Amžius:
51
Pranešimai:
167
Miestas:
KUBA
Automobiliai:
E39 525d M57 02
tai cia ir ira visa beda kad nepataike mietkos o per danty tai cia jau ziauru,kodel neperstato


StandartinėParašytas: 21 Sau 2008, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Todel, kad po to kai as keiciau ciurbli, keiciau ir galga variklio, kai keite zmogelis dare medkes ant dirzo ir pastate viska tai pat kaip buvo, tai jei dabar nuvarysiu pas ta zmogeli kuris man keite siurbli, man pasakys kad cia kazkas lindo ir sakys kad jis cia ne prie ko, radau serviziuka kur pajunge prie kompo ir ten rode kazkaip kad tipo kuro padavimo sistema turi buti kazkas 3.3, o pas mane rode 13.5 tai meistai pradejo juoktis ir klaust sako pas tave ji nors kiek traukia? cia jie pradejo tikrint kai pasakiau kad sanaudos gerokai per dideles.. :) Tai kuria laisvesne diena nuleksiu sake uz 150lt sutvarkys... Manau normaliai...

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery